Succes total prin atitudine si limbaj

Preț: 37,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Paul Lisnek
Editura: Vidia
Anul publicării: 2011
Pagini: 384
DESCRIERE
Succes total prin atitudine si limbaj: cum si ce transmit oamenii care obtin întotdeauna ce îsi doresc?
Care este atitudinea unui învingator?
Fiecare om viseaza sa descopere secretele unui limbaj hipnotic cu ajutorul caruia sa obtina rezultatele pe care si le doreste. De câte ori în viata nu ne lovim de situatia în care ceea ce vrem noi depinde de vointa sau decizia altei persoane? Un anumit mod de a transmite mesajul poate deschide orice usa, în orice împrejurare.
In cartea Succes total prin atitudine si limbaj, Dr. Paul M. Lisnek prezinta cele mai eficiente modalitati de comunicare, atât în mediul de afaceri, cât si în viata personala; aplicându-le, putem sa distrugem toate barierele si sa avem un succes fulminant în tot ce ne propunem.
Adesea, mesajele importante pe care dorim sa le comunicam se lovesc de piedici si reactii negative. Gândim ceva, dar transmitem altceva pentru ca nu reusim sa gasim cuvintele si atitudinea potrivite. Nu inspiram credibilitate, respect sau sinceritate.
Acestea sunt principalele probleme pe care le întâmpinam în relatiile cu ceilalti si care ne afecteaza viata mult mai profund decât credem noi. Avem nevoie sa ni se arate cum sa NU reactionam în situatii importante.
Avem nevoie sa fim învatati ce atitudine sa adoptam si cum sa folosim cuvintele pentru a ajunge acolo unde ne dorim. In scurt timp, problemele de comunicare vor disparea. Vom deveni stapâni pe noi în orice situatie, în viata profesionala sau personala. Vom avea calmul si siguranta învingatorilor. Limbajul si atitudinea noastra vorf acel "ceva" care ne va conferi charisma, putere si încredere în noi însine!
Fragment din carte:
Semnul întrebarii acel calificativ. Cu alte cuvinte, atunci când sunt puse sub semnul întrebarii, calificativele universale admit exceptii la "întotdeauna", "niciodata", "fiecare". Din pacate, multi oameni nu pun sub semnul întrebarii calificativele exprimate de asemenea indivizi - poate ca nici nu-i mai asculta.
Nu putem avea pretentia ca un copil care abia învata sa vorbeasca sa înteleaga subtilitatea si exceptiile pe care le implica limbajul, prin urmare îi explicam cu rabdare ca aceste calificative universale nu se aplica.
Când un adult foloseste acesti termeni, devenim defensivi, iar discutia se abate de la adevaratul subiect. Poate ca un raspuns mai bun ar fi: "Nu exista nicio circumstanta în care sefa ta asculta?" sau "Toate zilele tale sunt exact la fel?" Cautati exceptia atunci când doriti sa stabiliti o limita în pozitia adoptata de celalalt negociator. S-ar putea sa deschideti un subiect pe care pâna atunci l-ati perceput ca fiind închis.
In urmatoarele zile, ascultati-va propriul limbaj. Aveti tendinta de a face aceste enunturi universale? Ce se întâmpla atunci? Veti descoperi ca negocierea si comunicarea se desfasoara mai usor atunci când mentionati teme specifice în loc sa generalizati impresii si atitudini.
Unele cuvinte sugereaza lipsa de optiuni. "Nu pot sa fac asta" si "Trebuie sa fac asta" implica faptul ca anumite lucruri sunt fie absolut imposibile, fie absolut necesare. Poate ca si voi folositi aceste cuvinte si expresii care limiteaza.
Daca Tim, seful de echipa, îi spune lui Al, muncitorul, ca un proiect trebuie terminat pâna sâmbata, Al poate sa întrebe: "Ce se întâmpla daca nu reusesc sa ma încadrez în timp?" Daca eu îti spun ca este imposibil sa realizez un anumit obiectiv, tu ai putea sa ma întrebi "Ce anume te împiedica?" Am putea spune ca aceste cuvinte "universale" sunt doar figuri de stil si ca stim cu totii la ce anume ne referim atunci când le folosim. Insa, nu întotdeauna stim ce vrea sa spuna celalalt; mai mult, ne limitam propriile posibilitati atunci când folosim expresii limitative.
Gânditi-va putin la situatiile când ati spus ca nu puteti face un anumit lucru. De ce nu puteati? Ce va oprea? Poate ca, de fapt, nu doreati sa faceti acel lucru. înseamna ca sunteti limitati de dorinta, nu de abilitati, oportunitati sau mijloace de a face acel lucru.
