Consecinte ale tratarii diferentiate a elevilor in cadrul orelor de informatica
DESCRIERE
Consecinţe ale tratării diferenţiate a elevilor în cadrul orelor de informatică
CAPITOLUL I CURRICULUM
1. 1 Reforma curriculară în România
1. 2. Rolul şi locul informaticii în învăţământul românesc
1. 3. Motivația alegerii temei
CAPITOLUL II TRATAREA DIFERENŢIATĂ
2. 1 Conceptul de tratare diferenţiată
2. 2 Strategii didactice diferenţiate
2. 3. Grupul şcolar
CAPITOLUL III ACTIVITATEA DE CERCETARE A LUCRĂRII
3. 1. Ipoteza de lucru
3. 2. Obiectivele lucrării
3. 3. Metodologia cercetării
CAPITOLUL IV
PREZENTAREA, ANALIZA ŞI INTERPRETAREA REZULTATELOR
4. 1. Crearea unor modalităţi de tratare diferenţiată care să permită asigurarea progresului colectiv şi individual în lecţiile de informatică
4. 2. Stabilirea unor relaţii optime între obiective-conţinut-metodologie-relaţii profesor/elev-modalităţi de evaluare în cadrul tratării diferenţiate
4. 3. Interpretarea şi generalizarea unor rezultate obţinute în cadrul demersului didactic
4. 4. Concluzii, propuneri
BIBLIOGRAFIE
Accesul clienţilor
-Promoţii
-- 42,75 leiPRP: 45,00 lei
- 69,35 leiPRP: 73,00 lei
- 27,55 leiPRP: 29,00 lei
RECENZII