Managementul resurselor umane

Preț: 35,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
ISBN: 978-973-669-679-4
Editura:
Anul publicării: 2008
Pagini: 432
Format: 16X23

DESCRIERE

Managementul resurselor umane - Editia a II-a

„Dr. Pell ne oferă un ghid plin de idei şi umor, perfect pentru toţi supervizorii, managerii şi directorii executivi care au de condus o forţă de muncă eterogenă.“

Dr. Franklin C. Ashby, preşedinte, The Leadership Capital Group, L. L. C.

» Un fundament solid de construire şi conducere a echipelor, pentru toţi managerii

» Informaţii recente privind gestionarea carierei, obiectivele, concedierile, hărţuirea şi multe alte probleme

» Sfaturi practice privind interviurile, angajările, păstrarea oamenilor de valoare şi alte subiecte actuale

Fireşte, nu sunteţi un ignorant. Dar motivarea, inspirarea şi supervizarea angajaţilor dumneavoastră reprezintă cea mai mare provocare a activităţii zilnice. Nu sunteţi chiar o persoană populară şi nu aveţi siguranţa că vă veţi descurca bine.
Nu vă căutaţi o altă slujbă! Urmaţi strategiile din acest volum (aflat la a treia ediţie) şi subalternii dumneavoastră îşi vor urma imediat liderul. Din acest volum veţi afla:
» Cele mai recente informaţii despre hărţuirea sexuală şi egalitatea de şanse la angajare.
» Strategii clare şi eficiente pentru a scoate la lumină tot ce e mai bun în personalul aflat în subordine.
» Sfaturi ale experţilor privind căile prin care să vă puteţi ajuta angajaţii să-şi stabilească obiective şi să evolueze în carieră.
» Cinci căi explicite de a vă face echipa să gândească liber.

Dr. Arthur R. Pell a scris peste 40 de cărţi de management, planificare a carierei şi relaţii interumane şi este cunoscut în Statele Unite mai ales datorită prelegerilor sale pe teme de resurse umane. De-a lungul carierei, a acumulat experienţă în calitate de director de personal şi a colaborat cu prestigioase instituţii ca New York University, City University of New York şi St. John’s University.

Veţi învăţa cum să…
» Menţineţi ridicat moralul angajaţilor, când compania îşi reduce personalul.
» Gestionaţi subiecte delicate adiacente slujbei, precum religia, discriminarea, concedierea pe motiv medical sau familial.
» Recrutaţi şi păstraţi angajaţii excepţionali.
» Pregătiţi şi conduceţi interviurile de angajare.
» Implicaţi noii angajaţi în luarea deciziilor.
» Creaţi programe funcţionale de recunoaştere a meritelor.
» Dezvoltaţi programe eficiente de instruire.
» Celebraţi în mod public performanţele subalternilor.
» Identificaţi factorii de motivare a angajaţilor.

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.0484 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.

Centrul de preferințe pentru confidențialitate

X

Confidențialitatea dvs.

Procesăm datele dvs. cu scopul de a vă oferi posibilitatea să comandați produsele noastre online, precum și pentru a vă oferi conținut care să fie adaptat la interesele și nevoile dvs. Analizăm aceste date pentru a obține informații cu privire la comportamentul și interesele vizitatorilor noștri. Împărtășim aceste informații partenerilor noștri pe baza consimțământului și/sau a interesului legitim. Mai jos vă puteți exercita, la nivel de partener, dreptul de a consimți sau de vă opune unui interes legimit pe baza unui scop specific.

Module cookie strict necesare

Aceste fișiere sunt strict necesare pentru buna funcționare a magazinului online (pentru plasarea comenzilor online, autenficare în cont, salvarea/procesarea opțiunilor dvs cu privire la modulele de tip cookie, etc.). Acestea nu necesită acordul dvs. pentru plasare/accesare și nu pot fi dezactivate (decât dacă nu țineți meapărat să intrați în setările browser-ului dvs și să le dezactivați de acolo, având ca rezultat negativ întreruperea funcționării normale a site-ului).