Coada lungă - De ce viitorul în afaceri înseamnă să vinzi câte puţin din toate
Preț: 39,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Christian Anderson
ISBN: 978-973-669-731-9
Editura: Curtea Veche
Anul publicării: 2009
Pagini: 328
Format: 13X20
DESCRIERE
Coada lungă - De ce viitorul în afaceri înseamnă să vinzi câte puţin din toate
Daţi afacerii un nou impuls - activaţi Internetul!
Devenită bestseller în doar câteva săptămâni de la apariţia primei ediţii în limba engleză, această carte e o revelaţie pentru lumea afacerilor.
Epoca produsului unic destinat tuturor s-a încheiat. Acum, noii făuritori de gusturi sunt consumatorii. Societatea parcurge drumul invers, de la o piaţă de masă la o piaţă de nişe, iar mediul virtual canalizează rapid cererea, prin reţeaua de nişe.
Însă, în prezent, modelele de consum ale întregii pieţe pot fi evaluate în timp real. Şi există căi de adaptare a ofertei la cerere, deoarece noile mijloace de producţie, promovare şi distribuţie s-au democratizat, modificând definiţia a ceea ce e viabil din perspectivă comercială. În consecinţă, numărul ofertanţilor online creşte exponenţial. Economia bitului invadează economia atomului.
Astfel apare „distribuţia în coadă lungă“ - acea curbă a cererii care, statistic vorbind, nu ajunge niciodată la zero. Există Cozi lungi pretutindeni - în cinematografie, modă, educaţie, forţă de muncă, publicitate, software, muzică, produse plastice, antichităţi etc. Iar mecanismele de agregare de pe Internet centralizează diversitatea, pentru a o face disponibilă. Pieţele virtuale sunt, practic, nelimitate. În acest fel, nişele de piaţă devin profitabile.
Cartea de faţă prezintă, în detaliu şi cu cifre bine fundamentate, acest gen de afacere a viitorului. Şi propune soluţii pentru actualele pieţe emergente.
„Chris Anderson, editorul publicaţiei Wired, dezvăluie felul în care lumea digitală dă o nouă putere nişelor... [Coada lungă] e o fascinantă meditaţie asupra fenomenului şi o explorare a opţiunilor pentru cei care vor să-şi identifice nişa.”
The Globe and Mail
„Eu îl situez pe Anderson cu cartea sa pe aceeaşi treaptă cu Malcolm Gladwell şi Clayton M. Christensen, considerând că aceasta este una dintre cele mai importante lucrări de filozofie a afacerilor publicate în emergenta eră digitală globală.”
Alan T. Saracevic, San Francisco Chronicle
„Coada lungă reuşeşte o rară performanţă: ia ceva aparent familiar — domeniul cumpărării şi vânzării — şi ne face să ne gândim la acesta într-o manieră complet nouă. Este o carte remarcabil de inteligentă şi o perspectivă înviorător de optimistă asupra noilor reguli ale lumii în care fiecare poate găsi ceva diferit de care să se bucure.”
James Surowiecki, autorul cărţii The Wisdom of Crowds
„Fără îndoială, conceptul de Coadă lungă va restructura mult felul în care abordăm noi economia aplicată, iar această carte este o excelentă introducere în domeniu.”
Rocky Mountain News
„Tehnologia şi Internetul fac lumea mai mică şi mai interconectată. Coada lungă este prima carte care explică riguros cum abilitatea de a aborda pieţele de nişă creează mari oportunităţi.”
Terry Semel, CEO, Yahoo
Daţi afacerii un nou impuls - activaţi Internetul!
Devenită bestseller în doar câteva săptămâni de la apariţia primei ediţii în limba engleză, această carte e o revelaţie pentru lumea afacerilor.
Epoca produsului unic destinat tuturor s-a încheiat. Acum, noii făuritori de gusturi sunt consumatorii. Societatea parcurge drumul invers, de la o piaţă de masă la o piaţă de nişe, iar mediul virtual canalizează rapid cererea, prin reţeaua de nişe.
Însă, în prezent, modelele de consum ale întregii pieţe pot fi evaluate în timp real. Şi există căi de adaptare a ofertei la cerere, deoarece noile mijloace de producţie, promovare şi distribuţie s-au democratizat, modificând definiţia a ceea ce e viabil din perspectivă comercială. În consecinţă, numărul ofertanţilor online creşte exponenţial. Economia bitului invadează economia atomului.
Astfel apare „distribuţia în coadă lungă“ - acea curbă a cererii care, statistic vorbind, nu ajunge niciodată la zero. Există Cozi lungi pretutindeni - în cinematografie, modă, educaţie, forţă de muncă, publicitate, software, muzică, produse plastice, antichităţi etc. Iar mecanismele de agregare de pe Internet centralizează diversitatea, pentru a o face disponibilă. Pieţele virtuale sunt, practic, nelimitate. În acest fel, nişele de piaţă devin profitabile.
Cartea de faţă prezintă, în detaliu şi cu cifre bine fundamentate, acest gen de afacere a viitorului. Şi propune soluţii pentru actualele pieţe emergente.
„Chris Anderson, editorul publicaţiei Wired, dezvăluie felul în care lumea digitală dă o nouă putere nişelor... [Coada lungă] e o fascinantă meditaţie asupra fenomenului şi o explorare a opţiunilor pentru cei care vor să-şi identifice nişa.”
The Globe and Mail
„Eu îl situez pe Anderson cu cartea sa pe aceeaşi treaptă cu Malcolm Gladwell şi Clayton M. Christensen, considerând că aceasta este una dintre cele mai importante lucrări de filozofie a afacerilor publicate în emergenta eră digitală globală.”
Alan T. Saracevic, San Francisco Chronicle
„Coada lungă reuşeşte o rară performanţă: ia ceva aparent familiar — domeniul cumpărării şi vânzării — şi ne face să ne gândim la acesta într-o manieră complet nouă. Este o carte remarcabil de inteligentă şi o perspectivă înviorător de optimistă asupra noilor reguli ale lumii în care fiecare poate găsi ceva diferit de care să se bucure.”
James Surowiecki, autorul cărţii The Wisdom of Crowds
„Fără îndoială, conceptul de Coadă lungă va restructura mult felul în care abordăm noi economia aplicată, iar această carte este o excelentă introducere în domeniu.”
Rocky Mountain News
„Tehnologia şi Internetul fac lumea mai mică şi mai interconectată. Coada lungă este prima carte care explică riguros cum abilitatea de a aborda pieţele de nişă creează mari oportunităţi.”
Terry Semel, CEO, Yahoo
Accesul clienţilor
-Promoţii
-- 57,00 leiPRP: 60,00 lei
- 33,15 leiPRP: 39,00 lei
- 25,76 leiPRP: 28,00 lei
RECENZII