Marketing 3. 0. De la produs la consumator si la spiritul uman

Preț: 49,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Philip Kotler
Editura: Publica
Anul publicării: 2010
Pagini: 240
Format: 14,5 x 20,5 cm
DESCRIERE
Marketing 3. 0 - Philip Kotler.
În ultimii şaizeci de ani, marketingul a trecut de la a fi centrat pe produse (marketing 1. 0) la axarea pe consumatori (marketing 2. 0). Iar acum marketingul se transformă din nou, răspunzând noii dinamici din mediul social. Companiile îşi extind aria de preocupare de la produse la consumatori şi apoi la probleme ale întregii omeniri. Acesta este marketingul 3. 0, etapa în care companiile au o orientare umanocentrică şi echilibrează profitabilitatea şi responsabilitatea corporatistă.
Bunăstarea, sărăcia, grija faţă de mediu ţin de abordarea umanocentrică adusă de noul tip de marketing, care nu-şi propune doar să vândă nişte produse sau servicii, ci să şi participe, alături de restul partenerilor (distribuitori, cumpărători, coacţionari) la schimbarea în bine a lumii.
Marketing 3. 0 este o carte din avangarda acestui domeniu care explică de ce viitorul marketingului ţine de crearea unor produse, servicii şi culturi organizaţionale care să inspire, să includă şi să reflecte valorile clientului-ţintă.
"În ultima vreme am asistat la un declin al marketingului. Această carte provocatoare ne spune cum poate marketingul să-şi recâştige credibilitatea şi influenţa, înăuntrul şi în afara unei organizaţii." Leonard L. Berry, profesor de marketing, Texas A&M University
"Philip Kotler este, încă o dată, un deschizător de drumuri în materie de marketing strategic, aducând o nouă şi binevenită perspectivă. Marketing 3. 0 este o pledoarie bine argumentată pentru avantajul unei concurenţe bazate pe apelul la spiritul uman, ca modalitate de a-i implica pe consumatori." Dennis Dunlap, CEO, American Marketing Association
"Marketing 3. 0 conţine idei importante pentru toţi managerii. Arată foarte clar care e calea către construirea unei companii umanocentrice, axate pe valori. Cele zece crezuri incluse în carte integrează marketingul şi valorile şi asigură personalitate şi scop companiilor care le practică." Stephen A. Greyser, profesor „Richard P. Chapman” de administrare a afacerilor, profesor emerit, Harvard Business School
"Mult prea mult timp marketerii au crezut că satisfacerea consumatorilor era obiectivul principal al activităţilor de marketing. Marketing 3. 0 arată că bunăstarea consumatorilor şi a societăţii este următoarea mare provocare pentru companii. Consumatorii cer mai mult de la ei înşişi şi aşa ar trebui să facă şi companiile." Nirmalya Kumar, profesor de marketing şi codirector al Aditya Birla India Centre, London Business School
În ultimii şaizeci de ani, marketingul a trecut de la a fi centrat pe produse (marketing 1. 0) la axarea pe consumatori (marketing 2. 0). Iar acum marketingul se transformă din nou, răspunzând noii dinamici din mediul social. Companiile îşi extind aria de preocupare de la produse la consumatori şi apoi la probleme ale întregii omeniri. Acesta este marketingul 3. 0, etapa în care companiile au o orientare umanocentrică şi echilibrează profitabilitatea şi responsabilitatea corporatistă.
Bunăstarea, sărăcia, grija faţă de mediu ţin de abordarea umanocentrică adusă de noul tip de marketing, care nu-şi propune doar să vândă nişte produse sau servicii, ci să şi participe, alături de restul partenerilor (distribuitori, cumpărători, coacţionari) la schimbarea în bine a lumii.
Marketing 3. 0 este o carte din avangarda acestui domeniu care explică de ce viitorul marketingului ţine de crearea unor produse, servicii şi culturi organizaţionale care să inspire, să includă şi să reflecte valorile clientului-ţintă.
"În ultima vreme am asistat la un declin al marketingului. Această carte provocatoare ne spune cum poate marketingul să-şi recâştige credibilitatea şi influenţa, înăuntrul şi în afara unei organizaţii." Leonard L. Berry, profesor de marketing, Texas A&M University
"Philip Kotler este, încă o dată, un deschizător de drumuri în materie de marketing strategic, aducând o nouă şi binevenită perspectivă. Marketing 3. 0 este o pledoarie bine argumentată pentru avantajul unei concurenţe bazate pe apelul la spiritul uman, ca modalitate de a-i implica pe consumatori." Dennis Dunlap, CEO, American Marketing Association
"Marketing 3. 0 conţine idei importante pentru toţi managerii. Arată foarte clar care e calea către construirea unei companii umanocentrice, axate pe valori. Cele zece crezuri incluse în carte integrează marketingul şi valorile şi asigură personalitate şi scop companiilor care le practică." Stephen A. Greyser, profesor „Richard P. Chapman” de administrare a afacerilor, profesor emerit, Harvard Business School
"Mult prea mult timp marketerii au crezut că satisfacerea consumatorilor era obiectivul principal al activităţilor de marketing. Marketing 3. 0 arată că bunăstarea consumatorilor şi a societăţii este următoarea mare provocare pentru companii. Consumatorii cer mai mult de la ei înşişi şi aşa ar trebui să facă şi companiile." Nirmalya Kumar, profesor de marketing şi codirector al Aditya Birla India Centre, London Business School
Accesul clienţilor
-Noutati
-- 57,00 leiPRP: 60,00 lei
Promoţii
-- 57,00 leiPRP: 60,00 lei
- 45,00 leiPRP: 50,00 lei
- 118,80 leiPRP: 132,00 lei
RECENZII