Marketing 3. 0. De la produs la consumator si la spiritul uman

Preț: 49,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2010
Pagini: 240
Format: 14,5 x 20,5 cm

DESCRIERE

Marketing 3. 0 - Philip Kotler.

În ultimii şaizeci de ani, marketingul a trecut de la a fi centrat pe produse (marketing 1. 0) la axarea pe consumatori (marketing 2. 0). Iar acum marketingul se transformă din nou, răspunzând noii dinamici din mediul social. Companiile îşi extind aria de preocupare de la produse la consumatori şi apoi la probleme ale întregii omeniri. Acesta este marketingul 3. 0, etapa în care companiile au o orientare umanocentrică şi echilibrează profitabilitatea şi responsabilitatea corporatistă.

Bunăstarea, sărăcia, grija faţă de mediu ţin de abordarea umanocentrică adusă de noul tip de marketing, care nu-şi propune doar să vândă nişte produse sau servicii, ci să şi participe, alături de restul partenerilor (distribuitori, cumpărători, coacţionari) la schimbarea în bine a lumii.

Marketing 3. 0 este o carte din avangarda acestui domeniu care explică de ce viitorul marketingului ţine de crearea unor produse, servicii şi culturi organizaţionale care să inspire, să includă şi să reflecte valorile clientului-ţintă.

"În ultima vreme am asistat la un declin al marketingului. Această carte provocatoare ne spune cum poate marketingul să-şi recâştige credibilitatea şi influenţa, înăuntrul şi în afara unei organizaţii." Leonard L. Berry, profesor de marketing, Texas A&M University

"Philip Kotler este, încă o dată, un deschizător de drumuri în materie de marketing strategic, aducând o nouă şi binevenită perspectivă. Marketing 3. 0 este o pledoarie bine argumentată pentru avantajul unei concurenţe bazate pe apelul la spiritul uman, ca modalitate de a-i implica pe consumatori." Dennis Dunlap, CEO, American Marketing Association

"Marketing 3. 0 conţine idei importante pentru toţi managerii. Arată foarte clar care e calea către construirea unei companii umanocentrice, axate pe valori. Cele zece crezuri incluse în carte integrează marketingul şi valorile şi asigură personalitate şi scop companiilor care le practică." Stephen A. Greyser, profesor „Richard P. Chapman” de administrare a afacerilor, profesor emerit, Harvard Business School

"Mult prea mult timp marketerii au crezut că satisfacerea consumatorilor era obiectivul principal al activităţilor de marketing. Marketing 3. 0 arată că bunăstarea consumatorilor şi a societăţii este următoarea mare provocare pentru companii. Consumatorii cer mai mult de la ei înşişi şi aşa ar trebui să facă şi companiile." Nirmalya Kumar, profesor de marketing şi codirector al Aditya Birla India Centre, London Business School

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.0307 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.

Centrul de preferințe pentru confidențialitate

X

Confidențialitatea dvs.

Procesăm datele dvs. cu scopul de a vă oferi posibilitatea să comandați produsele noastre online, precum și pentru a vă oferi conținut care să fie adaptat la interesele și nevoile dvs. Analizăm aceste date pentru a obține informații cu privire la comportamentul și interesele vizitatorilor noștri. Împărtășim aceste informații partenerilor noștri pe baza consimțământului și/sau a interesului legitim. Mai jos vă puteți exercita, la nivel de partener, dreptul de a consimți sau de vă opune unui interes legimit pe baza unui scop specific.

Module cookie strict necesare

Aceste fișiere sunt strict necesare pentru buna funcționare a magazinului online (pentru plasarea comenzilor online, autenficare în cont, salvarea/procesarea opțiunilor dvs cu privire la modulele de tip cookie, etc.). Acestea nu necesită acordul dvs. pentru plasare/accesare și nu pot fi dezactivate (decât dacă nu țineți meapărat să intrați în setările browser-ului dvs și să le dezactivați de acolo, având ca rezultat negativ întreruperea funcționării normale a site-ului).