Maestrii marketingului
Preț: 25,00 lei
Disponibilitate: în limita stocului
Autor: Sultan Kermally
ISBN: 978-973-728-385-6
Editura: METEOR
Anul publicării: 2009
Pagini: 208
Format: 14.5X21
DESCRIERE
UN REZUMAT COMPREHENSIV, INFORMAT Şl INCISIV AL IDEILOR MAEŞTRILOR CARE AU AVUT O INFLUENTĂ DECISIVĂ ASUPRA DEZVOLTĂRII DOMENIULUI DE MARKETING. O CARTE CARE VĂ PUNE RAPID ÎN TEMĂ Şl VĂ OFERĂ IDEI INOVATOARE PENTRU A VĂ ÎMBUNĂTĂŢI REZULTATELE ÎN AFACERI.
Lucrarea reprezintă cu mult mai mult decât o serie de rezumate: Sultan Kermally a colaborat direct cu multe dintre personajele cărţii, inclusiv cu Peter Drucker, Philip Kotler şi Michael Porter. Acest lucru i-a permis să sintetizeze, să reflecte aspecte contrastante şi să comenteze în profunzime şi în deplină cunoştinţă de cauză fiecare dintre conceptele-cheie abordate.
Descrie ideile principale ale maeştrilor, le plasează în context şi le explică semnificaţia. Arată mani-era în care acestea au fost aplicate în practică, le analizează argumentele pro şi contra, include per-spectivele altor experţi. Fiecare capitol se încheie cu un rezumat al elementelor-cheie şi al lecţiilor de însuşit.
Autorul îmbină cu pricepere citate din textele maeştrilor marketingului cu rezumate concise şi cu liste punctate de idei, după care le nuanţează adăugând o serie de contribuţii ale unor experţi în dome¬niul strategiei, cum ar fi Igor Ansoff şi alţii.
Lucrarea reprezintă cu mult mai mult decât o serie de rezumate: Sultan Kermally a colaborat direct cu multe dintre personajele cărţii, inclusiv cu Peter Drucker, Philip Kotler şi Michael Porter. Acest lucru i-a permis să sintetizeze, să reflecte aspecte contrastante şi să comenteze în profunzime şi în deplină cunoştinţă de cauză fiecare dintre conceptele-cheie abordate.
Descrie ideile principale ale maeştrilor, le plasează în context şi le explică semnificaţia. Arată mani-era în care acestea au fost aplicate în practică, le analizează argumentele pro şi contra, include per-spectivele altor experţi. Fiecare capitol se încheie cu un rezumat al elementelor-cheie şi al lecţiilor de însuşit.
Autorul îmbină cu pricepere citate din textele maeştrilor marketingului cu rezumate concise şi cu liste punctate de idei, după care le nuanţează adăugând o serie de contribuţii ale unor experţi în dome¬niul strategiei, cum ar fi Igor Ansoff şi alţii.
Accesul clienţilor
-Noutati
-- 118,80 leiPRP: 132,00 lei
Promoţii
-- 118,80 leiPRP: 132,00 lei
- 47,20 leiPRP: 59,00 lei
- 42,75 leiPRP: 45,00 lei
RECENZII