Codul bunelor maniere in afaceri

Preț: 24,95 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2012
Pagini: 232
Format: 13x20

DESCRIERE

Codul bunelor maniere in afaceri - Ginette Salvas


…bunele maniere presupun sa adoptati atitudinea adecvata in orice circumstante, sa folositi corect tacimul la masa, sa purtati o discutie politicoasa si multe altele.

In mediul profesional, bunele maniere sint la fel de importante ca in viata de zi cu zi. Cei care stiu sa stabileasca o relatie apropiata cu interlocutorii lor si sa le inspire incredere au mai mult succes decit cei care se limiteaza la discutii legate strict de serviciu.

Acest ghid va ofera sfaturi practice referitoare la comunicarea cu partenerii de afaceri, redactarea invitatiilor, comportamentul in timpul reuniunilor sau conferintelor, tinuta adecvata diferitelor evenimente si limbajul nonverbal.

Cu ajutorul desenelor si exemplelor care ilustreaza aceste sfaturi si al testelor propuse, veti deveni niste profesionisti apreciati atit de colegi, cit si de potentialii clienti si va veti depasi cu clasa concurentii.

Fragment din carte:

Reuniunile la birou

In cursul ultimelor doua decenii, lumea afecerilor a fost profund bulversata. Iata cateva principii-cheie pe care trebuie sa le aveti in minte daca vreti sa ocupati un loc de frunte in aceasta minunata lume.

Reuniunile la birou sunt convocate din tot felul de motive, dar, adesea, organizarea lor nu este atat de atent planificata ca in cazul intalnirilor care au loc in afara locului de munca. E o eroare...

Organizatorul reuniunii trebuie sa ia in calcul ca rezultatele vor fi mult mai constructive daca reuniunea are loc dimineata, atunci cand oamenii sunt odihniti.

Marti, miercuri si joi sunt zilele cele mai bune pentru a tine reuniuni de afaceri..

E important ca reuniunea sa fie anuntata inainte, mai ales daca unii participanti locuiesc in afara orasului.

Organizatorul trebuie sa pregateasca o ordine de zi si documentele necesare... in masura posibilului, el trebuie sa le distribuie inainte participantilor.

Trebuie de asemenea sa se asigure ca un adjunct insarcinat cu primirea va intampina oamenii din exterior…

………………………

CUPRINS:

Cuvantul autoarei
Evaluati-va cunostintele in materie de eticheta in afaceri

CAPITOLUL 1
Eticheta in afaceri

Depasiti-va concurentii cu clasa!
Creati imaginea pe care doriti sa o creati?
Cum faceti sa aveti clasa si sa o utilizati in avantajul dumneavoastra

CAPITOLUL 2
Prezentarile

Prezentarile sociale
Prezentarile de afaceri
Cum raspundeti la prezentari
Mici gesturi de politete intre barbati si femei
Tu sau dumneavoastra?
Contactul vizual
Strangerea de mana
Limbajul nonverbal
Test: comunicarea nonverbala

CAPITOLUL 3
Mijloace de comunicare

Eticheta la telefon
Telefoane mobile
Mesageriile vocale si sitemele de raspuns automat
Teleconferinta
Videoconferinta
Faxul
Posta electronica
Ierarhizarea mijloacelor de comunicare
Conversatia

CAPITOLUL 4
Invitatiile

Cine invita pe cine?
Informatiile
Alegerea cartonului si a plicului
Lista invitatilor

CAPITOLUL 5
Protocolul

Putina istorie
Reuniune la birou
Protocolul colocviilor si congreselor
Un eveniment special
Lista de control
Luarea cuvantului
………………………


Autor: Ginette Salvas

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.0377 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.

Centrul de preferințe pentru confidențialitate

X

Confidențialitatea dvs.

Procesăm datele dvs. cu scopul de a vă oferi posibilitatea să comandați produsele noastre online, precum și pentru a vă oferi conținut care să fie adaptat la interesele și nevoile dvs. Analizăm aceste date pentru a obține informații cu privire la comportamentul și interesele vizitatorilor noștri. Împărtășim aceste informații partenerilor noștri pe baza consimțământului și/sau a interesului legitim. Mai jos vă puteți exercita, la nivel de partener, dreptul de a consimți sau de vă opune unui interes legimit pe baza unui scop specific.

Module cookie strict necesare

Aceste fișiere sunt strict necesare pentru buna funcționare a magazinului online (pentru plasarea comenzilor online, autenficare în cont, salvarea/procesarea opțiunilor dvs cu privire la modulele de tip cookie, etc.). Acestea nu necesită acordul dvs. pentru plasare/accesare și nu pot fi dezactivate (decât dacă nu țineți meapărat să intrați în setările browser-ului dvs și să le dezactivați de acolo, având ca rezultat negativ întreruperea funcționării normale a site-ului).