Managementul Operatiunilor

Preț: 170,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura: Codecs
Anul publicării: 2011
Pagini: 864
Format: 13x20 cm
DESCRIERE
Managementul Operatiunilor
Cum de reusesc unele organizatii: -sa produca bunuri si servicii cu costuri mai mici si sa obtina venituri mai mari? -sa reactioneze mai bine la provocarile create de schimbarile preferintelor cumparatorilor, de tehnologiile bazate pe internet si de extinderea globala a lanturilor de aprovizionare si livrare? -sa promoveze mai sistematic creativitatea, sa fructifice mai bine cunostintele si inovatiile oamenilor? -sa stimuleze mai consecvent responsabilitatea sociala a membrilor lor? Raspunsul: printr-un mai bun management al operatiunilor. Managementul operatiunilor este un domeniu important, incitant si provocator. Este totodata o componenta vitala pentru succesul organizatiei. Cartea lui Nigel Slack, Stuart Chambers si Robert Johnston este "lider de piata" in acest domeniu. Studentii si masteranzii interesati de managementul operatiunilor o vor considera nepretuita, pentru abordarea clara si sistematica si pentru multimea de teorii, modele, concepte, instrumente, exemple si studii de caz preluate din viata reala. Dar si practicienii aflati in linia intai a productiei nu vor avea decat de castigat din studiul acestei carti. Printre exemplele si studiile de caz incluse in acest volum se numara: - Planificarea lantului de aprovizionare-livrare la companiile Zara, H&M si Benetton - Cum a folosit orasul New Orleans tehnologia informationala ca sa-si revina dupa uraganul Katrina. - Externalizarea productiei de laptopuri de la Apple si Dell - Metodele verzi de reciclare adoptate de Hewlett Packard - Defectiunile de la Cernobil Nigel Slack preda managementul si strategia operatiunilor la Universitatea Warwick din Anglia.
Cum de reusesc unele organizatii: -sa produca bunuri si servicii cu costuri mai mici si sa obtina venituri mai mari? -sa reactioneze mai bine la provocarile create de schimbarile preferintelor cumparatorilor, de tehnologiile bazate pe internet si de extinderea globala a lanturilor de aprovizionare si livrare? -sa promoveze mai sistematic creativitatea, sa fructifice mai bine cunostintele si inovatiile oamenilor? -sa stimuleze mai consecvent responsabilitatea sociala a membrilor lor? Raspunsul: printr-un mai bun management al operatiunilor. Managementul operatiunilor este un domeniu important, incitant si provocator. Este totodata o componenta vitala pentru succesul organizatiei. Cartea lui Nigel Slack, Stuart Chambers si Robert Johnston este "lider de piata" in acest domeniu. Studentii si masteranzii interesati de managementul operatiunilor o vor considera nepretuita, pentru abordarea clara si sistematica si pentru multimea de teorii, modele, concepte, instrumente, exemple si studii de caz preluate din viata reala. Dar si practicienii aflati in linia intai a productiei nu vor avea decat de castigat din studiul acestei carti. Printre exemplele si studiile de caz incluse in acest volum se numara: - Planificarea lantului de aprovizionare-livrare la companiile Zara, H&M si Benetton - Cum a folosit orasul New Orleans tehnologia informationala ca sa-si revina dupa uraganul Katrina. - Externalizarea productiei de laptopuri de la Apple si Dell - Metodele verzi de reciclare adoptate de Hewlett Packard - Defectiunile de la Cernobil Nigel Slack preda managementul si strategia operatiunilor la Universitatea Warwick din Anglia.
Accesul clienţilor
-Promoţii
-- 118,80 leiPRP: 132,00 lei
- 47,20 leiPRP: 59,00 lei
- 42,75 leiPRP: 45,00 lei
RECENZII