Ma exaspereaza sa lucrez cu tine — Cum sa scapi din capcanele emotionale de la serviciu
Preț: 29,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Katherine Crowley, Kathi Elster
Editura: Trei
Anul publicării: 2012
Pagini: 296
Format: 13x20
DESCRIERE
se întâmplă frecvent ca sarcinile cele mai urgente de la serviciu să cadă pe capul tău?
Te-ai plictisit să tot asculţi poveştile personale ale colegei care vorbeşte numai despre sine?
Ţi se pare că Șeful aşteaptă să-i „citeşti" gândurile?
Dacă te întorci zilnic stresat şi frustrat de la birou, înseamnă că ar fi bine să nu mai arunci vina asupra celorlalţi, ci să vezi ce poţi schimba tu însuţi în viaţa ta profesională, afirmă Katherine Crowley şi Kathi Elster.
Specializate în psihologia organizaţională, autoarele te ajută să impui nişte limite clare în programul tău, în spaţiul tău de lucru, dar şi cu privire la aşteptările şefilor şi la relaţiile cu colegii.
Mai apoi, eşti îndemnat să ieşi din rolul în care poate te-ai vârât prea uşor, fie că e vorba de cel de bufon, martir, rebel, împăciuitor sau mărinimos.
Apelând la teste de autocunoaştere şi la situaţii de viaţă sugestive, cartea te ajută să construieşti relaţii profesionale mulţumitoare şi sănătoase.
…………………………………
Fragment din carte:
Speram ca informatile din aceasta carte vor aduce o usurare tuturor celor confruntati cu problemele emotionale la serviciu. Suntem siguri ca, daca vei citi dtudiile de caz si vei aplica metodele, viata ta de la serviciu se va imbunatati.
Iti vei peterece mai putin timp simtindu-te frustrat, vinovat, dezamagit sau prins in capcana. Abilitatile tale de comunicare se vor imbunatati si vei petrece mai putin timp pentru a-ti reveni dupa serviciu, odata ce ai iesit de la birou.
Schimbundu-ti modul de a reactiona, iti schimbi viata
Haideti sa exploram cele doua fete ale unei afaceri - imaginea perfecata, asemenea unei fotografii de studio, clara si luminoasa, versus realitatea cotidiana de la locul de munca din orice firma, care de obicei, este dezordonata, complicata, birocratica, si mai ales, plina de capcane emotionale.
La suprafata, orice afacere este orientat spre profit, oferind bunuri si servicii si dand rezultate. Se urmaresc rezultatele financiare record, respectarea termenelor si cresterea cifrei de vanzari.
Evaluam companiile individuale pe baza unor date empirice, in functie de pierderi si profit, de capital, de optiunile existente pentru ca personalul sa poata achizitiona actiuni, de potentialul de dezvoltare.
Inlaturati acesta pojghita rationala de la suprafata oricarei companii si veti descoperii un adevarat focar de emotii: indivizi nelinistiti ca nu vor da randament, furiosi pe colegi si neintelesi de sefii lor.
…………………………………
Katherine Crowley, psihoterapeută formată la Harvard, oferă servicii de consiliere psihologică în domeniul afacerilor.
Kathi Elster, fostă directoare de vânzări, este specialistă în consultanţa managerială
CUPRINS
Mulţumiri
Introducere
1 Schimbându-ţi modul de a reacţiona, îţi schimbi viaţa
2 Problema graniţelor — cum să te protejezi la serviciu
3 Chiar dacă rolul ţi se potriveşte, nu e obligatoriu să-l adopţi
4 Ne cunoaştem de undeva? Atracţii fatale la serviciu
5 Management de jos în sus — angajaţii preiau controlul
6 Șefi dificili şi labili — cum să-ţi păstrezi calmul
7 Managementul de sus în jos — parentajul la firmă
8 Cultura organizaţională — eşti în locul potrivit?
Te-ai plictisit să tot asculţi poveştile personale ale colegei care vorbeşte numai despre sine?
Ţi se pare că Șeful aşteaptă să-i „citeşti" gândurile?
Dacă te întorci zilnic stresat şi frustrat de la birou, înseamnă că ar fi bine să nu mai arunci vina asupra celorlalţi, ci să vezi ce poţi schimba tu însuţi în viaţa ta profesională, afirmă Katherine Crowley şi Kathi Elster.
Specializate în psihologia organizaţională, autoarele te ajută să impui nişte limite clare în programul tău, în spaţiul tău de lucru, dar şi cu privire la aşteptările şefilor şi la relaţiile cu colegii.
Mai apoi, eşti îndemnat să ieşi din rolul în care poate te-ai vârât prea uşor, fie că e vorba de cel de bufon, martir, rebel, împăciuitor sau mărinimos.
Apelând la teste de autocunoaştere şi la situaţii de viaţă sugestive, cartea te ajută să construieşti relaţii profesionale mulţumitoare şi sănătoase.
…………………………………
Fragment din carte:
Speram ca informatile din aceasta carte vor aduce o usurare tuturor celor confruntati cu problemele emotionale la serviciu. Suntem siguri ca, daca vei citi dtudiile de caz si vei aplica metodele, viata ta de la serviciu se va imbunatati.
Iti vei peterece mai putin timp simtindu-te frustrat, vinovat, dezamagit sau prins in capcana. Abilitatile tale de comunicare se vor imbunatati si vei petrece mai putin timp pentru a-ti reveni dupa serviciu, odata ce ai iesit de la birou.
Schimbundu-ti modul de a reactiona, iti schimbi viata
Haideti sa exploram cele doua fete ale unei afaceri - imaginea perfecata, asemenea unei fotografii de studio, clara si luminoasa, versus realitatea cotidiana de la locul de munca din orice firma, care de obicei, este dezordonata, complicata, birocratica, si mai ales, plina de capcane emotionale.
La suprafata, orice afacere este orientat spre profit, oferind bunuri si servicii si dand rezultate. Se urmaresc rezultatele financiare record, respectarea termenelor si cresterea cifrei de vanzari.
Evaluam companiile individuale pe baza unor date empirice, in functie de pierderi si profit, de capital, de optiunile existente pentru ca personalul sa poata achizitiona actiuni, de potentialul de dezvoltare.
Inlaturati acesta pojghita rationala de la suprafata oricarei companii si veti descoperii un adevarat focar de emotii: indivizi nelinistiti ca nu vor da randament, furiosi pe colegi si neintelesi de sefii lor.
…………………………………
Katherine Crowley, psihoterapeută formată la Harvard, oferă servicii de consiliere psihologică în domeniul afacerilor.
Kathi Elster, fostă directoare de vânzări, este specialistă în consultanţa managerială
CUPRINS
Mulţumiri
Introducere
1 Schimbându-ţi modul de a reacţiona, îţi schimbi viaţa
2 Problema graniţelor — cum să te protejezi la serviciu
3 Chiar dacă rolul ţi se potriveşte, nu e obligatoriu să-l adopţi
4 Ne cunoaştem de undeva? Atracţii fatale la serviciu
5 Management de jos în sus — angajaţii preiau controlul
6 Șefi dificili şi labili — cum să-ţi păstrezi calmul
7 Managementul de sus în jos — parentajul la firmă
8 Cultura organizaţională — eşti în locul potrivit?
Accesul clienţilor
-Noutati
-- 118,80 leiPRP: 132,00 lei
Promoţii
-- 118,80 leiPRP: 132,00 lei
- 47,20 leiPRP: 59,00 lei
- 42,75 leiPRP: 45,00 lei
RECENZII