Educatie antreprenoriala - Manual pentru clasa a X-a
Preț: 15,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Natalia Lazar, Maria Mitrache
Editura: Editura Didactica si Pedagogica
Anul publicării: 2005
Pagini: 128
Format: 16X23
DESCRIERE
EDUCATIE ANTREPRENORIALA - Manual cl. a X a- Lazar, Mitrache
INTRODUCERE
CE ESTE EDUCAŢIA ANTREPRENORIALĂ ŞI CE ÎŢI OFERĂ?
Disciplina Educaţie antreprenorială este prevăzută în planul cadru de învăţământ pentru liceu la clasa a X-a, la toate filierele, profilurile şi specializările, beneficiind de un buget de timp de o oră pe săptămână.
Disciplina Educaţie antreprenorială este o componentă de bază a culturii generale şi totodată o coordonată de acţiune pentru educaţia permanentă a viitorilor absolvenţi care vor intra în viaţa socială şi profesională.
Locul acestei discipline în oferta educaţională pentru învăţământul obligatoriu se justifică prin însuşirea următoarelor cunoştinţe ale educaţiei antreprenoriale:
• însuşirea cunoştinţelor despre iniţierea, derularea şi reuşita unei afaceri;
• însuşirea unor cunoştinţe privind normere juridice care reglementează iniţierea unei afaceri;
• însuşirea unor capacităţi de reflecţie critică asupra principiilor etice necesare în relaţiile specifice unui mediu de afaceri.
Competenţele disciplinei propuse prin noul curriculum au un grad ridicat de generalitate şi complexitate referindu-se la formarea unor capacităţi ( de analiză, de comunicare, de gândire independentă), a unor atitudini responsabile (faţă de mediu sau de acţiuni personale) şi permit valorificarea eficientă a propriului potenţial şi în perspectivă gestionarea eficientă a propriei afaceri
EDUCAŢIA ANTREPRENORI ALĂ este o disciplină concepută să cultive credinţa în puterea şi frumuseţea muncii.
CUVÂNTUL AUTOARELOR
Manualul Educaţie antreprenorială pentru clasa a X-a este conceput ca instrument de lucru şi sursă de informare atât pentru elevi cât şi pentru profesori.
Manualul urmăreşte formarea bazei conceptuale specifice, dezvoltarea capacităţii de observare şi analiză, motivarea elevului pentru activitate independentă specifică mediului de afaceri, practică şi teoretică.
Din punct de vedere metodic, în manual sunt utilizate tehnici active cu un puternic caracter formativ, de predare/învăţare, respectându-se formele de activităţi prevăzute în noul curriculum.
în realizarea acestui manual, autoarele Natalia Lazăr şi Măria Mitrache au pornit de la următoarele premise:
• acoperirea cerinţelor cuprinse în noul Curriculum naţional;
• respectarea în conţinut a ciclurilor dezvoltării psihice a elevilor, solicitarea şi valorificarea cunoştinţele acumulate de elevi prin studiul altor discipline;
• evaluarea elevilor prin exerciţiile propuse în fişele de lucru şi fişele de evaluare, care contribuie la dezvoltarea capacităţii de comunicare, a competenţelor antreprenoriale şi de relaţionare la mediul economico-social;
• crearea situaţiilor de învăţare prin text, prin includerea rubricilor „Ştiaţi că"; „Reţineţi".
VĂ URĂM SUCCES!
INTRODUCERE
CE ESTE EDUCAŢIA ANTREPRENORIALĂ ŞI CE ÎŢI OFERĂ?
Disciplina Educaţie antreprenorială este prevăzută în planul cadru de învăţământ pentru liceu la clasa a X-a, la toate filierele, profilurile şi specializările, beneficiind de un buget de timp de o oră pe săptămână.
Disciplina Educaţie antreprenorială este o componentă de bază a culturii generale şi totodată o coordonată de acţiune pentru educaţia permanentă a viitorilor absolvenţi care vor intra în viaţa socială şi profesională.
Locul acestei discipline în oferta educaţională pentru învăţământul obligatoriu se justifică prin însuşirea următoarelor cunoştinţe ale educaţiei antreprenoriale:
• însuşirea cunoştinţelor despre iniţierea, derularea şi reuşita unei afaceri;
• însuşirea unor cunoştinţe privind normere juridice care reglementează iniţierea unei afaceri;
• însuşirea unor capacităţi de reflecţie critică asupra principiilor etice necesare în relaţiile specifice unui mediu de afaceri.
Competenţele disciplinei propuse prin noul curriculum au un grad ridicat de generalitate şi complexitate referindu-se la formarea unor capacităţi ( de analiză, de comunicare, de gândire independentă), a unor atitudini responsabile (faţă de mediu sau de acţiuni personale) şi permit valorificarea eficientă a propriului potenţial şi în perspectivă gestionarea eficientă a propriei afaceri
EDUCAŢIA ANTREPRENORI ALĂ este o disciplină concepută să cultive credinţa în puterea şi frumuseţea muncii.
CUVÂNTUL AUTOARELOR
Manualul Educaţie antreprenorială pentru clasa a X-a este conceput ca instrument de lucru şi sursă de informare atât pentru elevi cât şi pentru profesori.
Manualul urmăreşte formarea bazei conceptuale specifice, dezvoltarea capacităţii de observare şi analiză, motivarea elevului pentru activitate independentă specifică mediului de afaceri, practică şi teoretică.
Din punct de vedere metodic, în manual sunt utilizate tehnici active cu un puternic caracter formativ, de predare/învăţare, respectându-se formele de activităţi prevăzute în noul curriculum.
în realizarea acestui manual, autoarele Natalia Lazăr şi Măria Mitrache au pornit de la următoarele premise:
• acoperirea cerinţelor cuprinse în noul Curriculum naţional;
• respectarea în conţinut a ciclurilor dezvoltării psihice a elevilor, solicitarea şi valorificarea cunoştinţele acumulate de elevi prin studiul altor discipline;
• evaluarea elevilor prin exerciţiile propuse în fişele de lucru şi fişele de evaluare, care contribuie la dezvoltarea capacităţii de comunicare, a competenţelor antreprenoriale şi de relaţionare la mediul economico-social;
• crearea situaţiilor de învăţare prin text, prin includerea rubricilor „Ştiaţi că"; „Reţineţi".
VĂ URĂM SUCCES!
Accesul clienţilor
-Promoţii
-- 57,00 leiPRP: 60,00 lei
- 33,15 leiPRP: 39,00 lei
- 25,76 leiPRP: 28,00 lei
RECENZII