Dan Hill
Dan Hill este recunoscut drept o autoritate în analiza rolului jucat de emoţii în comportamentul consumatorului şi al angajaţilor. S-a specializat în folosirea codului facial pentru evaluarea procesului decizional în testarea opiniei consumatorului.
Dan Hill e fondatorul şi preşedintele societăţii ştiinţifice de consultanţă Sensory Logic, specializată în dezvoltarea legăturilor dintre senzorial şi emoţional la nivelul companiilor. Participă frecvent la conferinţe pe teme economice din toată lumea. A mai scris "Body of Truth: Leveraging What Consumers Can't or Won't Say".
Dan Hill e fondatorul şi preşedintele societăţii ştiinţifice de consultanţă Sensory Logic, specializată în dezvoltarea legăturilor dintre senzorial şi emoţional la nivelul companiilor. Participă frecvent la conferinţe pe teme economice din toată lumea. A mai scris "Body of Truth: Leveraging What Consumers Can't or Won't Say".
Cărți publicate:
Categorii
-Branduri
-Ultimele ştiri
-Top
-Social media
-Nu în ultimul rând...
-Promo
-Accesul clienţilor
-Noutati
-- 57,00 leiPRP: 60,00 lei
Promoţii
-- 57,00 leiPRP: 60,00 lei
- 45,00 leiPRP: 50,00 lei
- 118,80 leiPRP: 132,00 lei