Forta sexuala sau balaurul inaripat
Preț: 19,90 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Omraam Mikhael Aivanhov
ISBN: 973-8107-20-2
Editura: Prosveta
Anul publicării: 2012
Pagini: 168
DESCRIERE
Forta sexuala sau balaurul inaripat - Omraam Mikhael Aivanhov
…cunoscut ca un animal fantastic în toate mitologiile şi prezent chiar şi în iconografia creştină, balaurul nu are totuşi nimic dintr-o plăsmuire coborâtă din lumea basmului; el reprezintă simbolul forţelor instinctive ce năpădesc fiinţa umană.
Iar întreaga aventură a vieţii spirituale constă în a îmblânzi, a înfrâna şi a orienta toate aceste forţe în scopul folosirii lor ca mijloace de propulsie spre înaltele piscuri ale spiritului.
Dacă acest monstru cu coadă de şarpe care scoate flăcări pe nări posedă deopotrivă şi aripi, aceasta este dovada că forţele pe care le încarnează au o destinaţie spirituală.
"Forţa sexuală este o energie ce poate fi comparată cu petrolul, spune Omraam Mikhael Aivanhov, neştiutorii şi neîndemânaticii sunt arşi - această forţă arzându-le chintesenţa - în vreme ce aceia care ştiu să o folosească, Iniţiaţii, zboară prin spaţiu." Iată care este semnificaţia balaurului înaripat.
Fragmente din carte:
... in toate tradiţiile populare, în basme, în mitologie, întâlnim imaginea şarpelui sau a balaurului, al cărui simbolism este aproape identic de la o cultură la alta.
Nenumărate poveşti vorbesc despre un balaur care a răpit o frumoasă prinţesă, nevinovată şi pură, pe care o ţine prizonieră într-un castel. Iar săraca prinţesă plânge, tânjeşte şi imploră Cerul să îi trimită un salvator.
Dar unii după alţii, cavalerii care se înfăţişează să o elibereze sunt sfâşiaţi de balaurul care pune stăpânire pe bogăţiile lor şi le îngrămădeşte în subteranele castelului.
In sfârşit, într-o bună zi ajunge acolo şi un cavaler, un prinţ mai nobil, mai frumos şi mai pur decât ceilalţi, căruia o magiciană i-a dezvăluit secretul pentru a învinge balaurul: care îi sunt slăbiciunile, în ce moment şi în ce fel îl poate lega sau răni...
Şi iată că acest prinţ privilegiat, bine înarmat şi bine instruit, iese victorios: el reuşeşte să elibereze prinţesa şi ce sărutări dulci îşi dăruiesc unul altuia!
Toate bogăţiile, care de secole sunt îngrămădite în castel, aparţin de acum cavalerului, acestui prinţ care a ieşit învingător în luptă datorită cunoştinţelor şi a purităţii sale. Apoi, cei doi încalecă balaurul care, condus de prinţ, zboară în spaţiu şi străbate lumea.
Aceste poveşti pe care le considerăm în general destinate copiilor, sunt în realitate poveşti iniţiatice, dar pentru a le putea interpreta, trebuie să cunoaştem ştiinţa simbolurilor.
Balaurul nu reprezintă altceva decât forţa sexuală. Castelul este corpul omului. In acest castel suspină prinţesa, adică sufletul pe care forţa sexuală, prost stăpânită, îl ţine prizonier.
Cavalerul este eul, spiritul bărbatului. Armele pe care acesta le foloseşte pentru a învinge balaurul reprezintă mijloacele de care dispune spiritul: voinţa, ştiinţa de a stăpâni această forţă şi de a o folosi.
Deci, odată ce ea este stăpânită, balaurul devine servitorul omului, el îi serveşte drept vehicul pentru a călători în spaţiu, fiindcă balaurul este înaripat. Deşi este reprezentat cu o coadă de şarpe - simbol al forţelor subterane -el posedă totodată şi aripi. Ei da, este clar, este simplu - acesta este limbajul veşnic al simbolurilor.
