Cum sa devii un sef mai bun
Preț: 16,35 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Alan Barker
ISBN: 973-655-696-4
Editura: C.H. Beck
Anul publicării: 2007
Pagini: 216
DESCRIERE
Cum sa devii un sef mai bun
Managementul nu este teorie, ci o practica.
Conteaza nu ceea ce stiti, ci ceea ce faceti.
Succesul dumneavoastra in calitate de manager depinde de cat de bine reusiti sa va conduceti oamenii.
Responsabilitatea dumneavoastra in calitate de manager este de a aduce la indeplinire sarcinile de serviciu prin intermediul oamenilor pe care ii conduceti. Pentru un manager, indeplinirea sarcinii de serviciu inseamna:
- Clarificarea sarcinii, comunicarea acesteia echipei si monitorizarea acesteia;
- Intelegerea sarcinilor care se incadreaza cel mai bine in planurile generale ale organizatiei;
- Planificarea modului in care va fi adusa la indeplinire sarcina;
- Oferirea resurselor necesare: oameni, timp, bani, echipamente, autoritate;
- Luarea tuturor masurilor posibile pentru a va asigura ca structura organizatorica permite oamenilor sa-si indeplineasca sarcinile;
- Oferirea recunostintei in cazul obtinerii unor progrese;
- Evaluarea rezultatelor prin prisma planurilor si obiectivelor.
Veti invata cum sa va dezvoltati abilitatile de comunicare pentru a va ajuta sa:
- comunicati obiectivele;
- obtineti angajamentul oamenilor;
- rezolvati problemele;
- monitorizati progresul.
Sectiuni separate explica cum sa va dezvoltati aceste abilitati-cheie pentru evaluare, delegare, antrenare si alte sarcini-cheie. Un model cuprinzator de conducere integreaza aceste dimensiuni ale managementului intr-o strategie pentru atingerea unor obiective clare, dezvoltarea motivata a angajatilor si construirea unei echipe de succes.
Managementul nu este teorie, ci o practica.
Conteaza nu ceea ce stiti, ci ceea ce faceti.
Succesul dumneavoastra in calitate de manager depinde de cat de bine reusiti sa va conduceti oamenii.
Responsabilitatea dumneavoastra in calitate de manager este de a aduce la indeplinire sarcinile de serviciu prin intermediul oamenilor pe care ii conduceti. Pentru un manager, indeplinirea sarcinii de serviciu inseamna:
- Clarificarea sarcinii, comunicarea acesteia echipei si monitorizarea acesteia;
- Intelegerea sarcinilor care se incadreaza cel mai bine in planurile generale ale organizatiei;
- Planificarea modului in care va fi adusa la indeplinire sarcina;
- Oferirea resurselor necesare: oameni, timp, bani, echipamente, autoritate;
- Luarea tuturor masurilor posibile pentru a va asigura ca structura organizatorica permite oamenilor sa-si indeplineasca sarcinile;
- Oferirea recunostintei in cazul obtinerii unor progrese;
- Evaluarea rezultatelor prin prisma planurilor si obiectivelor.
Veti invata cum sa va dezvoltati abilitatile de comunicare pentru a va ajuta sa:
- comunicati obiectivele;
- obtineti angajamentul oamenilor;
- rezolvati problemele;
- monitorizati progresul.
Sectiuni separate explica cum sa va dezvoltati aceste abilitati-cheie pentru evaluare, delegare, antrenare si alte sarcini-cheie. Un model cuprinzator de conducere integreaza aceste dimensiuni ale managementului intr-o strategie pentru atingerea unor obiective clare, dezvoltarea motivata a angajatilor si construirea unei echipe de succes.
Accesul clienţilor
-Noutati
-- 47,20 leiPRP: 59,00 lei
Promoţii
-- 47,20 leiPRP: 59,00 lei
- 42,75 leiPRP: 45,00 lei
- 69,35 leiPRP: 73,00 lei
RECENZII