Teza cu subiect unic. Istorie. Clasa a VIII-a, semestrul al II-lea
Preț: 8,18 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Magda Stan, Cristian Vornicu
ISBN: 978-973-748-272-3
Editura: Niculescu
Anul publicării: 2008
Pagini: 64
Format: 16x23
DESCRIERE
Teza cu subiect unic. Istorie. Clasa a VIII-a, semestrul al II-lea
În conformitate cu Programa aprobată de Ministerul Educaţiei, Cercetării şi Tineretului, volumul, aflat sub semnăturile a doi eminenţi dascăli de istorie – Magda Stan este profesor de istorie al Liceului Nicolae Iorga din Bucureşti, profesor metodist la Inspectoratul Municipiului Bucureşti pentru sectorul 1 şi îndrumător de practică pedagogică pentru studenţii Facultăţii de Istorie, cu numeroase contribuţii de specialitate în periodicele de profil, autoare şi coautoare de culegeri de teste, manuale preparatoare şi manuale şcolare şi traducător de istoriografie, semnatară a volumelor România. Ghid turistic şi istoric şi Descoperind istoria. Vremea dacilor povestită pentru copii, iar Cristian Vornicu este profesor de istorie al Colegiului Griviţa din Bucureşti, membru în Comisia de Aprobare a Mijloacelor de Învăţământ din cadrul M. Ed. C, autor a numeroase articole şi studii publicate în revistele şi anuarele de specialitate, coautor de culegeri de teste, manuale preparatoare şi manuale şcolare, cei doi autori colaborând la elaborarea volumelor enciclopedice 101 personalităţi şi evenimente istorice şi Istoria lumii pentru toţi. Antichitatea – vine în ajutorul elevilor ultimei trepte gimnaziale, constituindu-se într-un instrument de lucru eficient pentru abordarea tezei unice la această materie.
Cele două secţiuni ale lucrării – Sinteze de teorie, respectiv Teste propuse – au un caracter eminamente complinitor, prima, alcătuită din abordări tematice ale autorilor, structurate logic, înlesnind revizuirea şi sedimentarea cunoştinţelor acumulate de-a lungul studiului la clasă, în vreme ce cea de-a doua, de testare propriu-zisă, le pune elevilor la dispoziţie zece teste, elaborate de autori conform modelului propus de Centrul Naţional pentru Curriculum şi Evaluare în Învăţământul Preuniversitar (a câte trei subiecte, cu cerinţe vizând cronologia, interpretarea pornind de la un text istoriografic şi terminologia domeniului), pe parcursul cărora să poată pune în aplicare substanţa fiecărei teme tratate în secţiunea de sinteze. Pentru o măsură punctuală a stadiului atins în pregătire, secţiunea finală a volumului oferă baremele de corectare şi notare specifice fiecărui test şi subiect aferent.
În conformitate cu Programa aprobată de Ministerul Educaţiei, Cercetării şi Tineretului, volumul, aflat sub semnăturile a doi eminenţi dascăli de istorie – Magda Stan este profesor de istorie al Liceului Nicolae Iorga din Bucureşti, profesor metodist la Inspectoratul Municipiului Bucureşti pentru sectorul 1 şi îndrumător de practică pedagogică pentru studenţii Facultăţii de Istorie, cu numeroase contribuţii de specialitate în periodicele de profil, autoare şi coautoare de culegeri de teste, manuale preparatoare şi manuale şcolare şi traducător de istoriografie, semnatară a volumelor România. Ghid turistic şi istoric şi Descoperind istoria. Vremea dacilor povestită pentru copii, iar Cristian Vornicu este profesor de istorie al Colegiului Griviţa din Bucureşti, membru în Comisia de Aprobare a Mijloacelor de Învăţământ din cadrul M. Ed. C, autor a numeroase articole şi studii publicate în revistele şi anuarele de specialitate, coautor de culegeri de teste, manuale preparatoare şi manuale şcolare, cei doi autori colaborând la elaborarea volumelor enciclopedice 101 personalităţi şi evenimente istorice şi Istoria lumii pentru toţi. Antichitatea – vine în ajutorul elevilor ultimei trepte gimnaziale, constituindu-se într-un instrument de lucru eficient pentru abordarea tezei unice la această materie.
Cele două secţiuni ale lucrării – Sinteze de teorie, respectiv Teste propuse – au un caracter eminamente complinitor, prima, alcătuită din abordări tematice ale autorilor, structurate logic, înlesnind revizuirea şi sedimentarea cunoştinţelor acumulate de-a lungul studiului la clasă, în vreme ce cea de-a doua, de testare propriu-zisă, le pune elevilor la dispoziţie zece teste, elaborate de autori conform modelului propus de Centrul Naţional pentru Curriculum şi Evaluare în Învăţământul Preuniversitar (a câte trei subiecte, cu cerinţe vizând cronologia, interpretarea pornind de la un text istoriografic şi terminologia domeniului), pe parcursul cărora să poată pune în aplicare substanţa fiecărei teme tratate în secţiunea de sinteze. Pentru o măsură punctuală a stadiului atins în pregătire, secţiunea finală a volumului oferă baremele de corectare şi notare specifice fiecărui test şi subiect aferent.
Accesul clienţilor
-Promoţii
-- 57,00 leiPRP: 60,00 lei
- 33,15 leiPRP: 39,00 lei
- 25,76 leiPRP: 28,00 lei
RECENZII