Tot ce ar trebui să ştii despre PR
Preț: 45,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Anthony Davis
ISBN: 978-973-88365-3-2
Editura: Publica
Anul publicării: 2008
Pagini: 368
Format: 14X20
DESCRIERE
Tot ce ar trebui să ştii despre PR.
Aveţi o idee clară despre ce sunt relaţiile publice? Sau viziunea dumneavoastră este colorată de povestirile nesfârşite din media despre „exerciţii de PR”, „treburi de PR” şi „şmecherii de PR” – termeni folosiţi de obicei ca prescurtare pentru înşelătorie şi scamatorie? Orice am crede despre relaţiile publice, ele sunt acum recunoscute ca parte importantă din managementul modern şi din viaţa contemporană în general.
Acest ghid foarte uşor de citit cuprinde peste 500 de întrebări care deschid ochii, cu răspunsuri care pun pe toată lumea în temă. Îndepărtând straturile de confuzie, exagerare şi interpretare greşită, respectatul guru în PR Anthony Davis oferă o înţelegere clară a relaţiilor publice şi a capacităţilor acestora.
Plină de explicaţii, exemple şi anecdote din lumea reală, această analiză realistă a practicilor din relaţiile publice răspunde la toate acele întrebări neliniştitoare pe care toţi am vrut să le punem, ca de exemplu:
* o mare parte din conceptul de PR înseamnă a câştiga teren şi a socializa;
* nu-i aşa că oricum jurnaliştii „cosmetizează” ştirile?
* poate orice manager competent să se descurce cu PR-ul?
* cum te poate ajuta lobby-ul dacă nu faci parte din branşă?
* au vreo valoare „cascadoriile” făcute prin publicitatea gratuită?
Dacă vreţi să aflaţi în ce măsură relaţiile publice pot ajuta organizaţiei dumneavoastră, dacă sunteţi pe cale să începeţi absolut prima campanie de PR, dacă aveţi nevoie să re-gândiţi valoarea PR-ului actual sau dacă plănuiţi să redefiniţi viitorul acestuia, Tot ce ar trebui să ştii despre PR va fi nepreţuită în demistificarea problemelor şi proceselor.
Iar dacă sunteţi student la relaţii publice, această carte va răspunde tuturor acelor întrebări de care manualele obişnuite nu se ocupă.
Aveţi o idee clară despre ce sunt relaţiile publice? Sau viziunea dumneavoastră este colorată de povestirile nesfârşite din media despre „exerciţii de PR”, „treburi de PR” şi „şmecherii de PR” – termeni folosiţi de obicei ca prescurtare pentru înşelătorie şi scamatorie? Orice am crede despre relaţiile publice, ele sunt acum recunoscute ca parte importantă din managementul modern şi din viaţa contemporană în general.
Acest ghid foarte uşor de citit cuprinde peste 500 de întrebări care deschid ochii, cu răspunsuri care pun pe toată lumea în temă. Îndepărtând straturile de confuzie, exagerare şi interpretare greşită, respectatul guru în PR Anthony Davis oferă o înţelegere clară a relaţiilor publice şi a capacităţilor acestora.
Plină de explicaţii, exemple şi anecdote din lumea reală, această analiză realistă a practicilor din relaţiile publice răspunde la toate acele întrebări neliniştitoare pe care toţi am vrut să le punem, ca de exemplu:
* o mare parte din conceptul de PR înseamnă a câştiga teren şi a socializa;
* nu-i aşa că oricum jurnaliştii „cosmetizează” ştirile?
* poate orice manager competent să se descurce cu PR-ul?
* cum te poate ajuta lobby-ul dacă nu faci parte din branşă?
* au vreo valoare „cascadoriile” făcute prin publicitatea gratuită?
Dacă vreţi să aflaţi în ce măsură relaţiile publice pot ajuta organizaţiei dumneavoastră, dacă sunteţi pe cale să începeţi absolut prima campanie de PR, dacă aveţi nevoie să re-gândiţi valoarea PR-ului actual sau dacă plănuiţi să redefiniţi viitorul acestuia, Tot ce ar trebui să ştii despre PR va fi nepreţuită în demistificarea problemelor şi proceselor.
Iar dacă sunteţi student la relaţii publice, această carte va răspunde tuturor acelor întrebări de care manualele obişnuite nu se ocupă.
Accesul clienţilor
-Noutati
-Promoţii
-- 118,80 leiPRP: 132,00 lei
- 47,20 leiPRP: 59,00 lei
- 42,75 leiPRP: 45,00 lei
RECENZII