Evaluarea naţională 2015 la finalul clasei a VI-a • Matematică şi ştiinţe
Preț: 12,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
ISBN: 978-973-47-2002-6
Editura: Paralela 45
Anul publicării: 2014
Pagini: 152
DESCRIERE
Evaluarea naţională 2015 la finalul clasei a VI-a • Matematică şi ştiinţe
Lucrarea de faţă se adresează elevilor de clasa a VI-a care vor susţine proba „Matematică şi Ştiinţe” din cadrul Evaluării Naţionale la sfârşitul anului şcolar. Această evaluare este o noutate pentru învăţământul românesc, ea nu reprezintă un examen sau un concurs, ci are un rol de „optimizare a învăţării, de elaborare acolo unde este cazul a planurilor individualizate de învăţare şi de preorientare şcolară către un anumit tip de liceu” (Anexa la Ordinul Ministrului Educaţiei nr. 5910 din 28. 09. 2012 privind aprobarea Metodologiei de organizare a Evaluării elevilor la finalul clasei a VI-a).
La sfârşitul clasei a şasea, încep să se contureze caracteristicile specifice fiecărui elev, de aceea este foarte important ca profesorii şi părinţii să înceapă să-şi formeze o opinie asupra tipului de liceu potrivit fiecărui elev la finalul gimnaziului. Evaluarea va permite dascălilor să înţeleagă progresul în timp al elevilor, capacitatea lor de a-şi îmbunătăţi situaţia, cât şi orientarea şcolară corectă.(...)
Conştienţi de faptul că, pentru mulţi dintre elevi, acest mod nou de evaluare transdisciplinar reprezintă o piatră de încercare, însă un mare plus în învăţământul românesc, autorii ureazâ mult succes elevilor de clasa a şasea, îi îndeamnă să parcurgă cu încredere paginile acestei culegeri şi îi asigură ca la final vor exclama victorios: „Am reuşit!”
Lucrarea de faţă se adresează elevilor de clasa a VI-a care vor susţine proba „Matematică şi Ştiinţe” din cadrul Evaluării Naţionale la sfârşitul anului şcolar. Această evaluare este o noutate pentru învăţământul românesc, ea nu reprezintă un examen sau un concurs, ci are un rol de „optimizare a învăţării, de elaborare acolo unde este cazul a planurilor individualizate de învăţare şi de preorientare şcolară către un anumit tip de liceu” (Anexa la Ordinul Ministrului Educaţiei nr. 5910 din 28. 09. 2012 privind aprobarea Metodologiei de organizare a Evaluării elevilor la finalul clasei a VI-a).
La sfârşitul clasei a şasea, încep să se contureze caracteristicile specifice fiecărui elev, de aceea este foarte important ca profesorii şi părinţii să înceapă să-şi formeze o opinie asupra tipului de liceu potrivit fiecărui elev la finalul gimnaziului. Evaluarea va permite dascălilor să înţeleagă progresul în timp al elevilor, capacitatea lor de a-şi îmbunătăţi situaţia, cât şi orientarea şcolară corectă.(...)
Conştienţi de faptul că, pentru mulţi dintre elevi, acest mod nou de evaluare transdisciplinar reprezintă o piatră de încercare, însă un mare plus în învăţământul românesc, autorii ureazâ mult succes elevilor de clasa a şasea, îi îndeamnă să parcurgă cu încredere paginile acestei culegeri şi îi asigură ca la final vor exclama victorios: „Am reuşit!”
Accesul clienţilor
-Noutati
-- 47,20 leiPRP: 59,00 lei
Promoţii
-- 47,20 leiPRP: 59,00 lei
- 42,75 leiPRP: 45,00 lei
- 69,35 leiPRP: 73,00 lei
RECENZII