Evaluarea naţională 2015 la finalul clasei a VI-a • Limbă şi comunicare
Preț: 12,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Mina-Maria Rusu, Geanina COTOI, Anca-Marcela Gradinaru, Elena-Silvia Gusu, Irina-Carmen HAILA, Mihaela TIMINGERIU
ISBN: 978-973-47-2001-9
Editura: Paralela 45
Anul publicării: 2014
Pagini: 136
DESCRIERE
Evaluarea naţională 2015 la finalul clasei a VI-a • Limbă şi comunicare
Probele de evaluare transdisciplinară sprijină elevul să pătrundă sensurile oricărui tip de text şi să dovedească înţelegerea corectă a mesajului. Avantajul cunoaşterii complexe - căci la un astfel de tip de cunoaştere invită cartea - este acela că deschide o perspectivă corectă pentru ca fiecare elev să înţeleagă lumea privind-o din unghiuri multiple.
Această lucrare îşi propune, în fapt, să coreleze trecerea elevului de la acumularea de cunoştinţe la o atitudine activă, de operaţionalizare, cu momentul în care elevul conştientizează competenţele transdisciplinare dobândite ca urmare a învăţării. Concepţia care stă la baza acestei lucrări are în centru asigurarea, prin învăţare, a unităţii cunoaşterii umane în procesul de înţelegere a lumii. Prin abordarea transdisciplinară a cunoaşterii, elevul învaţă să ştie, să facă, să traiască împreună cu ceilalţi şi, cel mai important lucru, să fie. Practic, în acest moment de început de mileniu, abordarea transdisciplinară a cunoaşterii asigură elevului competenţa de a-şi construi individualitatea prin conectarea conştientă la valorile universale.
Probele de evaluare transdisciplinară sprijină elevul să pătrundă sensurile oricărui tip de text şi să dovedească înţelegerea corectă a mesajului. Avantajul cunoaşterii complexe - căci la un astfel de tip de cunoaştere invită cartea - este acela că deschide o perspectivă corectă pentru ca fiecare elev să înţeleagă lumea privind-o din unghiuri multiple.
Această lucrare îşi propune, în fapt, să coreleze trecerea elevului de la acumularea de cunoştinţe la o atitudine activă, de operaţionalizare, cu momentul în care elevul conştientizează competenţele transdisciplinare dobândite ca urmare a învăţării. Concepţia care stă la baza acestei lucrări are în centru asigurarea, prin învăţare, a unităţii cunoaşterii umane în procesul de înţelegere a lumii. Prin abordarea transdisciplinară a cunoaşterii, elevul învaţă să ştie, să facă, să traiască împreună cu ceilalţi şi, cel mai important lucru, să fie. Practic, în acest moment de început de mileniu, abordarea transdisciplinară a cunoaşterii asigură elevului competenţa de a-şi construi individualitatea prin conectarea conştientă la valorile universale.
Accesul clienţilor
-Noutati
-Promoţii
-- 118,80 leiPRP: 132,00 lei
- 47,20 leiPRP: 59,00 lei
- 42,75 leiPRP: 45,00 lei
RECENZII