Matematică şi explorarea mediului - Caiet pentru clasa I, semestrul 1
Preț: 8,95 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Anina Badescu, Mihaela Ada Radu
ISBN: 978-606-706-058-4
Editura: Aramis
Anul publicării: 2014
Pagini: 80
Format: 28,5X20,5
DESCRIERE
Matematică şi explorarea mediului - Caiet pentru clasa I, semestrul 1
În acest caiet veţi găsi:
- exerciţii variate, vesele şi adaptate vârstei, care permit numeroase legături interdisciplinare şi plasează învăţarea în contexte cotidiene
- o abordare bazată pe stimularea învăţării prin joc
- o structură care permite armonizarea cu oricare manual de matematică şi explorarea mediului ales spre studiu la clasă
- sugestii de recapitulare/sistematizare şi de evaluare corespunzătoare fiecărei unităţi de învăţare
- posibilitatea construirii unui demers didactic centrat pe competenţe.
Capacitatea de adaptare rapidă se construieşte încă din primii ani ai şcolarităţii. Dacă în primul an de şcoală (clasa pregătitoare) experienţele de învăţare pot fi concretizate în comportamente precum: a acţiona, a greşi, a ezita, a clasifica, a alege, a evalua efectele, a-şi exprima şi a-şi susţine opinia, a justifica alegerea făcută, în clasa I copilul trebuie să intuiască, să recunoască, să descopere situaţiile în care poate utiliza cu succes competenţele dobândite.
Predarea integrată a conţinuturilor prevăzute în aria curriculară Matematică şi ştiinţe ale naturii facilitează contextualizarea şi aplicarea cunoştinţelor în diferite situaţii de viaţă, oferind o perspectivă unitară asupra celor studiate.
Valorificând achiziţiile anterioare ale structurilor mentale, prin predare integrată se realizează stabilirea de relaţii între conceptele, fenomenele şi procesele domeniilor ştiinţelor şi corelarea rezultatelor învăţării cu situaţiile din viaţa de zi cu zi, ceea ce duce la sporirea capacităţii de adaptare a micului şcolar la provocările mediului înconjurător.
În acest caiet veţi găsi:
- exerciţii variate, vesele şi adaptate vârstei, care permit numeroase legături interdisciplinare şi plasează învăţarea în contexte cotidiene
- o abordare bazată pe stimularea învăţării prin joc
- o structură care permite armonizarea cu oricare manual de matematică şi explorarea mediului ales spre studiu la clasă
- sugestii de recapitulare/sistematizare şi de evaluare corespunzătoare fiecărei unităţi de învăţare
- posibilitatea construirii unui demers didactic centrat pe competenţe.
Capacitatea de adaptare rapidă se construieşte încă din primii ani ai şcolarităţii. Dacă în primul an de şcoală (clasa pregătitoare) experienţele de învăţare pot fi concretizate în comportamente precum: a acţiona, a greşi, a ezita, a clasifica, a alege, a evalua efectele, a-şi exprima şi a-şi susţine opinia, a justifica alegerea făcută, în clasa I copilul trebuie să intuiască, să recunoască, să descopere situaţiile în care poate utiliza cu succes competenţele dobândite.
Predarea integrată a conţinuturilor prevăzute în aria curriculară Matematică şi ştiinţe ale naturii facilitează contextualizarea şi aplicarea cunoştinţelor în diferite situaţii de viaţă, oferind o perspectivă unitară asupra celor studiate.
Valorificând achiziţiile anterioare ale structurilor mentale, prin predare integrată se realizează stabilirea de relaţii între conceptele, fenomenele şi procesele domeniilor ştiinţelor şi corelarea rezultatelor învăţării cu situaţiile din viaţa de zi cu zi, ceea ce duce la sporirea capacităţii de adaptare a micului şcolar la provocările mediului înconjurător.
Accesul clienţilor
-Promoţii
-- 57,00 leiPRP: 60,00 lei
- 33,15 leiPRP: 39,00 lei
- 25,76 leiPRP: 28,00 lei
RECENZII