Poate ca mijloacele nu sunt evidente si nu vedeti clar oportunitatile, dar nu cautati aceste elemente pentru ca, cinstit vorbind, nu va pasa îndeajuns de mult. Aceste limitari sunt îngrijoratoare atunci când misiunea voastra e sa obtineti ceva prin negocierea cu alte persoane.
Un alt mod prin care influentam gândirea este când folosim pronume nespecificate - ei, ele, lor, aceia si asa mai departe. O asemenea distorsiune poate fi insidioasa, pentru ca aceste cuvinte reflecta si totodata formeaza atitudini.
Daca îi spui copilului tau ca oamenii aceia sunt de vina pentru gunoaiele de pe strada, copilul va absorbi ideea ca gunoiul este problema altcuiva. Unii copii vin cu întrebarea evidenta: "Care oameni?"; în felul acesta, îi forteaza pe adulti sa dea un raspuns cât de cât clar.
Când devenim adulti, suntem atât de obisnuiti sa auzim acest limbaj, încât avem tendinta de a ignora implicatiile din spatele lui. în negociere, trebuie sa clarificati aceste pronume nedefinite pe care le foloseste interlocutorul, pentru a fi siguri ca ati înteles la ce se refera.
CUPRINS:
Multumiri
INTRODUCERE
Negocierea: o practica veche de când lumea
PARTEA I
CAPITOLUL UNU
Putem vorbi - pardon! -putem comunica?
CAPITOLUL DOI
Negocierea capata mult mai mult sens - vazuta prin ochii tai
CAPITOLUL TREI
Fii atent la limbajul pe care îl folosesti!
CAPITOLUL PATRU
Limbajul corporal - mai important decât credeti
CAPITOLUL CINCI
Sarbatoresti diversitatea sau despre ce vorbesti?
CAPITOLUL sASE
N-am ascultat ce spuneai - «ram prea ocupat sa-mi ascult propria întrebare
PARTEA a II-a
CAPITOLUL sAPTE
E minunat când câstiga ambele parti - dar ce înseamna "a câstiga"?
CAPITOLUL OPT
Cheile chiar deschid usi
CAPITOLUL NOUA
Programare si teritoriu
CAPITOLUL ZECE
Jocul puterii sau "esti o legenda în mintea ta"?
PARTEA a III-a
CAPITOLUL UNSPREZECE
Acesta e stilul tau sau e doar o tactica pe care o folosesti?
CAPITOLUL DOISPREZECE
E doar o faza prin care treci
CAPITOLUL TREISPREZECE
Aplicarea teoriei în practica - o privire în culise
Autor: Paul Lisnek
Care este atitudinea unui învingator?
Fiecare om viseaza sa descopere secretele unui limbaj hipnotic cu ajutorul caruia sa obtina rezultatele pe care si le doreste. De câte ori în viata nu ne lovim de situatia în care ceea ce vrem noi depinde de vointa sau decizia altei persoane? Un anumit mod de a transmite mesajul poate deschide orice usa, în orice împrejurare.
In cartea Succes total prin atitudine si limbaj, Dr. Paul M. Lisnek prezinta cele mai eficiente modalitati de comunicare, atât în mediul de afaceri, cât si în viata personala; aplicându-le, putem sa distrugem toate barierele si sa avem un succes fulminant în tot ce ne propunem.
Adesea, mesajele importante pe care dorim sa le comunicam se lovesc de piedici si reactii negative. Gândim ceva, dar transmitem altceva pentru ca nu reusim sa gasim cuvintele si atitudinea potrivite. Nu inspiram credibilitate, respect sau sinceritate.
Acestea sunt principalele probleme pe care le întâmpinam în relatiile cu ceilalti si care ne afecteaza viata mult mai profund decât credem noi. Avem nevoie sa ni se arate cum sa NU reactionam în situatii importante.
Avem nevoie sa fim învatati ce atitudine sa adoptam si cum sa folosim cuvintele pentru a ajunge acolo unde ne dorim. In scurt timp, problemele de comunicare vor disparea. Vom deveni stapâni pe noi în orice situatie, în viata profesionala sau personala. Vom avea calmul si siguranta învingatorilor. Limbajul si atitudinea noastra vorf acel "ceva" care ne va conferi charisma, putere si încredere în noi însine!
Fragment din carte:
Semnul întrebarii acel calificativ. Cu alte cuvinte, atunci când sunt puse sub semnul întrebarii, calificativele universale admit exceptii la "întotdeauna", "niciodata", "fiecare". Din pacate, multi oameni nu pun sub semnul întrebarii calificativele exprimate de asemenea indivizi - poate ca nici nu-i mai asculta.
Nu putem avea pretentia ca un copil care abia învata sa vorbeasca sa înteleaga subtilitatea si exceptiile pe care le implica limbajul, prin urmare îi explicam cu rabdare ca aceste calificative universale nu se aplica.
