Comunicarea prin imagini. Cum sa-ti pui in valoare comunicarea prin intermediul dimensiunii vizuale
Preț: 32,95 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Alain Joannes
ISBN: 978-973-46-1500-1
Editura: Polirom
Anul publicării: 2009
Pagini: 224
Format: 16X23
DESCRIERE
Comunicarea prin imagini. Cum sa-ti pui in valoare comunicarea prin intermediul dimensiunii vizuale.
Imaginile de marca, logourile, modul de prezentare a unor produse, jocurile sint forme de comunicare vizuala. Succesul acestui tip de comunicare este asigurat de coerenta dintre continuturi, simboluri, imagini si suporturile utilizate, care faciliteaza receptarea, intelegerea si memorarea mesajelor de catre destinatari. Utilizat in comunicarea interna si externa a unei organizatii, limbajul imaginilor se supune unor coduri culturale si trebuie sa se adapteze in acelasi timp constringerilor comunicarii. Lucrarea va ajuta sa alegeti tipurile de imagini corespunzatoare diverselor publicuri – parteneri ai firmei, clienti, colaboratori, mass-media –, fiind un ghid util pentru toti profesionistii imaginii si ai comunicarii: agentii de comunicare, directori de comunicare, machetatori, graficieni etc.
Cuprins:
Cunoasterea potentialului imaginilor
Crearea imaginii de marca
Concentrarea asupra diversitatii
Structurarea unui sistem de identitate vizuala
Mitologii contemporane
Metafore dinamice
Retete pentru imagini eficiente
Cum prind glas culorile
Opt moduri de a fi ale imaginii
Ecranele prind viata
Imaginile de marca, logourile, modul de prezentare a unor produse, jocurile sint forme de comunicare vizuala. Succesul acestui tip de comunicare este asigurat de coerenta dintre continuturi, simboluri, imagini si suporturile utilizate, care faciliteaza receptarea, intelegerea si memorarea mesajelor de catre destinatari. Utilizat in comunicarea interna si externa a unei organizatii, limbajul imaginilor se supune unor coduri culturale si trebuie sa se adapteze in acelasi timp constringerilor comunicarii. Lucrarea va ajuta sa alegeti tipurile de imagini corespunzatoare diverselor publicuri – parteneri ai firmei, clienti, colaboratori, mass-media –, fiind un ghid util pentru toti profesionistii imaginii si ai comunicarii: agentii de comunicare, directori de comunicare, machetatori, graficieni etc.
Cuprins:
Cunoasterea potentialului imaginilor
Crearea imaginii de marca
Concentrarea asupra diversitatii
Structurarea unui sistem de identitate vizuala
Mitologii contemporane
Metafore dinamice
Retete pentru imagini eficiente
Cum prind glas culorile
Opt moduri de a fi ale imaginii
Ecranele prind viata
Accesul clienţilor
-Promoţii
-- 57,00 leiPRP: 60,00 lei
- 33,15 leiPRP: 39,00 lei
- 25,76 leiPRP: 28,00 lei
RECENZII