Cum să eşuezi la aproape orice şi totuşi să câştigi la scară mare • Un fel de poveste a vieţii mele

Preț: 49,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Scott Adams
ISBN: 978-606-8360-95-9
Editura: Publica
Anul publicării: 2014
Pagini: 368
Format: 14,5 x 20,5
DESCRIERE
Cum să eşuezi la aproape orice şi totuşi să câştigi la scară mare • Un fel de poveste a vieţii mele
„Cum să eşuezi la aproape orice şi totuşi să câştigi la scară mare” este un proiect al editurii Publica, susţinut de UniCredit Țiriac Bank.
Scott Adams a eşuat probabil în mai multe lucruri decât orice altă persoană pe care o cunoşti sau de care ai auzit. Şi atunci cum a reuşit el să se transforme, în numai câţiva ani, dintr-un corporatist ghinionist cu eşecuri repetate în creatorul lui Dilbert, una dintre cele mai faimoase cărţi de benzi desenate din categoria sa? În „Cum să eşuezi la aproape orice şi totuşi să câştigi la scară mare”, Adams ne dezvăluie strategia folosită încă din adolescenţă pentru a atrage eşecul, a-l îmbrăţişa, şi apoi a-l exploata.
Dar sunt multe de învăţat din povestea sa personală, iar relatarea e presărată cu mult umor. Adams a descoperit câteva adevăruri greu de crezut care l-au propulsat în drumul său:
Obiectivele sunt pentru fraieri. Sistemele sunt pentru învingători.
„Pasiunea” nu înseamnă nimic. Ceea ce-ţi trebuie e energia personală.
O combinaţie de abilităţi mediocre te poate face surprinzător de valoros.
E posibil să-ţi gestionezi şansele astfel încât să pari norocos.
Aceasta este povestea succesului improbabil al unui individ în contextul unui şir de eşecuri jenante. A fost succesul meu final în mare parte rezultatul talentului, norocului, muncii asidue, sau a fost doar o echilibrare accidentală, dar favorabilă, a fiecărui element? Singurul lucru de care sunt sigur este că am urmărit o strategie conştientă în a-mi gestiona oportunităţile într-un mod care a făcut mai uşor ca norocul să vină la mine. (Scott Adams)
Scott Adams aduce o perspectivă amuzantă şi proaspătă asupra ceea ce înseamnă să te bucuri de succes şi modalităţile prin care poţi obţine succesul pe care ţi-l doreşti. (Kirkus Reviews)
Scott Adams a desenat, începând cu anul 1989, peste 9 000 de benzi desenate cu Dilbert, iar privirea sa cinică asupra principiilor managementului modern, asupra eficienţei cerută de şefii din corporaţie sau asupra vieţii de birou a ajuns la milioane de oameni. Doar că un astfel de succes a fost construit în mare parte prin încercare şi eroare – o mulţime de erori, pentru a fi mai exacţi.
Harvard Business Review
Argumentul UniCredit Țiriac Bank
Amintiţi-vă mereu că eşecul este prietenul vostru. Acesta constituie materia brută pentru succes. Atrageţi succesul către voi. Învăţaţi din eşecuri. Nu lăsaţi succesul să vă părăsească până când nu v-aţi umplut buzunarele.
• SCOTT ADAMS este creatorul Dilbert, una dintre cele mai populare şi intens distribuite benzi desenate din ultimul sfert de secol. El a devenit caricaturist cu normă întreagă din 1995, după 16 ani în care a lucrat în domeniul tehnologiei pentru companii precum Crocker National Bank şi Pacific Bell. Adams este, de asemenea, autorul bestsellerurilor „The Dilbert Principle” (1997) şi „Dogbert's Top Secrets Management Handbook” (1996).
„Cum să eşuezi la aproape orice şi totuşi să câştigi la scară mare” este un proiect al editurii Publica, susţinut de UniCredit Țiriac Bank.
Scott Adams a eşuat probabil în mai multe lucruri decât orice altă persoană pe care o cunoşti sau de care ai auzit. Şi atunci cum a reuşit el să se transforme, în numai câţiva ani, dintr-un corporatist ghinionist cu eşecuri repetate în creatorul lui Dilbert, una dintre cele mai faimoase cărţi de benzi desenate din categoria sa? În „Cum să eşuezi la aproape orice şi totuşi să câştigi la scară mare”, Adams ne dezvăluie strategia folosită încă din adolescenţă pentru a atrage eşecul, a-l îmbrăţişa, şi apoi a-l exploata.
Dar sunt multe de învăţat din povestea sa personală, iar relatarea e presărată cu mult umor. Adams a descoperit câteva adevăruri greu de crezut care l-au propulsat în drumul său:
Obiectivele sunt pentru fraieri. Sistemele sunt pentru învingători.
„Pasiunea” nu înseamnă nimic. Ceea ce-ţi trebuie e energia personală.
O combinaţie de abilităţi mediocre te poate face surprinzător de valoros.
E posibil să-ţi gestionezi şansele astfel încât să pari norocos.
Aceasta este povestea succesului improbabil al unui individ în contextul unui şir de eşecuri jenante. A fost succesul meu final în mare parte rezultatul talentului, norocului, muncii asidue, sau a fost doar o echilibrare accidentală, dar favorabilă, a fiecărui element? Singurul lucru de care sunt sigur este că am urmărit o strategie conştientă în a-mi gestiona oportunităţile într-un mod care a făcut mai uşor ca norocul să vină la mine. (Scott Adams)
Scott Adams aduce o perspectivă amuzantă şi proaspătă asupra ceea ce înseamnă să te bucuri de succes şi modalităţile prin care poţi obţine succesul pe care ţi-l doreşti. (Kirkus Reviews)
Scott Adams a desenat, începând cu anul 1989, peste 9 000 de benzi desenate cu Dilbert, iar privirea sa cinică asupra principiilor managementului modern, asupra eficienţei cerută de şefii din corporaţie sau asupra vieţii de birou a ajuns la milioane de oameni. Doar că un astfel de succes a fost construit în mare parte prin încercare şi eroare – o mulţime de erori, pentru a fi mai exacţi.
Harvard Business Review
Argumentul UniCredit Țiriac Bank
Amintiţi-vă mereu că eşecul este prietenul vostru. Acesta constituie materia brută pentru succes. Atrageţi succesul către voi. Învăţaţi din eşecuri. Nu lăsaţi succesul să vă părăsească până când nu v-aţi umplut buzunarele.
• SCOTT ADAMS este creatorul Dilbert, una dintre cele mai populare şi intens distribuite benzi desenate din ultimul sfert de secol. El a devenit caricaturist cu normă întreagă din 1995, după 16 ani în care a lucrat în domeniul tehnologiei pentru companii precum Crocker National Bank şi Pacific Bell. Adams este, de asemenea, autorul bestsellerurilor „The Dilbert Principle” (1997) şi „Dogbert's Top Secrets Management Handbook” (1996).
Accesul clienţilor
-Promoţii
-- 118,80 leiPRP: 132,00 lei
- 47,20 leiPRP: 59,00 lei
- 42,75 leiPRP: 45,00 lei
RECENZII