Strategia oceanului albastru.
Preț: 32,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: W. Chan Kim, Renée Mauborgne
ISBN: 978-973-669-369-4
Editura: Curtea Veche
Anul publicării: 2007
Pagini: 320
Format: 13X20
DESCRIERE
Strategia oceanului albastru.
Există o lungă istorie a competiţiei acerbe dintre companiile care luptă pentru cote de piaţă mai bune, încercând să se diferenţieze de restul firmelor.
În economia supraaglomerată de astăzi, competiţia are ca rezultat apariţia unui „ocean roşu”, în care rivalii se străduiesc să acapareze un „bazin” de profit din ce în ce mai restrâns.
Kim şi Mauborgne sunt de părere că viitorii lideri de piaţă vor reuşi nu încercând să elimine concurenţa, ci creând „oceane albastre” alcătuite din zone ale pieţei nedisputate şi capabile de o dezvoltare rapidă.
Strategia oceanului albastru oferă o metodă sistematică de transformare a concurenţei într-un element irelevant. Examinând o gamă largă de mişcări strategice realizate în mai multe ramuri economice, cartea pune în lumină cele şase principii pe care orice companie le poate aplica pentru implementarea cu succes a strate-giei oceanului albastru. Aceste principii se referă la retrasarea grani-ţelor pieţei, concentrarea asupra imaginii de ansamblu, depăşirea cererii existente, ordonarea diferitelor secvenţe în succesiunea lor corectă, depăşirea obstacolelor organizaţionale şi punerea în practică a strategiei.
Renunţând la gândirea strategică tradiţională, această carte-reper deschide o perspectivă nouă şi îndrăzneaţă pentru companiile care doresc să aibă în viitor un cuvânt de spus în domeniul lor de activitate.
Prin urmare, nu concuraţi cu rivalii dumneavoastră - determinaţi-i să devină irelevanţi!
Accesul clienţilor
-Promoţii
-- 42,75 leiPRP: 45,00 lei
- 69,35 leiPRP: 73,00 lei
- 27,55 leiPRP: 29,00 lei
RECENZII