Comunicarea de criza
Preț: 18,90 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Libaert Thierry
ISBN: 978-973-115-482-4
Editura: C.H. Beck
Anul publicării: 2008
Pagini: 120
DESCRIERE
Comunicarea de criza
Comunicarea de criza - În prezent, fenomenele de criză par să se accelereze şi să se amplifice într-un context economic în care concuren-ţa şi mediatizarea evenimentelor sunt ridicate. Criza repre-zintă în aceste condiţii un pericol real şi poate duce la dispariţia organizaţiei sau a firmei respective. De aceea, comunicarea devine o miză majoră.
Comunicarea de criza - În prezent, fenomenele de criză par să se accelereze şi să se amplifice într-un context economic în care concuren-ţa şi mediatizarea evenimentelor sunt ridicate. Criza repre-zintă în aceste condiţii un pericol real şi poate duce la dispariţia organizaţiei sau a firmei respective. De aceea, comunicarea devine o miză majoră.
Accesul clienţilor
-Promoţii
-- 42,75 leiPRP: 45,00 lei
- 69,35 leiPRP: 73,00 lei
- 27,55 leiPRP: 29,00 lei
RECENZII