COMUNICARE IN LIMBA ROMANA. CAIETUL ELEVULUI PENTRU CLASA A II-A_Partea a II-a
Preț: 9,90 lei
Disponibilitate: în limita stocului
ISBN: 978-606-8668-51-2
Editura: Corint
Anul publicării: 2015
Pagini: 64
Format: 20,5 x 26 cm
DESCRIERE
Lucrarea este elaborată de autoarele manualului de Comunicare în limba română – clasa a II-a, câştigător al licitaţiei organizate de MEN în anul 2014.
„Comunicare în limba română. Caietul elevului pentru clasa a II-a – partea a II-a” este un auxiliar modern şi extrem de util pentru studiul limbii, care se recomandă prin calitatea prezentării informaţiei ştiinţifice, prin maniera interdisciplinară de abordare a limbii, precum şi prin actualitatea temelor dezvoltate în textele propuse ca suport.
Caietul este conceput pe capitole care respectă structura manualului, realizat de acelaşi colectiv de autoare, şi, pentru fiecare unitate didactică, sunt atinse competenţele specifice prin exerciţii variate şi situaţii diverse de învăţare.
După câteva teste de verificare a cunoştinţelor acumulate în anii anteriori, se succed unităţile didactice prin care se vor consolida şi se vor realiza noi achiziţii necesare elevilor pentru dobândirea competenţelor de bază. Testele de la finalul fiecărei unităţi constituie instrumente de evaluare şi au drept scop dezvoltarea motivaţiei pentru învăţarea permanentă.
Rolul acestei lucrări este de a sprijini învăţarea, aprofundarea, dar şi evaluarea cunoştinţelor şi a competenţelor, adresându-se deopotrivă elevilor, ca instrument de lucru, învăţătorilor, ca auxiliar didactic, şi părinţilor, ca material consultativ.
„Comunicare în limba română. Caietul elevului pentru clasa a II-a – partea a II-a” este un auxiliar modern şi extrem de util pentru studiul limbii, care se recomandă prin calitatea prezentării informaţiei ştiinţifice, prin maniera interdisciplinară de abordare a limbii, precum şi prin actualitatea temelor dezvoltate în textele propuse ca suport.
Caietul este conceput pe capitole care respectă structura manualului, realizat de acelaşi colectiv de autoare, şi, pentru fiecare unitate didactică, sunt atinse competenţele specifice prin exerciţii variate şi situaţii diverse de învăţare.
După câteva teste de verificare a cunoştinţelor acumulate în anii anteriori, se succed unităţile didactice prin care se vor consolida şi se vor realiza noi achiziţii necesare elevilor pentru dobândirea competenţelor de bază. Testele de la finalul fiecărei unităţi constituie instrumente de evaluare şi au drept scop dezvoltarea motivaţiei pentru învăţarea permanentă.
Rolul acestei lucrări este de a sprijini învăţarea, aprofundarea, dar şi evaluarea cunoştinţelor şi a competenţelor, adresându-se deopotrivă elevilor, ca instrument de lucru, învăţătorilor, ca auxiliar didactic, şi părinţilor, ca material consultativ.
Accesul clienţilor
-Promoţii
-- 57,00 leiPRP: 60,00 lei
- 33,15 leiPRP: 39,00 lei
- 25,76 leiPRP: 28,00 lei
RECENZII