Marketingul direct multicanal. Prospectarea, fidelizarea si recistigarea clientului

Preț: 32,95 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
ISBN: 978-973-46-1489-9
Editura: Polirom
Anul publicării: 2009
Pagini: 352
Format: 130x200
DESCRIERE
MARKETINGUL DIRECT
Traducere de Elena Girlea
Marketingul direct si-a largit in ultimii ani cimpul de actiune apelind, pe linga canalele mediatice clasice, si la noile tehnologii. Din dorinta de a-si gestiona mai bine relatiile cu clientii si a-si creste vinzarile, tot mai multe firme recurg la marketingul „multicanal”. Volumul prezinta marketingul direct multicanal la toate nivelurile – tehnic, juridic, financiar, organizational – si propune metode inedite de exploatare a diferitelor canale de comunicare: presa scrisa, Internetul, MMS-ul, bus-mailingul, televiziunea interactiva etc.
Cuprins: Din cuprins: Prospectarea: strategii, actiuni si factori-cheie ai succesului
• Obiectivele prospectarii
• Fidelizarea: strategii, practici si conditii de reusita
• Cele sapte particularitati ale fidelizarii on-line
• Profilul clientului • Cum pot fi recistigati clientii?
• Stabilirea bugetului si reducerea costurilor
• Suporturile marketingului direct multicanal
• Redactarea unui mesaj eficient
Traducere de Elena Girlea
Marketingul direct si-a largit in ultimii ani cimpul de actiune apelind, pe linga canalele mediatice clasice, si la noile tehnologii. Din dorinta de a-si gestiona mai bine relatiile cu clientii si a-si creste vinzarile, tot mai multe firme recurg la marketingul „multicanal”. Volumul prezinta marketingul direct multicanal la toate nivelurile – tehnic, juridic, financiar, organizational – si propune metode inedite de exploatare a diferitelor canale de comunicare: presa scrisa, Internetul, MMS-ul, bus-mailingul, televiziunea interactiva etc.
Cuprins: Din cuprins: Prospectarea: strategii, actiuni si factori-cheie ai succesului
• Obiectivele prospectarii
• Fidelizarea: strategii, practici si conditii de reusita
• Cele sapte particularitati ale fidelizarii on-line
• Profilul clientului • Cum pot fi recistigati clientii?
• Stabilirea bugetului si reducerea costurilor
• Suporturile marketingului direct multicanal
• Redactarea unui mesaj eficient
Accesul clienţilor
-Promoţii
-- 118,80 leiPRP: 132,00 lei
- 47,20 leiPRP: 59,00 lei
- 42,75 leiPRP: 45,00 lei
RECENZII