Regulile de aur ale marketingului direct
Preț: 17,90 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Laurence Xeuxet
ISBN: 978-973-115-377-3
Editura: C.H. Beck
Anul publicării: 2008
Pagini: 128
DESCRIERE
Regulile de aur ale marketingului direct
Uşor de consultat, pune la dispoziţia practicienilor şi viitorilor practicieni instrumentele, din punct de vedere informaţional şi tehnic, necesare desfăşurării cât mai operative a activităţilor de marketing direct.
Uşor de consultat, pune la dispoziţia practicienilor şi viitorilor practicieni instrumentele, din punct de vedere informaţional şi tehnic, necesare desfăşurării cât mai operative a activităţilor de marketing direct.
Accesul clienţilor
-Promoţii
-- 47,20 leiPRP: 59,00 lei
- 42,75 leiPRP: 45,00 lei
- 69,35 leiPRP: 73,00 lei
RECENZII