Maestrii afacerilor online
Preț: 19,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: John Middleton
ISBN: 978-973-728-403-7
Editura: Meteor Press
Anul publicării: 2010
Pagini: 208
Format: 13x20
DESCRIERE
Maestrii afacerilor online
Noile tehnologii ale informatiei, care au creat o piata globala si s-au substituit metodelor traditionale de a face afaceri, ii influenteaza pe angajatii din toata lumea. Cartea de fata exploreaza semnificatia afacerilor online, asa cum se contureaza ea in gandirea maestrilor acestui domeniu. Este vorba de un ghid cuprinzator si accesibil, dedicat atat celor care lucreaza in lumea afacerilor digitale, cat si tuturor celor interesati de inþelegerea unei sfere de activitate ce cunoaste o dezvoltare rapida. anga calitatea de ghid care ne poate ajuta sa ne orientam in lumea liderilor mondiali ai gandirii din domeniul afacerilor online, cartea are si avantajul unei structurari atent elaborate. Primele trei capitole, concise si percutante, prezinta dimensiunea strategica, dimensiunea globala si dimensiunea organizationala a afacerilor derulate pe internet. Mae include, de asemenea, patru studii de caz valoroase, o bibliografie bogatstrii afacerilor onlinea, un glosar cu termeni specifici si un capitol extrem de interesant despre tendintele din lumea afacerilor digitale.
Pe langa calitatea de ghid care ne poate ajuta sa ne orientam in lumea liderilor mondiali ai gandirii din domeniul afacerilor online, cartea are si avantajul unei structurari atent elaborate. Primele trei capitole, concise si percutante, prezinta dimensiunea strategica, dimensiunea globala si dimensiunea organizationala a afacerilor derulate pe internet. Mae include, de asemenea, patru studii de caz valoroase, o bibliografie bogatstrii afacerilor onlinea, un glosar cu termeni specifici si un capitol extrem de interesant despre tendintele din lumea afacerilor digitale
John Middleton este codirector al Centrului pentru Gandire Strategica, o organizatie a carei misiune este promovarea gandirii de calitate si a practicilor de planificare in cadrul companiilor din Marea Britanie. Expert recunoscut in domeniul instrumentelor si proceselor decizionale, el se specializeaza in colaborarea cu persoanele si companiile care sunt hotarate sa beneficieze de pe urma tehnologiilor viitorului. A obtinut diploma de master la Universitatea din Bristol, unde este lector asociat incepand cu 1994. Preda management IT in cadrul unui program MBA la Manchester Business School. A scris 11 carti, printre care Writing the New Economy (Capstone, 2000), The Ultimate Strategy Library (Capstone, 2003), Culture(Capstone, 2002) si Upgrade Your Brain (Infinite Ideas, 2006).
Noile tehnologii ale informatiei, care au creat o piata globala si s-au substituit metodelor traditionale de a face afaceri, ii influenteaza pe angajatii din toata lumea. Cartea de fata exploreaza semnificatia afacerilor online, asa cum se contureaza ea in gandirea maestrilor acestui domeniu. Este vorba de un ghid cuprinzator si accesibil, dedicat atat celor care lucreaza in lumea afacerilor digitale, cat si tuturor celor interesati de inþelegerea unei sfere de activitate ce cunoaste o dezvoltare rapida. anga calitatea de ghid care ne poate ajuta sa ne orientam in lumea liderilor mondiali ai gandirii din domeniul afacerilor online, cartea are si avantajul unei structurari atent elaborate. Primele trei capitole, concise si percutante, prezinta dimensiunea strategica, dimensiunea globala si dimensiunea organizationala a afacerilor derulate pe internet. Mae include, de asemenea, patru studii de caz valoroase, o bibliografie bogatstrii afacerilor onlinea, un glosar cu termeni specifici si un capitol extrem de interesant despre tendintele din lumea afacerilor digitale.
Pe langa calitatea de ghid care ne poate ajuta sa ne orientam in lumea liderilor mondiali ai gandirii din domeniul afacerilor online, cartea are si avantajul unei structurari atent elaborate. Primele trei capitole, concise si percutante, prezinta dimensiunea strategica, dimensiunea globala si dimensiunea organizationala a afacerilor derulate pe internet. Mae include, de asemenea, patru studii de caz valoroase, o bibliografie bogatstrii afacerilor onlinea, un glosar cu termeni specifici si un capitol extrem de interesant despre tendintele din lumea afacerilor digitale
John Middleton este codirector al Centrului pentru Gandire Strategica, o organizatie a carei misiune este promovarea gandirii de calitate si a practicilor de planificare in cadrul companiilor din Marea Britanie. Expert recunoscut in domeniul instrumentelor si proceselor decizionale, el se specializeaza in colaborarea cu persoanele si companiile care sunt hotarate sa beneficieze de pe urma tehnologiilor viitorului. A obtinut diploma de master la Universitatea din Bristol, unde este lector asociat incepand cu 1994. Preda management IT in cadrul unui program MBA la Manchester Business School. A scris 11 carti, printre care Writing the New Economy (Capstone, 2000), The Ultimate Strategy Library (Capstone, 2003), Culture(Capstone, 2002) si Upgrade Your Brain (Infinite Ideas, 2006).
Accesul clienţilor
-Promoţii
-- 42,75 leiPRP: 45,00 lei
- 69,35 leiPRP: 73,00 lei
- 27,55 leiPRP: 29,00 lei
RECENZII