Găsim o variantă a acestei aventuri în povestea lui Tezeu care, datorită ghemului de aţă groasă dăruit de Ariadna, a reuşit să se descurce în labirint, să îl omoare pe Minotaur şi să găsească ieşirea.
Minotaurul este o altă reprezentare a forţei sexuale, taurul puternic şi prolific, a cărui natură inferioară trebuie să o înhămăm ca să lucreze pământul asemenea boilor de jug. Labirintul are aceleaşi semnificaţii ca şi castelul: este corpul fizic şi Ariadna reprezintă sufletul superior care îl conduce pe om spre victorie.
In tradiţia ebraică şi creştină, Balaurul este asimilat Diavolului, iar Diavolul, aşa cum se spune, simte mirosul de pucioasă. Toate aceste produse inflamabile precum benzina, petrolul, dinamita, amestecurile de gaze ce produc flăcări şi explozii, reprezintă în natură Balaurul care scoate foc pe nări.
Acest Balaur, care există şi în om, este comparabil cu un combustibil. Dacă omul ştie să îl folosească, el va fi propulsat spre înălţimi, dar dacă nu ştie, pentru că este ignorant, neglijent sau slab, el va fi ars, va fi transformat în cenuşă sau aruncat într-un abis...
CUPRINS:
I. Balaurul înaripat
II. Iubire şi sexualitate
III. Forţa sexuală, condiţie a vieţii pe pământ
IV. Despre plăcere
1. Să nu căutaţi plăcerea fiindcă ea vă va secătui
2. Cum să înlocuim plăcerea cu munca
V. Pericolele tantrismului
VI. Iubiţi fără să aşteptaţi să fiţi iubiţi
VII. Iubirea este răspândită peste tot în univers
VIII. Iubirea spirituală este o formă superioară de hrană
IX. Un transformator al energiei sexuale: înaltul ideal
X. Să deschidem iubirii o cale spre înalt
…cunoscut ca un animal fantastic în toate mitologiile şi prezent chiar şi în iconografia creştină, balaurul nu are totuşi nimic dintr-o plăsmuire coborâtă din lumea basmului; el reprezintă simbolul forţelor instinctive ce năpădesc fiinţa umană.
Iar întreaga aventură a vieţii spirituale constă în a îmblânzi, a înfrâna şi a orienta toate aceste forţe în scopul folosirii lor ca mijloace de propulsie spre înaltele piscuri ale spiritului.
Dacă acest monstru cu coadă de şarpe care scoate flăcări pe nări posedă deopotrivă şi aripi, aceasta este dovada că forţele pe care le încarnează au o destinaţie spirituală.
"Forţa sexuală este o energie ce poate fi comparată cu petrolul, spune Omraam Mikhael Aivanhov, neştiutorii şi neîndemânaticii sunt arşi - această forţă arzându-le chintesenţa - în vreme ce aceia care ştiu să o folosească, Iniţiaţii, zboară prin spaţiu." Iată care este semnificaţia balaurului înaripat.
Fragmente din carte:
... in toate tradiţiile populare, în basme, în mitologie, întâlnim imaginea şarpelui sau a balaurului, al cărui simbolism este aproape identic de la o cultură la alta.
Nenumărate poveşti vorbesc despre un balaur care a răpit o frumoasă prinţesă, nevinovată şi pură, pe care o ţine prizonieră într-un castel. Iar săraca prinţesă plânge, tânjeşte şi imploră Cerul să îi trimită un salvator.
Dar unii după alţii, cavalerii care se înfăţişează să o elibereze sunt sfâşiaţi de balaurul care pune stăpânire pe bogăţiile lor şi le îngrămădeşte în subteranele castelului.
