Cartea rosie a vanzarilor (vol. 1). Cartea rosie a solutiilor in vanzari. (vol. 2)

Preț: 19,05 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2006
Pagini: 448
Format: 13X20

DESCRIERE

Cartea rosie a vanzarilor (vol. 1). Cartea rosie a solutiilor in vanzari. (vol. 2)


SFATURI... SI JUMATATE!
"Sunteti agent de vanzari si stati prost cu timpul? Atat de prost, ca nu mai apucati sa cititi vreo carte, din care sa mai aflati una si alta din tainele meseriei? Cui i-o spuneti, lui Jeffrey Gitomer? La urma urmelor, bateti la o usa deschisa..."
Sfaturi si sugestii utile, dileme ce pareau fara iesire, insotite de indreptari pertinente, idei pe care sa vi le insusiti "tale quale" sau sa le treceti prin filtrul ratiunii, ACEASTA, 5 este ceea ce va ofera un bestseller mondial despre vanzari, o carte vanduta de la aparitie in peste 500 000 de exemplare si aflata sub semnatura lui Jeffrey Gitomer, un expert mondial al domeniului, printre clientii caruia se afla numai "lume buna": COCA-COLA, CATERPILLAR, BMW, HILTON, TIME WARNER CABLE, METLIFE, IBM, NEW YORK POST, pentru a nu numi dintre sutele acestora decat pe cei mai "rasariti", cam asa cum v-ati si dori sa ajungeti, in vanzari!

Cartea rosie a solutiilor in vanzari.
99, 5 solutii practice care cresc vanzarile si aduc bani (vol. 2)

SOLUTII... SI JUMATATE!
Agentii de vanzari au nevoie de solutii, si anume cat mai repede! Asta a inteles de mult si Jeffrey Gitomer, cel cu a lui "Carte rosie a vanzarilor", o autoritate mondial in domeniu, omul la care "fac coada" nume dintre cel mai rasunatoare din lumea afacerilor. Scrisa in inconfundabilul "stil Gitomer" (n-aveti decat sa va convingeti citindu-i amandoua cartile, dar nu numai pentru felul in care scrie, caci Jeffrey al nostru chiar are har de povestitor, ci, mai inainte de toate, pentru taria convingerilor si inspiratia solutiilor "in vanzari"), cartea lui va va prinde, oferindu-va 99 de raspunsuri-fulger... "si jumatate", amuzante (va spuneam doar), insa realiste si, ceea ce-i cel mai important, aducatoare de profit.
Strategii de care poate ati mai auzit pana acum, dar pe care pur si simplu n-ati avut sansa sa le si puneti in practica, dar si o serie de tactici noi, care si-au dovedit cu prisosinta eficienta in vanzari, cele mai bune metode de a lasa un mesaj, a stabili o intalnire, a face o prezentare, a discuta cu clientii cusurgii sau de a obtine referinte, ACEASTA, 5 este ceea ce va ofera cel de-a doilea "concentrat gitomerian" asupra vanzarilor. Cu cele doua carti rosii ale vanzarilor in buzunarul de la spate, cat sa nu se stie ca v-ati format la "scoala lui Gitomer", clientii va vor deveni victime sigure!

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.0485 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.

Centrul de preferințe pentru confidențialitate

X

Confidențialitatea dvs.

Procesăm datele dvs. cu scopul de a vă oferi posibilitatea să comandați produsele noastre online, precum și pentru a vă oferi conținut care să fie adaptat la interesele și nevoile dvs. Analizăm aceste date pentru a obține informații cu privire la comportamentul și interesele vizitatorilor noștri. Împărtășim aceste informații partenerilor noștri pe baza consimțământului și/sau a interesului legitim. Mai jos vă puteți exercita, la nivel de partener, dreptul de a consimți sau de vă opune unui interes legimit pe baza unui scop specific.

Module cookie strict necesare

Aceste fișiere sunt strict necesare pentru buna funcționare a magazinului online (pentru plasarea comenzilor online, autenficare în cont, salvarea/procesarea opțiunilor dvs cu privire la modulele de tip cookie, etc.). Acestea nu necesită acordul dvs. pentru plasare/accesare și nu pot fi dezactivate (decât dacă nu țineți meapărat să intrați în setările browser-ului dvs și să le dezactivați de acolo, având ca rezultat negativ întreruperea funcționării normale a site-ului).