Marketing international

Preț: 16,50 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Constantin Sasu
ISBN: 973-683-199-x
Editura: Polirom
Anul publicării: 1999
Pagini: 384
Format: 160x235
DESCRIERE
Profesor doctor Constantin Sasu propune acest titlu ca material didactic si ca instrument de documentare, in contextul unei crize recunoscute de informatii si a interesului din ce in ce mai larg al universitatilor si scolilor superioare de pe linga Camerele de comert si industrie pentru dimensiunea internationala a marketingului. Viitorul apartine afacerilor internationale. Marketing international arata cum sa gindesti international si sa actionezi local.
Cuprins: Conceptul de marketing international • Evaluarea mediului în marketingul international • Cercetarea în marketingul international • Segmentarea pietelor internationale • Cumparatori internationali si piete externe • Produsul în marketingul international • Distributia produselor în marketingul international • Determinarea preturilor pe pietele internationale • Promovarea în marketingul international • Planificarea activitatii de marketing international • Organizarea activitatii de marketing international • Controlul activitatii de marketing international • Perspectiva marketingului international
Cuprins: Conceptul de marketing international • Evaluarea mediului în marketingul international • Cercetarea în marketingul international • Segmentarea pietelor internationale • Cumparatori internationali si piete externe • Produsul în marketingul international • Distributia produselor în marketingul international • Determinarea preturilor pe pietele internationale • Promovarea în marketingul international • Planificarea activitatii de marketing international • Organizarea activitatii de marketing international • Controlul activitatii de marketing international • Perspectiva marketingului international
Accesul clienţilor
-Promoţii
-- 118,80 leiPRP: 132,00 lei
- 47,20 leiPRP: 59,00 lei
- 42,75 leiPRP: 45,00 lei
RECENZII