Relaţii publice internaţionale - Negocierea culturii, a identităţii şi a puterii
Preț: 32,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Patricia A. Curtin, T. Kenn Gaither
ISBN: 978-973-669-633-6
Editura: Curtea Veche
Anul publicării: 2008
Pagini: 360
Format: 15,5x22
DESCRIERE
Relaţii publice internaţionale - Negocierea culturii, a identităţii şi a puterii
Relaţii publice internaţionale. Negocierea culturii, a identităţii şi a puterii oferă prima abordare critic-culturală a relaţiilor publice internaţionale în diferite medii de reglementare politice şi culturale. Analiza campaniilor Coca-Cola în India şi Turcia, a lansării New Coke şi a strategiei KFC în China este completată cu descrierea campaniilor de promovare a imaginii unor ţări precum Coreea de Sud şi Elveţia şi cu aceea a campaniei de eradicare a variolei desfăşurate de Organizaţia Mondială a Sănătăţii.
Studiile de caz prezentate, precum şi strategiile de comunicare implementate în mediul internaţional se vor dovedi utile atât studenţilor şi profesorilor de la facultăţile de comunicare şi jurnalism, cât şi celor de la ştiinţe politice, relaţii internaţionale sau relaţii economice internaţionale. În acelaşi timp, de cât mai multe exemple de bune practici au nevoie şi cei care activează într-o instituţie publică, într-o corporaţie, în presă sau în diplomaţie.
Sunt profund convinsă de faptul că, în această lume a globalizării, intelectualul mileniului al treilea trebuie să fie şi un bun comunicator — educat, nu doar talentat. Este extrem de important ca adepţii şi suporterii comunicării profesioniste să aibă la îndemână asemenea cărţi de valoare şi să îşi unească forţele pentru a valorifica talentul de comunicator şi creativitatea românului, un capital pe care trebuie să îl facem mai bine cunoscut lumii.
Ambasador Simona-Mirela Miculescu
coordonatorul colecţiei de Relaţii Publice Internaţionale
Relaţii publice internaţionale. Negocierea culturii, a identităţii şi a puterii oferă prima abordare critic-culturală a relaţiilor publice internaţionale în diferite medii de reglementare politice şi culturale. Analiza campaniilor Coca-Cola în India şi Turcia, a lansării New Coke şi a strategiei KFC în China este completată cu descrierea campaniilor de promovare a imaginii unor ţări precum Coreea de Sud şi Elveţia şi cu aceea a campaniei de eradicare a variolei desfăşurate de Organizaţia Mondială a Sănătăţii.
Studiile de caz prezentate, precum şi strategiile de comunicare implementate în mediul internaţional se vor dovedi utile atât studenţilor şi profesorilor de la facultăţile de comunicare şi jurnalism, cât şi celor de la ştiinţe politice, relaţii internaţionale sau relaţii economice internaţionale. În acelaşi timp, de cât mai multe exemple de bune practici au nevoie şi cei care activează într-o instituţie publică, într-o corporaţie, în presă sau în diplomaţie.
Sunt profund convinsă de faptul că, în această lume a globalizării, intelectualul mileniului al treilea trebuie să fie şi un bun comunicator — educat, nu doar talentat. Este extrem de important ca adepţii şi suporterii comunicării profesioniste să aibă la îndemână asemenea cărţi de valoare şi să îşi unească forţele pentru a valorifica talentul de comunicator şi creativitatea românului, un capital pe care trebuie să îl facem mai bine cunoscut lumii.
Ambasador Simona-Mirela Miculescu
coordonatorul colecţiei de Relaţii Publice Internaţionale
Accesul clienţilor
-Promoţii
-- 57,00 leiPRP: 60,00 lei
- 33,15 leiPRP: 39,00 lei
- 25,76 leiPRP: 28,00 lei
RECENZII