Limba si literatura romana. Evaluare curenta. Clasa a V-a
Preț: 13,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
ISBN: 978-606-8010-19-9
Editura: Tamar
Anul publicării: 2009
Pagini: 152
Format: 16X23
DESCRIERE
Limba si literatura romana. Evaluare curenta. Clasa a V-a. In conformitate cu noua programa scolara.
Acest volum este primul dintr-o colecţie de auxiliare al căror scop este uşurarea evaluării în condiţiile concrete din clasă. Aplicarea unui test la sfârşitul unei unităţi de învăţare a devenit o necesitate, fiindcă în felul acesta atât profesorii, cât şi elevii pot măsura progresul şcolar. Tocmai de aceea, această lucrare propune cu prioritate asemenea teste. Mai conţine, de asemenea, subiecte de teză pentru semestrul I şi al Il-lea şi teste predictive, ce se aplică la începutul anului şcolar pentru a constata nivelul de pregătire din clasele I-rV pe care îl au elevii şi pentru a putea în felul acesta să se construiască mai eficient discursul didactic la începutul ciclului gimnazial. în volumul profesorului, se găseşte şi o fişă de urmărire a progresului şcolar, punctul de pornire fiind nota fiecărui elev la testul predictiv. Evoluţia clasei în ansamblu poate fi urmărită prin fişa statistică a rezultatelor obţinute la testele de la sfârşitul unităţii de învăţare şi la teză.
Unităţile de învăţare, propuse pe paginile de gardă, sunt conforme noii programe, putând constitui pentru profesor un ajutor eficient în elaborarea planificărilor. Volumul este foarte funcţional, pentru că modulele de evaluare sunt mobile, putându-se transfera în alte unităţi de învăţare. Aceasta face lucrarea aplicabilă oricărui manual alternativ. De asemenea, părinţii pot urmări uşor competenţele pe care copiii trebuie să le dobândească de-a lungul clasei a V-a.
Cele 36 de teste ce pot fi aplicate la sfârşitul unei unităţi de învăţare acoperă toate conţinuturile obligatorii ale programei (cele facultative nu trebuie evaluate).
Fiecare test conţine trei mari părţi: limba română şi înţelegerea textului;
elaborarea unei compuneri despre un text literar pe baza unor repere date; redactarea unui text pe o temă dată.
Acest volum este primul dintr-o colecţie de auxiliare al căror scop este uşurarea evaluării în condiţiile concrete din clasă. Aplicarea unui test la sfârşitul unei unităţi de învăţare a devenit o necesitate, fiindcă în felul acesta atât profesorii, cât şi elevii pot măsura progresul şcolar. Tocmai de aceea, această lucrare propune cu prioritate asemenea teste. Mai conţine, de asemenea, subiecte de teză pentru semestrul I şi al Il-lea şi teste predictive, ce se aplică la începutul anului şcolar pentru a constata nivelul de pregătire din clasele I-rV pe care îl au elevii şi pentru a putea în felul acesta să se construiască mai eficient discursul didactic la începutul ciclului gimnazial. în volumul profesorului, se găseşte şi o fişă de urmărire a progresului şcolar, punctul de pornire fiind nota fiecărui elev la testul predictiv. Evoluţia clasei în ansamblu poate fi urmărită prin fişa statistică a rezultatelor obţinute la testele de la sfârşitul unităţii de învăţare şi la teză.
Unităţile de învăţare, propuse pe paginile de gardă, sunt conforme noii programe, putând constitui pentru profesor un ajutor eficient în elaborarea planificărilor. Volumul este foarte funcţional, pentru că modulele de evaluare sunt mobile, putându-se transfera în alte unităţi de învăţare. Aceasta face lucrarea aplicabilă oricărui manual alternativ. De asemenea, părinţii pot urmări uşor competenţele pe care copiii trebuie să le dobândească de-a lungul clasei a V-a.
Cele 36 de teste ce pot fi aplicate la sfârşitul unei unităţi de învăţare acoperă toate conţinuturile obligatorii ale programei (cele facultative nu trebuie evaluate).
Fiecare test conţine trei mari părţi: limba română şi înţelegerea textului;
elaborarea unei compuneri despre un text literar pe baza unor repere date; redactarea unui text pe o temă dată.
Accesul clienţilor
-Promoţii
-- 42,75 leiPRP: 45,00 lei
- 69,35 leiPRP: 73,00 lei
- 27,55 leiPRP: 29,00 lei
RECENZII