Cum să scrii scrisori de vânzări care vând

Preț: 75,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2008
Pagini: 408
Format: 16X23

DESCRIERE

Cum să scrii scrisori de vânzări care vând.

Oricine este implicat in acest tip de comunicare de afaceri va beneficia de pe urma textului extrem de valoros, fie ca îşi oferă serviciile clienţilor sau prospecţilor, ori pur şi simplu redactează corespondenţa internă.

Exemplele practice, trucuri, indicii şi tehnici pentru a obţine rezultate mai bune din corespondenţă.

Garantez că oricine va citi această carte şi va acţiona în urma învăţămintelor care pot fi extrase şi puse în practica de aici, va trage foloase înzecit.
R. Heller. fondator Management Today

Câte dintre scrisorile pe care le primiţi vând cu adevărat?

La câte din ele vă uitaţi pentru ca apoi să le aruncaţi sau să le citiţi numai pentru a vă îngrozi, văzând cât de puţin sunteţi înţeleşi şi cât de rar vă câştigă cu adevărat?

Mulţi ştiu că scrisorile bine pregătite şi scrise pot fi foarte puternice, puţini sunt cei care realizează cât de puternice pot fi ele de fapt.

Timpul pe care îl petreceţi învăţând să scrieţi o scrisoare care să vândă poate fi una dintre cele mai rentabile investiţii pe care le veţi face vreodată.

Această carte se adresează tuturor celor care se confruntă zi de zi cu redactarea unei scrisori la care să primească cât mai multe răspunsuri cu putinţă.

Am descoperit scrierile lui Drayton Bird în 1996, când în mână mi-a căzut ediţia în limba engleză a cărţii Scrisori de vânzări care vând. Habar n-aveam atunci despre cine este Drayton Bird, dar cartea mi s-a părut fascinantă şi plină de bun simţ, mai ales prin simplitatea şi concreteţea limbajului folosit. Nu-l găseam ca fiind acel “lingo” de marketing, plin de noţiuni care fac femeile să-ţi cumpere de băut, ci – dimpotrivă – părea o conversaţie între amici, plină de afecţiune.
Şerban Goran, preşedinte Asociaţia Română de Marketing Direct

Citiţi această carte şi renunţaţi la serviciile agenţiilor, avocaţilor si consilierilor plătiţi să redacteze scrisori.
Tim Ambler, Senior Research Fellow, London Business School

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie

Titluri de același autor

Created in 0.0322 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.

Centrul de preferințe pentru confidențialitate

X

Confidențialitatea dvs.

Procesăm datele dvs. cu scopul de a vă oferi posibilitatea să comandați produsele noastre online, precum și pentru a vă oferi conținut care să fie adaptat la interesele și nevoile dvs. Analizăm aceste date pentru a obține informații cu privire la comportamentul și interesele vizitatorilor noștri. Împărtășim aceste informații partenerilor noștri pe baza consimțământului și/sau a interesului legitim. Mai jos vă puteți exercita, la nivel de partener, dreptul de a consimți sau de vă opune unui interes legimit pe baza unui scop specific.

Module cookie strict necesare

Aceste fișiere sunt strict necesare pentru buna funcționare a magazinului online (pentru plasarea comenzilor online, autenficare în cont, salvarea/procesarea opțiunilor dvs cu privire la modulele de tip cookie, etc.). Acestea nu necesită acordul dvs. pentru plasare/accesare și nu pot fi dezactivate (decât dacă nu țineți meapărat să intrați în setările browser-ului dvs și să le dezactivați de acolo, având ca rezultat negativ întreruperea funcționării normale a site-ului).