Evaluarea naţională 2015 la finalul clasei a IV-a. Comunicare în limba română. Matematică
Preț: 15,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Manuela Dinescu
ISBN: 978-973-47-2029-3
Editura: Paralela 45
Anul publicării: 2014
Pagini: 104
DESCRIERE
Evaluarea naţională 2015 la finalul clasei a IV-a. Comunicare în limba română. Matematică
Lucrarea de faţă se adresează elevilor de clasa a IV-a în vederea susţinerii cu succes a probei de evaluare a competenţelor fundamentale la finalul clasei a IV-a şi care presupune un test pentru evaluarea competenţelor de înţelegere a textului scris în limba română şi un test pentru evaluarea competenţelor de matematică. Testele propuse respecta întru totul standardele metodologice naţionale elaborate de M. E. N.
Această evaluare este o noutate pentru învăţământul românesc. Ea nu reprezintă un examen sau un concurs, ci are un caracter formativ, de diagnoză şi prognoză, cadrul didactic urmărind de fapt optimizarea, reglarea şi ameliorarea procesului de predare-învăţare. Rezultatele obţinute la aceasta evaluare oferă posibilitatea profesorului de a elabora planul individualizat de învăţare.
Evaluarea la finalul clasei a IV-a urmăreşte şi dezvoltarea unei cât mai apropiate şi eficace relaţii de parteneriat între şcoală şi familie, în sensul în care părinţii se vor implica ei înşişi în educaţia propriilor copii.
Conştienţi de faptul că, pentru şcolarii mici, acest mod nou de evaluare inter- şi trans-disciplinar reprezintă o piatră de încercare, însa un mare pas înainte în învăţământul românesc, autorii urează mult succes elevilor de clasa a IV-a, îi îndeamnă să parcurgă cu încredere paginile acestei culegeri şi îi asigură ca la final vor exclama victorios: „Am reuşit!”
Lucrarea de faţă se adresează elevilor de clasa a IV-a în vederea susţinerii cu succes a probei de evaluare a competenţelor fundamentale la finalul clasei a IV-a şi care presupune un test pentru evaluarea competenţelor de înţelegere a textului scris în limba română şi un test pentru evaluarea competenţelor de matematică. Testele propuse respecta întru totul standardele metodologice naţionale elaborate de M. E. N.
Această evaluare este o noutate pentru învăţământul românesc. Ea nu reprezintă un examen sau un concurs, ci are un caracter formativ, de diagnoză şi prognoză, cadrul didactic urmărind de fapt optimizarea, reglarea şi ameliorarea procesului de predare-învăţare. Rezultatele obţinute la aceasta evaluare oferă posibilitatea profesorului de a elabora planul individualizat de învăţare.
Evaluarea la finalul clasei a IV-a urmăreşte şi dezvoltarea unei cât mai apropiate şi eficace relaţii de parteneriat între şcoală şi familie, în sensul în care părinţii se vor implica ei înşişi în educaţia propriilor copii.
Conştienţi de faptul că, pentru şcolarii mici, acest mod nou de evaluare inter- şi trans-disciplinar reprezintă o piatră de încercare, însa un mare pas înainte în învăţământul românesc, autorii urează mult succes elevilor de clasa a IV-a, îi îndeamnă să parcurgă cu încredere paginile acestei culegeri şi îi asigură ca la final vor exclama victorios: „Am reuşit!”
Accesul clienţilor
-Promoţii
-- 57,00 leiPRP: 60,00 lei
- 33,15 leiPRP: 39,00 lei
- 25,76 leiPRP: 28,00 lei
RECENZII