MOTIVE ECONOMICE IN ANTROPOLOGIE

Preț: 29,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Laurent BAZIN, Monique SELIM
Editura: Institutul European
Anul publicării: 2010
Pagini: 252
Format: 140x190
DESCRIERE
MOTIVE ECONOMICE IN ANTROPOLOGIE
◊ Economiile "traditionale" si capitalismul;
◊ Despre polisemia banilor;
◊ Antropologia in fata muncii;
◊ Etnicizarea intreprinderii si culturalizarea pietei;
◊ Industrializare, dezindustrializare;
◊ Economie si politica: metamorfoze
Astazi, amploarea noilor procese de reglare economica ne incita sa revenim la chestiunea economiei in antropologie, care a traversat disciplina cu momente de apogeu si absente periodice si simptomatice. Faptul ca economicul trece in prezent drept un discurs preponderent care acopera o realitate probabil la fel de hegemonica reprezinta un fel de impuls de a reanaliza diversele elaborari antropologice carora le-a dat nastere si de a cauta sa surprindem in specificul lor diferitele campuri de raporturi sociale. In aceasta optica, munca ocupa un loc esential pentru antropolog, oricare ar fi statutul productiei, central sau pe cale de a deveni periferic, in formatiunile socioeconomice avute in vedere.
◊ Economiile "traditionale" si capitalismul;
◊ Despre polisemia banilor;
◊ Antropologia in fata muncii;
◊ Etnicizarea intreprinderii si culturalizarea pietei;
◊ Industrializare, dezindustrializare;
◊ Economie si politica: metamorfoze
Astazi, amploarea noilor procese de reglare economica ne incita sa revenim la chestiunea economiei in antropologie, care a traversat disciplina cu momente de apogeu si absente periodice si simptomatice. Faptul ca economicul trece in prezent drept un discurs preponderent care acopera o realitate probabil la fel de hegemonica reprezinta un fel de impuls de a reanaliza diversele elaborari antropologice carora le-a dat nastere si de a cauta sa surprindem in specificul lor diferitele campuri de raporturi sociale. In aceasta optica, munca ocupa un loc esential pentru antropolog, oricare ar fi statutul productiei, central sau pe cale de a deveni periferic, in formatiunile socioeconomice avute in vedere.
Accesul clienţilor
-Noutati
-- 74,10 leiPRP: 78,00 lei
- 44,65 leiPRP: 47,00 lei
Promoţii
-- 74,10 leiPRP: 78,00 lei
- 44,65 leiPRP: 47,00 lei
- 57,00 leiPRP: 60,00 lei
RECENZII