Mit si publicitate
Preț: 29,90 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Madalina Moraru
ISBN: 978-606-8073-89-7
Editura: Nemira
Anul publicării: 2009
Pagini: 224
Format: 16X23
DESCRIERE
Mit Si Publicitate
"Exista in mediile intelectuale din Romania preconceptia ca, despre presa, despre publicitate sau despre comunicare politica oricine poate sa isi dea cu parerea. Lucrul este adevarat, dar numai daca acceptam formula caustica a lui Platon, care spunea ca pareri au multi, idei foarte putini. In bibliografia de specialitate din Occident exista mii de lucrari de profil. La noi se studiaza putin, se traduce la intamplare, se scrie relativ si se vorbeste mult (mai ales in revistele tabloide, in cele despre vedete si in talk-show-urile de aceeasi natura). In acest context aparitia unei lucrari de analiza a discursului publicitar romanesc, lucrare intemeiata pe o documentare vasta, nu poate fi decat salutara. Nascuta dintr-o teza de doctorat, cartea de fata nu reproduce acel text si nu-l respinge pe cititor prin morga academica. Din contra, ea ofera un text accesibil, doct, dar atractiv, savant, dar cu sugestii pentru aplicatii practice. Lucrarea se sprijina pe notiuni stiintifice complexe precum mitul, simbolul, arhetipul, stereotipul si naratiunea. O asemenea ancorare este necesara in contextul emergentei relativ recente a comunicarii publicitare si a numeroaselor interferente dintre aceasta si alte sfere specifice culturii de elita, culturii populare si sistemului comunicarii de masa."
Prof. univ. dr. Mihai Coman
"Exista in mediile intelectuale din Romania preconceptia ca, despre presa, despre publicitate sau despre comunicare politica oricine poate sa isi dea cu parerea. Lucrul este adevarat, dar numai daca acceptam formula caustica a lui Platon, care spunea ca pareri au multi, idei foarte putini. In bibliografia de specialitate din Occident exista mii de lucrari de profil. La noi se studiaza putin, se traduce la intamplare, se scrie relativ si se vorbeste mult (mai ales in revistele tabloide, in cele despre vedete si in talk-show-urile de aceeasi natura). In acest context aparitia unei lucrari de analiza a discursului publicitar romanesc, lucrare intemeiata pe o documentare vasta, nu poate fi decat salutara. Nascuta dintr-o teza de doctorat, cartea de fata nu reproduce acel text si nu-l respinge pe cititor prin morga academica. Din contra, ea ofera un text accesibil, doct, dar atractiv, savant, dar cu sugestii pentru aplicatii practice. Lucrarea se sprijina pe notiuni stiintifice complexe precum mitul, simbolul, arhetipul, stereotipul si naratiunea. O asemenea ancorare este necesara in contextul emergentei relativ recente a comunicarii publicitare si a numeroaselor interferente dintre aceasta si alte sfere specifice culturii de elita, culturii populare si sistemului comunicarii de masa."
Prof. univ. dr. Mihai Coman
Accesul clienţilor
-Promoţii
-- 42,75 leiPRP: 45,00 lei
- 69,35 leiPRP: 73,00 lei
- 27,55 leiPRP: 29,00 lei
RECENZII