Misterul lui Ioan Botezatorul si Ioan Evanghelistul la inceputul erei crestine
Preț: 15,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Sergej O. Prokofieff
ISBN: 978-606-8358-67-3
Editura: Univers Enciclopedic
Anul publicării: 2012
Pagini: 55
Format: 13x20
DESCRIERE
Misterul lui Ioan Botezatorul si Ioan Evanghelistul la inceputul erei crestine - Sergej O. Prokofieff
…lucrarea prezintă, dintr-o perspectivă michaelică, cosmică, relaţia spirituală dintre apostolii lui Iisus Christos, în special dintre Ioan Botezătorul şi Ioan Evanghelistul, pe baza cercetărilor spirituale ale lui Rudolf Steiner prezentate în ciclul de conferinţe care analizează contextele karmice în care au acţionat aceste mari individualităţi contemporane Misteriului de pe Golgotha.
Fragment din carte:
…in conferinţe anterioare, Rudolf Steiner descrisese tainele karmei mai mult dintr-o perspectivă michaelică, cosmică. Aici, în centru erau experienţele sufletelor care se aflau la începutul erei creştine împreună cu Michael în sfera solară şi care vieţuiau Misteriul de pe Golgotha din această perspectivă cosmică.
Multe lucruri pledează pentru faptul că în conferinţele următoare privind karma Rudolf Steiner urma să aleagă un punct de plecare mai mult tehnic-esoteric.
Din acest motiv, în centrul cercetării s-ar fi aflat contextele karmice privind individualităţile contemporane Misteriului de pe Golgotha: apostolii lui Iisus Christos. Dintre aceşti discipoli direcţi făceau parte, înainte de toate, cei doi Ioan: Ioan Botezătorul şi Ioan Evanghelistul.
……………………..
faptul că Rudolf Steiner ar fi dorit să dezvolte această primă şi singură referire privind legătura dintre cele două individualităţi Ioan într-o conferinţă ulterioară, pentru a o aduce la claritate deplină, este dovedit de o amintire a Mariei Steiner: „El ne-a dat prima parte a misterului lui Lazăr; atunci nu doar mi-a spus mie, ci a scris mai târziu pe plicul primei redactări: A nu se comunica mai departe până când nu voi fi dat şi a doua parte a acesteia” (GA 238, p. 175).
Din cauza îmbolnăvirii sale, Rudolf Steiner nu a mai putut duce la bun sfârşit această a doua parte, precum şi continuarea abordării karmei.
Nu putem decât să presupunem că prin prezentarea legăturilor dintre apostolii lui Iisus Christos, şi înainte de toate dintre discipolii săi cei mai iubiţi, din care avea să se dezvolte mai târziu curentul rosicrucian, ca fiind curentul principal al esoterismului creştin, paralel cu cea de a doua clasă a şcolii lui Michael, s-ar fi pus încă o dată piatră de construcţie la temelia reunirii curentului spiritual michaelic cu cel rosicrucian.
CUPRINS:
Cuvânt înainte
Misterul lui Ioan Botezătorul şi Ioan Evanghelistul la începutul erei creştine
Note
Lista lucrărilor lui Rudolf Steiner citate
…lucrarea prezintă, dintr-o perspectivă michaelică, cosmică, relaţia spirituală dintre apostolii lui Iisus Christos, în special dintre Ioan Botezătorul şi Ioan Evanghelistul, pe baza cercetărilor spirituale ale lui Rudolf Steiner prezentate în ciclul de conferinţe care analizează contextele karmice în care au acţionat aceste mari individualităţi contemporane Misteriului de pe Golgotha.
Fragment din carte:
…in conferinţe anterioare, Rudolf Steiner descrisese tainele karmei mai mult dintr-o perspectivă michaelică, cosmică. Aici, în centru erau experienţele sufletelor care se aflau la începutul erei creştine împreună cu Michael în sfera solară şi care vieţuiau Misteriul de pe Golgotha din această perspectivă cosmică.
Multe lucruri pledează pentru faptul că în conferinţele următoare privind karma Rudolf Steiner urma să aleagă un punct de plecare mai mult tehnic-esoteric.
Din acest motiv, în centrul cercetării s-ar fi aflat contextele karmice privind individualităţile contemporane Misteriului de pe Golgotha: apostolii lui Iisus Christos. Dintre aceşti discipoli direcţi făceau parte, înainte de toate, cei doi Ioan: Ioan Botezătorul şi Ioan Evanghelistul.
……………………..
faptul că Rudolf Steiner ar fi dorit să dezvolte această primă şi singură referire privind legătura dintre cele două individualităţi Ioan într-o conferinţă ulterioară, pentru a o aduce la claritate deplină, este dovedit de o amintire a Mariei Steiner: „El ne-a dat prima parte a misterului lui Lazăr; atunci nu doar mi-a spus mie, ci a scris mai târziu pe plicul primei redactări: A nu se comunica mai departe până când nu voi fi dat şi a doua parte a acesteia” (GA 238, p. 175).
Din cauza îmbolnăvirii sale, Rudolf Steiner nu a mai putut duce la bun sfârşit această a doua parte, precum şi continuarea abordării karmei.
Nu putem decât să presupunem că prin prezentarea legăturilor dintre apostolii lui Iisus Christos, şi înainte de toate dintre discipolii săi cei mai iubiţi, din care avea să se dezvolte mai târziu curentul rosicrucian, ca fiind curentul principal al esoterismului creştin, paralel cu cea de a doua clasă a şcolii lui Michael, s-ar fi pus încă o dată piatră de construcţie la temelia reunirii curentului spiritual michaelic cu cel rosicrucian.
CUPRINS:
Cuvânt înainte
Misterul lui Ioan Botezătorul şi Ioan Evanghelistul la începutul erei creştine
Note
Lista lucrărilor lui Rudolf Steiner citate
Accesul clienţilor
-Promoţii
-- 42,75 leiPRP: 45,00 lei
- 69,35 leiPRP: 73,00 lei
- 27,55 leiPRP: 29,00 lei
RECENZII