In sfârşit, într-o bună zi ajunge acolo şi un cavaler, un prinţ mai nobil, mai frumos şi mai pur decât ceilalţi, căruia o magiciană i-a dezvăluit secretul pentru a învinge balaurul: care îi sunt slăbiciunile, în ce moment şi în ce fel îl poate lega sau răni...
Şi iată că acest prinţ privilegiat, bine înarmat şi bine instruit, iese victorios: el reuşeşte să elibereze prinţesa şi ce sărutări dulci îşi dăruiesc unul altuia!
Toate bogăţiile, care de secole sunt îngrămădite în castel, aparţin de acum cavalerului, acestui prinţ care a ieşit învingător în luptă datorită cunoştinţelor şi a purităţii sale. Apoi, cei doi încalecă balaurul care, condus de prinţ, zboară în spaţiu şi străbate lumea.
Aceste poveşti pe care le considerăm în general destinate copiilor, sunt în realitate poveşti iniţiatice, dar pentru a le putea interpreta, trebuie să cunoaştem ştiinţa simbolurilor.
Balaurul nu reprezintă altceva decât forţa sexuală. Castelul este corpul omului. In acest castel suspină prinţesa, adică sufletul pe care forţa sexuală, prost stăpânită, îl ţine prizonier.
Cavalerul este eul, spiritul bărbatului. Armele pe care acesta le foloseşte pentru a învinge balaurul reprezintă mijloacele de care dispune spiritul: voinţa, ştiinţa de a stăpâni această forţă şi de a o folosi.
Deci, odată ce ea este stăpânită, balaurul devine servitorul omului, el îi serveşte drept vehicul pentru a călători în spaţiu, fiindcă balaurul este înaripat. Deşi este reprezentat cu o coadă de şarpe - simbol al forţelor subterane -el posedă totodată şi aripi. Ei da, este clar, este simplu - acesta este limbajul veşnic al simbolurilor.
Găsim o variantă a acestei aventuri în povestea lui Tezeu care, datorită ghemului de aţă groasă dăruit de Ariadna, a reuşit să se descurce în labirint, să îl omoare pe Minotaur şi să găsească ieşirea.
Minotaurul este o altă reprezentare a forţei sexuale, taurul puternic şi prolific, a cărui natură inferioară trebuie să o înhămăm ca să lucreze pământul asemenea boilor de jug. Labirintul are aceleaşi semnificaţii ca şi castelul: este corpul fizic şi Ariadna reprezintă sufletul superior care îl conduce pe om spre victorie.
In tradiţia ebraică şi creştină, Balaurul este asimilat Diavolului, iar Diavolul, aşa cum se spune, simte mirosul de pucioasă. Toate aceste produse inflamabile precum benzina, petrolul, dinamita, amestecurile de gaze ce produc flăcări şi explozii, reprezintă în natură Balaurul care scoate foc pe nări.
Acest Balaur, care există şi în om, este comparabil cu un combustibil. Dacă omul ştie să îl folosească, el va fi propulsat spre înălţimi, dar dacă nu ştie, pentru că este ignorant, neglijent sau slab, el va fi ars, va fi transformat în cenuşă sau aruncat într-un abis...
CUPRINS:
I. Balaurul înaripat
II. Iubire şi sexualitate
III. Forţa sexuală, condiţie a vieţii pe pământ
IV. Despre plăcere
1. Să nu căutaţi plăcerea fiindcă ea vă va secătui
2. Cum să înlocuim plăcerea cu munca
V. Pericolele tantrismului
VI. Iubiţi fără să aşteptaţi să fiţi iubiţi
VII. Iubirea este răspândită peste tot în univers
VIII. Iubirea spirituală este o formă superioară de hrană
IX. Un transformator al energiei sexuale: înaltul ideal
X. Să deschidem iubirii o cale spre înalt
Accesul clienţilor
-Promoţii
-- 47,20 leiPRP: 59,00 lei
- 42,75 leiPRP: 45,00 lei
- 69,35 leiPRP: 73,00 lei
RECENZII