Limba Romana. Comunicare. Fise de lucru. Teste initiale, formative si finale - Clasa a VIII-a. Semestrul I
Preț: 14,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
ISBN: 978-606-535-054-0
Editura: Nomina
Anul publicării: 2009
Pagini: 192
Format: 16X23
DESCRIERE
Limba Romana. Comunicare. Fise de lucru. Teste initiale, formative si finale - Clasa a VIII-a. Semestrul I
Esential in eficienta demersului didactic este sa se aiba in vedere segmentul de evaluare, care poseda o dubla pozitionare in raport cu invatarea.
Mai intai evaluarea fixeaza coordonatele invataturii si finalitatile acesteia, motivand elevul la orice varsta. Pornind de la asteptarile pe care
le are scoala de la activitatile de invatare, evaluarea vine sa cuantifice calitatea procesului, asigurand sansa pozitionarii elevului in raport
cu ierarhia clasei sale, dar si prin raportare la standardele programei scolare. Prin urmare, evaluarea se releva ca un segmant care, prin variatele
sale, forme de aplicare, il motiveaza obiectiv si subiectiv pe elev, determinand generarea de catre profesor a strategiilor didactice adecvate pentru
dobandirea nivelului optim al competentelor specifice domeniul de cultura generala.
In al doilea rand, evaluarea este punct de plecare pentru pasii urmatori in activitatea de invatare, permitand elaborarea de catre profesor a unor scenarii
adecvate particularitatilor clasei, dar si celor individuale detinute de fiecare elev.
Cu toata complexitatea functionala a segmentului de evaluare, activitatile de aplicare nu au ontotdeauna coerenta necesara pentru ca dubla pozitionare
despre care am vorbit sa fie reala si eficienta in dobandirea de catre elevi a competentelor specifice. Daca pentru predare-invatare, profesorul are,
de regula, atentia concentrata in vederea gestionarii timpului si a parcurgerii continuturilor asociate in programa, evaluarea fie ca este rapid si
formal derulata, fie ca este omisa.
Utila atat elevilor, cat si profesorilor, lucrarea este un auxiliar didactic a carui parcurgere poate spori nivelul competentei reale de comunicare a
elevului de gimnaziu.
Esential in eficienta demersului didactic este sa se aiba in vedere segmentul de evaluare, care poseda o dubla pozitionare in raport cu invatarea.
Mai intai evaluarea fixeaza coordonatele invataturii si finalitatile acesteia, motivand elevul la orice varsta. Pornind de la asteptarile pe care
le are scoala de la activitatile de invatare, evaluarea vine sa cuantifice calitatea procesului, asigurand sansa pozitionarii elevului in raport
cu ierarhia clasei sale, dar si prin raportare la standardele programei scolare. Prin urmare, evaluarea se releva ca un segmant care, prin variatele
sale, forme de aplicare, il motiveaza obiectiv si subiectiv pe elev, determinand generarea de catre profesor a strategiilor didactice adecvate pentru
dobandirea nivelului optim al competentelor specifice domeniul de cultura generala.
In al doilea rand, evaluarea este punct de plecare pentru pasii urmatori in activitatea de invatare, permitand elaborarea de catre profesor a unor scenarii
adecvate particularitatilor clasei, dar si celor individuale detinute de fiecare elev.
Cu toata complexitatea functionala a segmentului de evaluare, activitatile de aplicare nu au ontotdeauna coerenta necesara pentru ca dubla pozitionare
despre care am vorbit sa fie reala si eficienta in dobandirea de catre elevi a competentelor specifice. Daca pentru predare-invatare, profesorul are,
de regula, atentia concentrata in vederea gestionarii timpului si a parcurgerii continuturilor asociate in programa, evaluarea fie ca este rapid si
formal derulata, fie ca este omisa.
Utila atat elevilor, cat si profesorilor, lucrarea este un auxiliar didactic a carui parcurgere poate spori nivelul competentei reale de comunicare a
elevului de gimnaziu.
Accesul clienţilor
-Promoţii
-- 57,00 leiPRP: 60,00 lei
- 33,15 leiPRP: 39,00 lei
- 25,76 leiPRP: 28,00 lei
RECENZII