Steve Jobs. Secretele inovaţiei. Principii radicale pentru un succes răsunător
Preț: 13,90 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Carmine Gallo
ISBN: 978-606-588-225-6
Editura: Curtea Veche
Anul publicării: 2012
Pagini: 320
Format: 13x20
DESCRIERE
Când vine vorba de inovaţie, preşedintele Apple, Steve Jobs, este o legendă. Sloganul companiei sale, “Gândeşte diferit”, este mai mult decât un instrument de marketing. Este un mod de viaţă – o abordare puternică şi pozitivă ce redefineşte inovaţia, pe care o poate aplica oricine, în orice domeniu.
Acestea sunt cele şapte principii ale inovaţiei, ce-l au ca sursă de inspiraţie pe însuşi Jobs:
1. Faceţi ceea ce vă place. Gândiţi-vă diferit la cariera dumneavoastră.
2. Puneţi-vă amprenta asupra universului. Gândiţi-vă diferit la viziunea dumneavoastră.
3. Puneţi-vă mintea la contribuţie. Gândiţi-vă diferit la modul în care gândiţi.
4. Vindeţi visuri, nu produse. Gândiţi-vă diferit la clienţii dumneavoastră.
5. Spuneţi “nu” la o mie de lucruri. Gândiţi-vă diferit la design.
6. Creaţi experienţe măreţe. Gândiţi-vă diferit la experienţa oferită de brand-ul
dumneavoastră.
7. Fiţi stăpâni pe mesajul pe care îl transmiteţi. Gândiţi-vă diferit la povestea
dumneavoastră.
Urmând exemplul vizionar al lui Steve Jobs, veţi descoperi noi metode interesante de a vă descătuşa potenţialul creativ şi de a crea un mediu care încurajează inovaţia şi care îi permite să înflorească.
Carmine Gallo, autorul cărţii şi, totodată, cunoscut jurnalist de afaceri, a intervievat sute de profesionişti de succes – de la manageri şi întreprinzători, la profesori şi consultanţi –, pentru a înţelege, în profunzime, filozofia lui Steve Jobs.
Carmine Gallo este consilier pe probleme de comunicare pentru unele dintre cele mai admirate branduri din lume, printre care şi Intel, Chase, IBM, Nokia, SanDisk, The Home Depot sau Hyundai.
Gallo este redactor la Bloomberg BusinessWeek şi Monster. com, important orator şi susţinãtor de seminarii, având apariţii la CNBC, NBC, MSNBC. com, BNET, Forbes. com şi în New York Times, Wall Street Journal şi Investor’s Business Daily. Este fost prezentator TV şi ziarist financiar, câştigãtor de premii Emmy ca jurnalist pentru CNN, CBS, CNET, Fox şi Paul Allesn’s TechTV.
Gallo a ocupat poziţia de vicepreşedinte pentru Ketchum, una dintre cele mai cunoscute firme de relaţii publice la nivel global, înainte de a-şi înfiinţa propria firmã de consiliere în comunicare şi susţinere de prezentãri, Gallo Communications Group.
Gallo locuieşte în San Francisco Bay cu soţia şi cele douã fiice.
Acestea sunt cele şapte principii ale inovaţiei, ce-l au ca sursă de inspiraţie pe însuşi Jobs:
1. Faceţi ceea ce vă place. Gândiţi-vă diferit la cariera dumneavoastră.
2. Puneţi-vă amprenta asupra universului. Gândiţi-vă diferit la viziunea dumneavoastră.
3. Puneţi-vă mintea la contribuţie. Gândiţi-vă diferit la modul în care gândiţi.
4. Vindeţi visuri, nu produse. Gândiţi-vă diferit la clienţii dumneavoastră.
5. Spuneţi “nu” la o mie de lucruri. Gândiţi-vă diferit la design.
6. Creaţi experienţe măreţe. Gândiţi-vă diferit la experienţa oferită de brand-ul
dumneavoastră.
7. Fiţi stăpâni pe mesajul pe care îl transmiteţi. Gândiţi-vă diferit la povestea
dumneavoastră.
Urmând exemplul vizionar al lui Steve Jobs, veţi descoperi noi metode interesante de a vă descătuşa potenţialul creativ şi de a crea un mediu care încurajează inovaţia şi care îi permite să înflorească.
Carmine Gallo, autorul cărţii şi, totodată, cunoscut jurnalist de afaceri, a intervievat sute de profesionişti de succes – de la manageri şi întreprinzători, la profesori şi consultanţi –, pentru a înţelege, în profunzime, filozofia lui Steve Jobs.
Carmine Gallo este consilier pe probleme de comunicare pentru unele dintre cele mai admirate branduri din lume, printre care şi Intel, Chase, IBM, Nokia, SanDisk, The Home Depot sau Hyundai.
Gallo este redactor la Bloomberg BusinessWeek şi Monster. com, important orator şi susţinãtor de seminarii, având apariţii la CNBC, NBC, MSNBC. com, BNET, Forbes. com şi în New York Times, Wall Street Journal şi Investor’s Business Daily. Este fost prezentator TV şi ziarist financiar, câştigãtor de premii Emmy ca jurnalist pentru CNN, CBS, CNET, Fox şi Paul Allesn’s TechTV.
Gallo a ocupat poziţia de vicepreşedinte pentru Ketchum, una dintre cele mai cunoscute firme de relaţii publice la nivel global, înainte de a-şi înfiinţa propria firmã de consiliere în comunicare şi susţinere de prezentãri, Gallo Communications Group.
Gallo locuieşte în San Francisco Bay cu soţia şi cele douã fiice.
Accesul clienţilor
-Promoţii
-- 57,00 leiPRP: 60,00 lei
- 33,15 leiPRP: 39,00 lei
- 25,76 leiPRP: 28,00 lei
RECENZII