Comunicarea. Perspective actuale
Preț: 32,95 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Philippe Cabin, Jean-Francois Dortier
ISBN: 978-973-46-1473-8
Editura: Polirom
Anul publicării: 2010
Pagini: 344
Format: 160x235
DESCRIERE
Traducere de Luminita Rosca si Romina Surugiu
De la conversatiile obisnuite la discursul mediatic, de la discutiile cu prietenii la cele de la serviciu, de la telefonul mobil la Internet, comunicarea este omniprezenta si esentiala in societatea actuala. De multe ori insa ea este afectata de schimburile inegale de informatii, de interpretarea gresita a unor cuvinte sau gesturi, de lipsa de atentie a interlocutorului. Sinteza extinsa a cercetarilor din stiintele comunicarii, volumul prezinta principalele metode de crestere a eficientei comunicarii interpersonale si de grup si cele mai noi mijloace de transmitere a informatiei. Comunicarea se adreseaza studentilor si profesorilor de la facultatile de comunicare si relatii publice, specialistilor in domeniu, dar si publicului larg interesat de subiect.
Cuprins: Obiectivele comunicarii umane • Metodele comunicarii • Stiintele informarii si ale comunicarii • Analiza conversatiei • Legile sociabilitatii • Spatiile de lucru. Perspectiva resursei umane • Cum se creeaza consensul • Abordarea comunicationala • Publicitatea, intre manipulare si creatie • Spatiul public si opinia. De la presa scrisa la Internet • Semnificatia ceremoniilor televizate • Tehnologiile comunicarii si viata privata • Miturile comunicarii
De la conversatiile obisnuite la discursul mediatic, de la discutiile cu prietenii la cele de la serviciu, de la telefonul mobil la Internet, comunicarea este omniprezenta si esentiala in societatea actuala. De multe ori insa ea este afectata de schimburile inegale de informatii, de interpretarea gresita a unor cuvinte sau gesturi, de lipsa de atentie a interlocutorului. Sinteza extinsa a cercetarilor din stiintele comunicarii, volumul prezinta principalele metode de crestere a eficientei comunicarii interpersonale si de grup si cele mai noi mijloace de transmitere a informatiei. Comunicarea se adreseaza studentilor si profesorilor de la facultatile de comunicare si relatii publice, specialistilor in domeniu, dar si publicului larg interesat de subiect.
Cuprins: Obiectivele comunicarii umane • Metodele comunicarii • Stiintele informarii si ale comunicarii • Analiza conversatiei • Legile sociabilitatii • Spatiile de lucru. Perspectiva resursei umane • Cum se creeaza consensul • Abordarea comunicationala • Publicitatea, intre manipulare si creatie • Spatiul public si opinia. De la presa scrisa la Internet • Semnificatia ceremoniilor televizate • Tehnologiile comunicarii si viata privata • Miturile comunicarii
Accesul clienţilor
-Promoţii
-- 42,75 leiPRP: 45,00 lei
- 69,35 leiPRP: 73,00 lei
- 27,55 leiPRP: 29,00 lei
RECENZII