Când un adult foloseste acesti termeni, devenim defensivi, iar discutia se abate de la adevaratul subiect. Poate ca un raspuns mai bun ar fi: "Nu exista nicio circumstanta în care sefa ta asculta?" sau "Toate zilele tale sunt exact la fel?" Cautati exceptia atunci când doriti sa stabiliti o limita în pozitia adoptata de celalalt negociator. S-ar putea sa deschideti un subiect pe care pâna atunci l-ati perceput ca fiind închis.
In urmatoarele zile, ascultati-va propriul limbaj. Aveti tendinta de a face aceste enunturi universale? Ce se întâmpla atunci? Veti descoperi ca negocierea si comunicarea se desfasoara mai usor atunci când mentionati teme specifice în loc sa generalizati impresii si atitudini.
Unele cuvinte sugereaza lipsa de optiuni. "Nu pot sa fac asta" si "Trebuie sa fac asta" implica faptul ca anumite lucruri sunt fie absolut imposibile, fie absolut necesare. Poate ca si voi folositi aceste cuvinte si expresii care limiteaza.
Daca Tim, seful de echipa, îi spune lui Al, muncitorul, ca un proiect trebuie terminat pâna sâmbata, Al poate sa întrebe: "Ce se întâmpla daca nu reusesc sa ma încadrez în timp?" Daca eu îti spun ca este imposibil sa realizez un anumit obiectiv, tu ai putea sa ma întrebi "Ce anume te împiedica?" Am putea spune ca aceste cuvinte "universale" sunt doar figuri de stil si ca stim cu totii la ce anume ne referim atunci când le folosim. Insa, nu întotdeauna stim ce vrea sa spuna celalalt; mai mult, ne limitam propriile posibilitati atunci când folosim expresii limitative.
Gânditi-va putin la situatiile când ati spus ca nu puteti face un anumit lucru. De ce nu puteati? Ce va oprea? Poate ca, de fapt, nu doreati sa faceti acel lucru. înseamna ca sunteti limitati de dorinta, nu de abilitati, oportunitati sau mijloace de a face acel lucru.
Poate ca mijloacele nu sunt evidente si nu vedeti clar oportunitatile, dar nu cautati aceste elemente pentru ca, cinstit vorbind, nu va pasa îndeajuns de mult. Aceste limitari sunt îngrijoratoare atunci când misiunea voastra e sa obtineti ceva prin negocierea cu alte persoane.
Un alt mod prin care influentam gândirea este când folosim pronume nespecificate - ei, ele, lor, aceia si asa mai departe. O asemenea distorsiune poate fi insidioasa, pentru ca aceste cuvinte reflecta si totodata formeaza atitudini.
Daca îi spui copilului tau ca oamenii aceia sunt de vina pentru gunoaiele de pe strada, copilul va absorbi ideea ca gunoiul este problema altcuiva. Unii copii vin cu întrebarea evidenta: "Care oameni?"; în felul acesta, îi forteaza pe adulti sa dea un raspuns cât de cât clar.
Când devenim adulti, suntem atât de obisnuiti sa auzim acest limbaj, încât avem tendinta de a ignora implicatiile din spatele lui. în negociere, trebuie sa clarificati aceste pronume nedefinite pe care le foloseste interlocutorul, pentru a fi siguri ca ati înteles la ce se refera.
CUPRINS:
Multumiri
INTRODUCERE
Negocierea: o practica veche de când lumea
PARTEA I
CAPITOLUL UNU
Putem vorbi - pardon! -putem comunica?
CAPITOLUL DOI
Negocierea capata mult mai mult sens - vazuta prin ochii tai
CAPITOLUL TREI
Fii atent la limbajul pe care îl folosesti!
CAPITOLUL PATRU
Limbajul corporal - mai important decât credeti
CAPITOLUL CINCI
Sarbatoresti diversitatea sau despre ce vorbesti?
CAPITOLUL sASE
N-am ascultat ce spuneai - «ram prea ocupat sa-mi ascult propria întrebare
PARTEA a II-a
CAPITOLUL sAPTE
E minunat când câstiga ambele parti - dar ce înseamna "a câstiga"?
CAPITOLUL OPT
Cheile chiar deschid usi
CAPITOLUL NOUA
Programare si teritoriu
CAPITOLUL ZECE
Jocul puterii sau "esti o legenda în mintea ta"?
PARTEA a III-a
CAPITOLUL UNSPREZECE
Acesta e stilul tau sau e doar o tactica pe care o folosesti?
CAPITOLUL DOISPREZECE
E doar o faza prin care treci
CAPITOLUL TREISPREZECE
Aplicarea teoriei în practica - o privire în culise
Autor: Paul Lisnek
Accesul clienţilor
-Promoţii
-- 118,80 leiPRP: 132,00 lei
- 47,20 leiPRP: 59,00 lei
- 42,75 leiPRP: 45,00 lei
RECENZII