Practica merchandisingului. Spatiul de vinzari. Oferta de produse. Comunicarea la locul de vinzare
Preț: 29,50 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Dominique Mouton, Gauderique Paris
ISBN: 978-973-46-1451-6
Editura: Polirom
Anul publicării: 2009
Pagini: 328
Format: 13X20
DESCRIERE
Practica merchandisingului. Spatiul de vinzari. Oferta de produse. Comunicarea la locul de vinzare.
Merchandisingul este un domeniu extrem de important astazi, cind spatiul de vinzare a devenit si spatiu pentru promovarea marcilor si a produselor. Volumul propune metode si solutii practice pentru organizarea de la A la Z a unui punct de vinzare sau a unui raion, elaborarea dosarelor de merchandising, optimizarea spatiului si imbunatatirea comunicarii cu colegii si clientii. Numeroasele exemple si studii de caz fac din Practica merchandisingului un ghid util atit pentru incepatorii in domeniu, cit si pentru specialisti.
Cuprins:
Merchandisingul si trade marketingul
Stabilirea punctelor de vinzare
Analiza suprafetei de vinzare
Determinarea si gestionarea fluxurilor de clienti
Analiza rentabilitatii
Selectia marcilor si a produselor
Aranjarea produselor pe raft
Merchandisingul este un domeniu extrem de important astazi, cind spatiul de vinzare a devenit si spatiu pentru promovarea marcilor si a produselor. Volumul propune metode si solutii practice pentru organizarea de la A la Z a unui punct de vinzare sau a unui raion, elaborarea dosarelor de merchandising, optimizarea spatiului si imbunatatirea comunicarii cu colegii si clientii. Numeroasele exemple si studii de caz fac din Practica merchandisingului un ghid util atit pentru incepatorii in domeniu, cit si pentru specialisti.
Cuprins:
Merchandisingul si trade marketingul
Stabilirea punctelor de vinzare
Analiza suprafetei de vinzare
Determinarea si gestionarea fluxurilor de clienti
Analiza rentabilitatii
Selectia marcilor si a produselor
Aranjarea produselor pe raft
Accesul clienţilor
-Promoţii
-- 42,75 leiPRP: 45,00 lei
- 69,35 leiPRP: 73,00 lei
- 27,55 leiPRP: 29,00 lei
RECENZII