Exerciţii practice de limba română • Consolidare. Competenţă şi performanţă în comunicare – Clasa a VII-a
Preț: 17,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
ISBN: 978-973-47-1937-2
Editura: Paralela 45
Anul publicării: 2014
Pagini: 156
Format: 20 x 26
DESCRIERE
Exerciţii practice de limba română • Consolidare. Competenţă şi performanţă în comunicare – Clasa a VII-a
In contextul aplicarii noilor programe de limba si literatura romana, centrate pe formarea la elevi a competentelor specifice - competente derivate din cele generaLe si circumscrise celor opt competente-cheie prevazute de Cadrul Comun European de Referinta pentru Limbi -, o lucrare de tipul celei de fata are rolul de a-l orienta atat pe profesor, cat si pe elevul din clasele V-VIII in activitatea de predare-invatare-evaluare. Ea pleaca de la premisa ca limba si literatura romana in invatamantul preuniversitar trebuie predata si insusita ca o disciplina de cultura generala, al carei studiu nu are ca finalitate specializarea filologica a elevilor, ci construirea competentei de comunicare si a competentei culturale a acestora, alfabetizarea lor functionala in domeniu, fara a-i conduce catre abstractiunile teoretice din aria academica.
Lucrarea ofera, in primul rand elevilor, prin varietatea exercitiilor propuse, o perspectiva pragmatica de abordare a cunostintelor in procesul de invatare, prin implicarea constienta si activa in dobandirea unei competente reale de comunicare in limba romana, atat a elevilor din scolile cu predare in aceasta limba, cat si a celor din scolile cu predare in limbile minoritatilor nationale.
In contextul aplicarii noilor programe de limba si literatura romana, centrate pe formarea la elevi a competentelor specifice - competente derivate din cele generaLe si circumscrise celor opt competente-cheie prevazute de Cadrul Comun European de Referinta pentru Limbi -, o lucrare de tipul celei de fata are rolul de a-l orienta atat pe profesor, cat si pe elevul din clasele V-VIII in activitatea de predare-invatare-evaluare. Ea pleaca de la premisa ca limba si literatura romana in invatamantul preuniversitar trebuie predata si insusita ca o disciplina de cultura generala, al carei studiu nu are ca finalitate specializarea filologica a elevilor, ci construirea competentei de comunicare si a competentei culturale a acestora, alfabetizarea lor functionala in domeniu, fara a-i conduce catre abstractiunile teoretice din aria academica.
Lucrarea ofera, in primul rand elevilor, prin varietatea exercitiilor propuse, o perspectiva pragmatica de abordare a cunostintelor in procesul de invatare, prin implicarea constienta si activa in dobandirea unei competente reale de comunicare in limba romana, atat a elevilor din scolile cu predare in aceasta limba, cat si a celor din scolile cu predare in limbile minoritatilor nationale.
Accesul clienţilor
-Promoţii
-- 57,00 leiPRP: 60,00 lei
- 33,15 leiPRP: 39,00 lei
- 25,76 leiPRP: 28,00 lei
RECENZII