Codul bunelor maniere in afaceri
Preț: 24,95 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Ginette Salvas
Editura: Polirom
Anul publicării: 2012
Pagini: 232
Format: 13x20
DESCRIERE
Codul bunelor maniere in afaceri - Ginette Salvas
…bunele maniere presupun sa adoptati atitudinea adecvata in orice circumstante, sa folositi corect tacimul la masa, sa purtati o discutie politicoasa si multe altele.
In mediul profesional, bunele maniere sint la fel de importante ca in viata de zi cu zi. Cei care stiu sa stabileasca o relatie apropiata cu interlocutorii lor si sa le inspire incredere au mai mult succes decit cei care se limiteaza la discutii legate strict de serviciu.
Acest ghid va ofera sfaturi practice referitoare la comunicarea cu partenerii de afaceri, redactarea invitatiilor, comportamentul in timpul reuniunilor sau conferintelor, tinuta adecvata diferitelor evenimente si limbajul nonverbal.
Cu ajutorul desenelor si exemplelor care ilustreaza aceste sfaturi si al testelor propuse, veti deveni niste profesionisti apreciati atit de colegi, cit si de potentialii clienti si va veti depasi cu clasa concurentii.
Fragment din carte:
Reuniunile la birou
In cursul ultimelor doua decenii, lumea afecerilor a fost profund bulversata. Iata cateva principii-cheie pe care trebuie sa le aveti in minte daca vreti sa ocupati un loc de frunte in aceasta minunata lume.
Reuniunile la birou sunt convocate din tot felul de motive, dar, adesea, organizarea lor nu este atat de atent planificata ca in cazul intalnirilor care au loc in afara locului de munca. E o eroare...
Organizatorul reuniunii trebuie sa ia in calcul ca rezultatele vor fi mult mai constructive daca reuniunea are loc dimineata, atunci cand oamenii sunt odihniti.
Marti, miercuri si joi sunt zilele cele mai bune pentru a tine reuniuni de afaceri..
E important ca reuniunea sa fie anuntata inainte, mai ales daca unii participanti locuiesc in afara orasului.
Organizatorul trebuie sa pregateasca o ordine de zi si documentele necesare... in masura posibilului, el trebuie sa le distribuie inainte participantilor.
Trebuie de asemenea sa se asigure ca un adjunct insarcinat cu primirea va intampina oamenii din exterior…
………………………
CUPRINS:
Cuvantul autoarei
Evaluati-va cunostintele in materie de eticheta in afaceri
CAPITOLUL 1
Eticheta in afaceri
Depasiti-va concurentii cu clasa!
Creati imaginea pe care doriti sa o creati?
Cum faceti sa aveti clasa si sa o utilizati in avantajul dumneavoastra
CAPITOLUL 2
Prezentarile
Prezentarile sociale
Prezentarile de afaceri
Cum raspundeti la prezentari
Mici gesturi de politete intre barbati si femei
Tu sau dumneavoastra?
Contactul vizual
Strangerea de mana
Limbajul nonverbal
Test: comunicarea nonverbala
CAPITOLUL 3
Mijloace de comunicare
Eticheta la telefon
Telefoane mobile
Mesageriile vocale si sitemele de raspuns automat
Teleconferinta
Videoconferinta
Faxul
Posta electronica
Ierarhizarea mijloacelor de comunicare
Conversatia
CAPITOLUL 4
Invitatiile
Cine invita pe cine?
Informatiile
Alegerea cartonului si a plicului
Lista invitatilor
CAPITOLUL 5
Protocolul
Putina istorie
Reuniune la birou
Protocolul colocviilor si congreselor
Un eveniment special
Lista de control
Luarea cuvantului
………………………
Autor: Ginette Salvas
…bunele maniere presupun sa adoptati atitudinea adecvata in orice circumstante, sa folositi corect tacimul la masa, sa purtati o discutie politicoasa si multe altele.
In mediul profesional, bunele maniere sint la fel de importante ca in viata de zi cu zi. Cei care stiu sa stabileasca o relatie apropiata cu interlocutorii lor si sa le inspire incredere au mai mult succes decit cei care se limiteaza la discutii legate strict de serviciu.
Acest ghid va ofera sfaturi practice referitoare la comunicarea cu partenerii de afaceri, redactarea invitatiilor, comportamentul in timpul reuniunilor sau conferintelor, tinuta adecvata diferitelor evenimente si limbajul nonverbal.
Cu ajutorul desenelor si exemplelor care ilustreaza aceste sfaturi si al testelor propuse, veti deveni niste profesionisti apreciati atit de colegi, cit si de potentialii clienti si va veti depasi cu clasa concurentii.
Fragment din carte:
Reuniunile la birou
In cursul ultimelor doua decenii, lumea afecerilor a fost profund bulversata. Iata cateva principii-cheie pe care trebuie sa le aveti in minte daca vreti sa ocupati un loc de frunte in aceasta minunata lume.
Reuniunile la birou sunt convocate din tot felul de motive, dar, adesea, organizarea lor nu este atat de atent planificata ca in cazul intalnirilor care au loc in afara locului de munca. E o eroare...
Organizatorul reuniunii trebuie sa ia in calcul ca rezultatele vor fi mult mai constructive daca reuniunea are loc dimineata, atunci cand oamenii sunt odihniti.
Marti, miercuri si joi sunt zilele cele mai bune pentru a tine reuniuni de afaceri..
E important ca reuniunea sa fie anuntata inainte, mai ales daca unii participanti locuiesc in afara orasului.
Organizatorul trebuie sa pregateasca o ordine de zi si documentele necesare... in masura posibilului, el trebuie sa le distribuie inainte participantilor.
Trebuie de asemenea sa se asigure ca un adjunct insarcinat cu primirea va intampina oamenii din exterior…
………………………
CUPRINS:
Cuvantul autoarei
Evaluati-va cunostintele in materie de eticheta in afaceri
CAPITOLUL 1
Eticheta in afaceri
Depasiti-va concurentii cu clasa!
Creati imaginea pe care doriti sa o creati?
Cum faceti sa aveti clasa si sa o utilizati in avantajul dumneavoastra
CAPITOLUL 2
Prezentarile
Prezentarile sociale
Prezentarile de afaceri
Cum raspundeti la prezentari
Mici gesturi de politete intre barbati si femei
Tu sau dumneavoastra?
Contactul vizual
Strangerea de mana
Limbajul nonverbal
Test: comunicarea nonverbala
CAPITOLUL 3
Mijloace de comunicare
Eticheta la telefon
Telefoane mobile
Mesageriile vocale si sitemele de raspuns automat
Teleconferinta
Videoconferinta
Faxul
Posta electronica
Ierarhizarea mijloacelor de comunicare
Conversatia
CAPITOLUL 4
Invitatiile
Cine invita pe cine?
Informatiile
Alegerea cartonului si a plicului
Lista invitatilor
CAPITOLUL 5
Protocolul
Putina istorie
Reuniune la birou
Protocolul colocviilor si congreselor
Un eveniment special
Lista de control
Luarea cuvantului
………………………
Autor: Ginette Salvas
Accesul clienţilor
-Promoţii
-- 42,75 leiPRP: 45,00 lei
- 69,35 leiPRP: 73,00 lei
- 27,55 leiPRP: 29,00 lei
RECENZII