Concurenţa într-o lume plată

Preț: 49,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
ISBN: 978-973-88750-6-7
Editura:
Anul publicării: 2009
Pagini: 288
Format: 14X20

DESCRIERE

Concurenţa într-o lume plată. Cum să construim o companie într-o lume fără graniţe.

Într-o lume plată, totul se schimbă … mai ales calităţile de care ai nevoie pentru a conduce o companie de top. Succesul nu constă doar în forţa companiei în sine, mult mai important este la ce se poate conecta aceasta. Aflaţi secretul companiei Li & Fung, cea care şi-a dovedit succesul înregistrând un profit de 8 miliarde de dolari din articole vestimentare şi alte bunuri destinate mărcilor de renume şi retailerilor – fără a deţine nici măcar o singură fabrică.

Victor Fung, William Fung şi Jerry Wind dezvăluie modul în care Li & Fung a înlocuit infrastructura „de modă veche” şi punctele de lucru care aveau un număr imens de angajaţi cu o reţea fluidă care poate crea, fabrica şi livra oriunde, aproape orice. Cheia succesului în această lume este un set de principii destinate „orchestrării reţelei”, descris pentru prima dată în această carte. Autorii examinează felul în care aceste principii pot fi aplicate în procesul de fabricare, în servicii, precum şi în alte industrii. Vă arată cum puteţi construi şi orchestra propria reţea de talie mondială.

* Concuraţi „reţea vs. reţea“ – şi câştigaţi!
* Creaţi o „mică-mare“ companie care combină proporţia cu mobilitatea.
* Stabiliţi relaţii la distanţă, dar strânse, cu furnizorii.
* Menţineţi echilibrul între control şi putere, stabilitate şi inovaţie.
* Gestionaţi „urcuşurile şi coborâşurile“ din lumea plată – începând de la politică până la terorism.

Li&Fung a fost un pionier în crearea şi gestionarea organizaţiilor destinate unei lumi fără graniţe. Această carte reflectă o înţelepciune pe care companiile vor trebui să o adopte pentru a atinge succesul în următoarea etapă globală.
Kenichi Ohmae, autor al cărţilor Lumea fără graniţe şi Următoarea etapă globală

Lumea plată care a rezultat în urma globalizării lanţurilor de valoare determină o trecere fundamentală de la strategii şi modele de afacere centrate pe companie la strategii centrate pe reţea. Această carte oferă o viziune revoluţionară privind modul în care Li & Fung a construit modele de afaceri centrate pe reţea care s-au dovedit a fi şi profitabile şi rezistente. Pentru directorii şi analiştii care se întreabă încotro ne îndreptăm, această carte furnizează elementele-cheie de succes pentru strategiile bazate pe reţele şi inovaţiile pe care autorii sunt pe cale să le implementeze. De altfel, o realizare extraordinară!
Paul R. Kleindorfer, Profesor în ştiinţa managementului, Anheuser-Busch, Şcoala Wharton a Universităţii din Pennsylvania, Distins Profesor de Cercetare, INSEAD

Concurenţa într-o lume plată îmbină într-o manieră originală gândirea inovatoare privind structurile bazate pe concepte temeinice şi binecunoscute în domenii precum planificarea afacerilor şi contabilitate. Prin evidenţierea principiilor de orchestrare a reţelei, autorii au deschis o uşă către o schimbare încununată de succes într-o zonă în permanentă expansiune.
Lennart S. Lindegren, fost vicepreşedinte, strategie, PricewaterhouseCoopers, LLP

Momentan, întreaga lume se confruntă cu provocarea managerială descrisă în „lumea plată“ a lui Friedman. Autorii au întocmit un manual practic obligatoriu privind abordările operaţionale şi strategice menite să nu vă aducă doar supravieţuirea, ci şi succesul în această lume ciudată. Ei pun sub semnul întrebării multe noţiuni tradiţionale de control şi ceea ce înseamnă într-adevăr o afacere, dar oferă şi nişte viziuni uimitoare bazate pe propria lor aventură în această „lume plată”.
Colin Crook, Preşedinte, Penberen Center şi fost CTO, Citicorp

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.0322 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.

Centrul de preferințe pentru confidențialitate

X

Confidențialitatea dvs.

Procesăm datele dvs. cu scopul de a vă oferi posibilitatea să comandați produsele noastre online, precum și pentru a vă oferi conținut care să fie adaptat la interesele și nevoile dvs. Analizăm aceste date pentru a obține informații cu privire la comportamentul și interesele vizitatorilor noștri. Împărtășim aceste informații partenerilor noștri pe baza consimțământului și/sau a interesului legitim. Mai jos vă puteți exercita, la nivel de partener, dreptul de a consimți sau de vă opune unui interes legimit pe baza unui scop specific.

Module cookie strict necesare

Aceste fișiere sunt strict necesare pentru buna funcționare a magazinului online (pentru plasarea comenzilor online, autenficare în cont, salvarea/procesarea opțiunilor dvs cu privire la modulele de tip cookie, etc.). Acestea nu necesită acordul dvs. pentru plasare/accesare și nu pot fi dezactivate (decât dacă nu țineți meapărat să intrați în setările browser-ului dvs și să le dezactivați de acolo, având ca rezultat negativ întreruperea funcționării normale a site-ului).