Happy Money • Ştiinţa cheltuirii cu rost

Preț: 39,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
ISBN: 978-606-722-006-3
Editura:
Anul publicării: 2014
Pagini: 224
Format: 14,5 x 20,5 cm

DESCRIERE

Happy Money • Ştiinţa cheltuirii cu rost



Happy Money este un proiect al editurii Publica, susținut de MoneyGram International.

Dacă îți închipui că banii nu aduc fericirea, înseamnă că nu știi să îi cheltui. Happy Money face o trecere în revistă a cercetărilor recente din domeniul științei cheltuirii banilor. Majoritatea oamenilor recunosc că simt nevoia de îndrumare profesionistă în privința obținerii, economisirii și investirii banilor. În materie de cheltuire, majoritatea acționează în baza intuiției. Cercetările științifice demonstrează însă că aceste intuiții sunt de multe ori greșite.

Happy Money explică motivele pentru care banii pot aduce mai multă fericire, atunci când se respectă cinci principii, de la alegerea experiențelor în defavoarea bunurilor materiale, la cheltuirea banilor spre binele celorlalți. Aceste principii pot fi aplicate nu doar de persoane, ci și de companiile interesate să își facă mai fericiți angajații și clienții. Elizabeth Dunn și Michael Norton arată cum diverse companii, ca Google, Pepsi și Crate & Barrel au transpus aceste idei în fapte.

Dacă îți închipui că banii nu aduc fericirea, înseamnă că nu știi să îi cheltui. Dunn și Norton fac apel la cele mai recente cercetări științifice pentru a demonstra cum se poate obține maximum de fericire din banii câștigați atât de greu. Happy Money nu este o achiziție, ci o investiție — și încă una deșteaptă.

Dan Gilbert, autor Stumbling on Happiness

Nimeni nu înțelege mai bine ca Elizabeth Dunn și Michael Norton cum se poate obține cât mai multă fericire din banii pe care îi cheltuim. Dunn și Norton utilizează observații cât se poate de obișnuite, la îndemâna oricui, pe care le rafinează cu o limpezime ce mai întâi ne amuză, iar apoi ne pun pe gânduri. Împărtășindu-ne cunoștințele lor sub forma unor principii ușor de aplicat, aceștia ne fac un mare serviciu.

Dan Ariely, autor Irațional în mod previzibil

Se spune că „banii nu aduc fericirea“ și că „banii nu pot cumpăra dragostea“. Dar oare aşa este? Nu cumva modul în care îi cheltuim are un impact direct asupra fericirii şi asupra experienţelor ce pot conduce către dragoste? Şi dacă da, contează suma cheltuită? 5 lei sunt suficienţi să-ți aducă fericire? Dar 1 leu? La aceste întrebări, dar şi la multe altele, vei primi un răspuns detaliat şi convingător în această carte de care mulţi dintre noi aveam mare nevoie să fie scrisă.

Andrei Dinulescu
Senior Marketing Manager, South Eastern Europe
MoneyGram International

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.0416 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.

Centrul de preferințe pentru confidențialitate

X

Confidențialitatea dvs.

Procesăm datele dvs. cu scopul de a vă oferi posibilitatea să comandați produsele noastre online, precum și pentru a vă oferi conținut care să fie adaptat la interesele și nevoile dvs. Analizăm aceste date pentru a obține informații cu privire la comportamentul și interesele vizitatorilor noștri. Împărtășim aceste informații partenerilor noștri pe baza consimțământului și/sau a interesului legitim. Mai jos vă puteți exercita, la nivel de partener, dreptul de a consimți sau de vă opune unui interes legimit pe baza unui scop specific.

Module cookie strict necesare

Aceste fișiere sunt strict necesare pentru buna funcționare a magazinului online (pentru plasarea comenzilor online, autenficare în cont, salvarea/procesarea opțiunilor dvs cu privire la modulele de tip cookie, etc.). Acestea nu necesită acordul dvs. pentru plasare/accesare și nu pot fi dezactivate (decât dacă nu țineți meapărat să intrați în setările browser-ului dvs și să le dezactivați de acolo, având ca rezultat negativ întreruperea funcționării normale a site-ului).