UN SECOL DE AGENTII DE PRESA ROMANESTI (1889-1999)

Preț: 3,82 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Florica Vranceanu
ISBN: 973-593-163-X
Editura: PARALELA 45
Anul publicării: 2000
Pagini: 172
Format: 14x20
Alertă stoc
DESCRIERE
UN SECOL DE AGENTII DE PRESA ROMANESTI (1889-1999)
Aceasta prima istorie a agentiilor de presa romanesti este rezultatul unei intense munci de arhiva si urmareste evolutia cronologica, pe parcursul unui secol, a doua mari agentii de presa pe care le-a avut tara noastra pana la instaurarea comunismului: "Agence Telegrafique de Roumanie", infiintata in 1889 de omul politic P.P. Carp, si "Rador", sub cele doua forme ale sale - de societate particulara si agentie de presa oficiala a statului roman. In ce priveste "Agerpres", autoarea descrie cu obiectivitate evolutia timp de 40 de ani a acestei agentii a statului si partidului comunist.
Aceasta prima istorie a agentiilor de presa romanesti este rezultatul unei intense munci de arhiva si urmareste evolutia cronologica, pe parcursul unui secol, a doua mari agentii de presa pe care le-a avut tara noastra pana la instaurarea comunismului: "Agence Telegrafique de Roumanie", infiintata in 1889 de omul politic P.P. Carp, si "Rador", sub cele doua forme ale sale - de societate particulara si agentie de presa oficiala a statului roman. In ce priveste "Agerpres", autoarea descrie cu obiectivitate evolutia timp de 40 de ani a acestei agentii a statului si partidului comunist.
Accesul clienţilor
-Noutati
-- 74,10 leiPRP: 78,00 lei
- 44,65 leiPRP: 47,00 lei
Promoţii
-- 74,10 leiPRP: 78,00 lei
- 44,65 leiPRP: 47,00 lei
- 57,00 leiPRP: 60,00 lei
RECENZII