Învăţarea vizibilă. Ghid pentru profesori

Preț: 39,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
ISBN: 978-606-719-058-8
Editura:
Anul publicării: 2014
Pagini: 416
Format: 14,5 x 20,5

DESCRIERE

Învăţarea vizibilă. Ghid pentru profesori

Rod al efortului de sintetizare a peste 50000 de cercetări, incluzând 250 de milioane de elevi, „Învăţarea vizibilă. Ghid pentru profesori” identifică, pe baze riguros ştiinţifice, care sunt cei mai eficienţi factori din procesul de predare-învăţare. Într-o lume preocupată de aspectele conjuncturale ale activităţii didactice (politici educaţionale, management şcolar etc.), John Hattie se întoarce la „viaţa de zi cu zi” a profesorilor şi elevilor. Axată pe procesele specifice lecţiei şi interacţiunilor profesor-elev, cartea oferă criterii clare şi obiective pentru orice educator care doreşte să aleagă cele mai bune căi de optimizare a învăţării.
Volumul se concentrează asupra obiectivelor didactice stimulatoare, asupra importanţei clarificării la clasă a criteriilor de reuşită şi a progresului individual al elevului şi asupra felului în care evaluarea continuă poate motiva atât profesorul, cât şi elevii. Educatorii şi cercetătorii din domeniul pedagogiei vor găsi aici sfaturi practice pentru implementarea celor mai adecvate strategii didactice, precum şi studii de caz şi liste de sarcini pentru diversele etape ale instruirii.

„După încercări mai mult sau mai puţin reuşite de reforme structurale şi sistemice în educaţie, avem nevoie de o revoluţie a învăţării. Cartea lui Hattie le oferă pro¬fesorilor şansa extraordinară de a genera fiecare, prin munca de zi de zi, o trans¬formare profundă a învăţării, aducând acest proces în zona «vizibilă» şi făcându-l plăcut şi autentic. Astfel, educatorii vor putea contribui direct şi substanţial la o Românie educată..."
-Prof. univ. dr. Lucian Ciolan,
coordonatorul colecţiei „Educaţie şi formare", decanul Facultăţii de Psihologie şi Ştiinţele Educaţiei, Universitatea din Bucureşti

• John Hattie este director al Institutului de Ştiinţe ale Educaţiei din Melbourne.
A mai scris Self-Concept (1991) şi Visible Learning. A Synthesis of Over 800 Meta-Analyses Relating to Achievement (2008).


________________________________________
Cuprins:

Prefaţă
Mulţumiri
Capitolul 1. Şcoli „dotate cu învăţare vizibilă"

Partea I. Sursa ideilor şi rolul profesorilor
Capitolul 2. Sursa ideilor
Capitolul 3. Profesorii, principalii agenţi ai procesului didactic

Partea a II a. Lecţiile
Capitolul 4. Pregătirea lecţiei
Capitolul 5. Începutul lecţiei
Capitolul 6. Desfăşurarea lecţiei: învăţarea
Capitolul 7. Desfăşurarea lecţiei: importanţa feedbackului
Capitolul 8. Încheierea lecţiei

Partea a III a. Structurile mentale
Capitolul 9. Structurile mentale ale profesorilor, directorilor şi sistemelor ş colare

Bibliografie

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.0431 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.

Centrul de preferințe pentru confidențialitate

X

Confidențialitatea dvs.

Procesăm datele dvs. cu scopul de a vă oferi posibilitatea să comandați produsele noastre online, precum și pentru a vă oferi conținut care să fie adaptat la interesele și nevoile dvs. Analizăm aceste date pentru a obține informații cu privire la comportamentul și interesele vizitatorilor noștri. Împărtășim aceste informații partenerilor noștri pe baza consimțământului și/sau a interesului legitim. Mai jos vă puteți exercita, la nivel de partener, dreptul de a consimți sau de vă opune unui interes legimit pe baza unui scop specific.

Module cookie strict necesare

Aceste fișiere sunt strict necesare pentru buna funcționare a magazinului online (pentru plasarea comenzilor online, autenficare în cont, salvarea/procesarea opțiunilor dvs cu privire la modulele de tip cookie, etc.). Acestea nu necesită acordul dvs. pentru plasare/accesare și nu pot fi dezactivate (decât dacă nu țineți meapărat să intrați în setările browser-ului dvs și să le dezactivați de acolo, având ca rezultat negativ întreruperea funcționării normale a site-ului).