Istoria cinematografiei in capodopere. Virstele peliculei. Vol. 3: De la „Cintaretul de jazz” la „Luminile orasului” (1927-1931)
Preț: 39,95 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Tudor Caranfil
ISBN: 978-973-46-1696-1
Editura: Polirom
Anul publicării: 2010
Pagini: 558
Format: 13x20
DESCRIERE
Istoria cinematografiei in capodopere. Virstele peliculei. Vol. 3: De la „Cintaretul de jazz” la „Luminile orasului” (1927-1931)
Editia a II-a
Al treilea volum al seriei abordeaza perioada in care se transeaza disputa dintre filmul „mut” si cel sonor si al carei inceput este marcat de premiera Cintaretului de jazz. Tot in aceasta perioada au loc si primele decernari ale Premiilor Oscar (stagiunea 1927-1928), care, desi la inceput ignora complet noile „talkies”, ajung in citiva ani sa le recunoasca valoarea. Marii regizori ai vremii – printre care Dreyer, King Vidor, Sjöström, Dovjenko, Von Sternberg, Renoir, Murnau, mentionati in acest volum – au fost nevoiti sa se adapteze din mers la noile mijloace tehnice. Dar parerile erau impartite: pe de o parte, Eisenstein credea in filmul sonor si in „cuvintele revelatoare”, pe cind Chaplin considera cuvintul fatal pentru celebrul sau tramp, creat prin si bazat exclusiv pe „alfabetul miscarii, poezia gestului”.
„Esti captivat de aceste capodopere ale cinematografiei, iar scrisul lui Tudor Caranfil este, la rindul lui, captivant. Tudor Caranfil stie sa emotioneze cititorul.” (Mihai Fulger)
„Carti fascinante, precum un serial bine condus...” (Roxana Pana)
„Apreciez, la Tudor Caranfil, mersul impotriva curentului, curajul de a-si sustine parerile chiar si atunci (sau mai ales atunci) cind are de dus razboi cu toata lumea. Dar Caranfil n-ar mai fi Caranfil daca s-ar plia pe opinia majoritatii, si cred ca acesta este meritul sau cel mai mare.” (Alex. Leo Serban)
„Tudor Caranfil, admirabil cunoscator al cinematografului...” (Nicolae Manolescu)
Cuprins:
Cintaretul de jazz • Patimile Ioanei d'Arc • Oamenii, duminica • Multimea • Vintul • Femeia in Luna • Noul si vechiul • Jurnalul unei fete pierdute • Pamint • Ingerul albastru • Cateaua • Tabu • Luminile orasului
Editia a II-a
Al treilea volum al seriei abordeaza perioada in care se transeaza disputa dintre filmul „mut” si cel sonor si al carei inceput este marcat de premiera Cintaretului de jazz. Tot in aceasta perioada au loc si primele decernari ale Premiilor Oscar (stagiunea 1927-1928), care, desi la inceput ignora complet noile „talkies”, ajung in citiva ani sa le recunoasca valoarea. Marii regizori ai vremii – printre care Dreyer, King Vidor, Sjöström, Dovjenko, Von Sternberg, Renoir, Murnau, mentionati in acest volum – au fost nevoiti sa se adapteze din mers la noile mijloace tehnice. Dar parerile erau impartite: pe de o parte, Eisenstein credea in filmul sonor si in „cuvintele revelatoare”, pe cind Chaplin considera cuvintul fatal pentru celebrul sau tramp, creat prin si bazat exclusiv pe „alfabetul miscarii, poezia gestului”.
„Esti captivat de aceste capodopere ale cinematografiei, iar scrisul lui Tudor Caranfil este, la rindul lui, captivant. Tudor Caranfil stie sa emotioneze cititorul.” (Mihai Fulger)
„Carti fascinante, precum un serial bine condus...” (Roxana Pana)
„Apreciez, la Tudor Caranfil, mersul impotriva curentului, curajul de a-si sustine parerile chiar si atunci (sau mai ales atunci) cind are de dus razboi cu toata lumea. Dar Caranfil n-ar mai fi Caranfil daca s-ar plia pe opinia majoritatii, si cred ca acesta este meritul sau cel mai mare.” (Alex. Leo Serban)
„Tudor Caranfil, admirabil cunoscator al cinematografului...” (Nicolae Manolescu)
Cuprins:
Cintaretul de jazz • Patimile Ioanei d'Arc • Oamenii, duminica • Multimea • Vintul • Femeia in Luna • Noul si vechiul • Jurnalul unei fete pierdute • Pamint • Ingerul albastru • Cateaua • Tabu • Luminile orasului
Accesul clienţilor
-Promoţii
-- 42,75 leiPRP: 45,00 lei
- 69,35 leiPRP: 73,00 lei
- 27,55 leiPRP: 29,00 lei
RECENZII