Etica si calitatea informatiei
Preț: 18,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Henri Pigeat
ISBN: 9735915413
Editura: Gramar
Anul publicării: 2006
Pagini: 208
DESCRIERE
Etica si calitatea informatiei
Mijloacele de informare a maselor, in abrevierea lor consacrata de cateva decenii, mass-media, intra in cel de al treilea mileniu de autoritate si aplombul consacratei a patra putere, dar si sub semnul unor acute riscuri si exigente[...]
Analiza si comparatia internationala intreprinse, precis, cu rigoare in prezenta lucrare, vizeaza cu precadere practicile autoregularizarii, respectiv ale crearii unei jurisdictii "deontologice" in interiorul domeniului, un mijoc apt, conform specialistilor presei, sa favorizeze reabilitarea si calitatea informatiei[...]
Inclusa in prestigioasa serieCahier des sciences morales et politiques a editurii Presses Universitaires de France(PUF), lucrarea se dovedeste utila atat jurnalistului cat si teoreticianului din domeniul presei, ea intrunind calitatile unui raport la zi privind deontologia jurnalismului si abordarea ei in varii spatii culturale si geopolitice, raport realizat de grupul de cercetatori al Academiei de stiinte morale si politice coordonat de Jacques Leprette, ambasador al Frantei, sub directia lui Henri Pigeat, presedinte al Centrului de Formare a Jurnalistilor si al International Institute of Communications
Mijloacele de informare a maselor, in abrevierea lor consacrata de cateva decenii, mass-media, intra in cel de al treilea mileniu de autoritate si aplombul consacratei a patra putere, dar si sub semnul unor acute riscuri si exigente[...]
Analiza si comparatia internationala intreprinse, precis, cu rigoare in prezenta lucrare, vizeaza cu precadere practicile autoregularizarii, respectiv ale crearii unei jurisdictii "deontologice" in interiorul domeniului, un mijoc apt, conform specialistilor presei, sa favorizeze reabilitarea si calitatea informatiei[...]
Inclusa in prestigioasa serieCahier des sciences morales et politiques a editurii Presses Universitaires de France(PUF), lucrarea se dovedeste utila atat jurnalistului cat si teoreticianului din domeniul presei, ea intrunind calitatile unui raport la zi privind deontologia jurnalismului si abordarea ei in varii spatii culturale si geopolitice, raport realizat de grupul de cercetatori al Academiei de stiinte morale si politice coordonat de Jacques Leprette, ambasador al Frantei, sub directia lui Henri Pigeat, presedinte al Centrului de Formare a Jurnalistilor si al International Institute of Communications
Accesul clienţilor
-Promoţii
-- 42,75 leiPRP: 45,00 lei
- 69,35 leiPRP: 73,00 lei
- 27,55 leiPRP: 29,00 lei
RECENZII