Imaginea institutiei publice

Preț: 35,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
ISBN: 978-606-28-0264-6
Editura:
Anul publicării: 2015
Pagini: 246
Categoria: Psihologie

DESCRIERE

Imaginea instituţiei publice

Nu se poate da o reteta infailibila pentru construirea imaginii unei institutii publice. Intregul comportament, strategiile si actiunile sale, justificarea cu regularitate a acestora (realizarea de audituri – potrivit principiului imputabilitatii) contribuie la formarea capitalului de incredere si la crearea de imagine. Cu toate acestea, in demersul nostru, incercam sa justificam faptul ca la construirea unei imagini pozitive isi aduc contributia nu numai factori cu vizibilitate maximala, cum sunt relatia cu media si identitatea vizuala, ci si alti factori cu un grad de vizibilitate mai mic, la prima vedere: cultura organizationala, diferitele registre ale comunicarii publice (guvernamentala, comunicarea legata de drepturile si obligatiile cetatenilor, comunicarea – in calitate de instrument al politicilor publice, promovarea serviciilor, campaniile de comunicare civica, comunicarea interna etc.), calitatea serviciilor publice si gradul de incredere a cetatenilor in ele, aportul social al respectivei institutii la comunitate.

Este adevarat, unii dintre acesti factori sunt aproape invizibili (de pilda, cultura organizationala in comparatie cu puterea de promovare a imaginii pe care o are publicitatea), dar din perspectiva faptului ca imagine pozitiva pentru o institutie publica inseamna sporirea gradului de incredere, simpatie a cetatenilor in ea – toti indicatorii analizati sunt de egala importanta. Imaginea unei organizatii este precum un aisberg, partea vazuta a lui ascunde una nevazuta, mai greu de estimat – institutia ca intreg este cea care da nastere imaginii.

 

Cuvânt înainte

Plecand de la faptul ca instituția publica nu-si defineste imaginea in acelasi mod ca o organizație privata in lucrarea de fața ne-am propus sa raspundem la cateva intrebari: Ce este imaginea instituției publice? In ce consta managementul ei? Care este misiunea comunicarii instituționale? Care sunt elementele ce modeleaza imaginea unei instituții publice (indicatorii de imagine)? Cum pot organizațiile – prin crearea unor sigle, semnaturi, caractere ale literelor etc. eficiente si adecvate – sa se doteze cu adevarate sisteme de semne identitare si de recunoastere? Care sunt virtuțiile unui bun logo? Care sunt instrumentele cele mai utilizate in sectorul public in relațiile cu media? Care sunt avantajele dar si dezavantajele folosirii Internetului in sectorul public? Media electronica respecta regulile de baza proprii sectorului public (identificarea clara a emițatorului, arhitectura si model de navigare adaptat la toata populația etc.)? Ce sunt reprezentarile sociale si in ce fel ordoneaza ele percepția cetațenilor despre o instituție publica?

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.0417 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.

Centrul de preferințe pentru confidențialitate

X

Confidențialitatea dvs.

Procesăm datele dvs. cu scopul de a vă oferi posibilitatea să comandați produsele noastre online, precum și pentru a vă oferi conținut care să fie adaptat la interesele și nevoile dvs. Analizăm aceste date pentru a obține informații cu privire la comportamentul și interesele vizitatorilor noștri. Împărtășim aceste informații partenerilor noștri pe baza consimțământului și/sau a interesului legitim. Mai jos vă puteți exercita, la nivel de partener, dreptul de a consimți sau de vă opune unui interes legimit pe baza unui scop specific.

Module cookie strict necesare

Aceste fișiere sunt strict necesare pentru buna funcționare a magazinului online (pentru plasarea comenzilor online, autenficare în cont, salvarea/procesarea opțiunilor dvs cu privire la modulele de tip cookie, etc.). Acestea nu necesită acordul dvs. pentru plasare/accesare și nu pot fi dezactivate (decât dacă nu țineți meapărat să intrați în setările browser-ului dvs și să le dezactivați de acolo, având ca rezultat negativ întreruperea funcționării normale a site-ului).