Branduri senzoriale

Preț: 49,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
ISBN: 978-973-88750-9-8
Editura:
Anul publicării: 2009
Pagini: 304
Format: 14X20

DESCRIERE

Branduri senzoriale. Construiţi branduri puternice folosind toate cele 5 simţuri

Având la bază cel mai amplu studiu efectuat vreodată în ceea ce priveşte felul în care cele cinci simţuri afectează crearea brandurilor, Branduri senzoriale expune programul inovator al lui Martin Lindstrom, constând în şase paşi, al cărui scop îl reprezintă adecvarea procesului de construire a brandurilor la exigenţele secolului XXI.

Studiul, centrat pe mai mult de douăsprezece ţări din întreaga lume, a fost realizat, în exclusivitate pentru această carte, de către Millward Brown, unul dintre cele mai mari institute de cercetare din domeniul afacerilor la nivel mondial.

Pe baza a nenumărate exemple, având ca obiect atât crearea unui produs, cât şi experienţa de vânzare, Lindstrom ne arată cum se poate fonda o abordare de marketing capabilă să stimuleze toate simţurile, depăşind paradigma convenţională stabilită de văz şi auz.

Cercetările demonstrează că nu mai puţin de 75 % din emoţiile noastre sunt de fapt generate de ceea ce mirosim, iar autorul ne explică modul în care putem exploata aceste rezultate.

Branduri senzoriale este o operă capitală care ne explică în ce constau distincţiile între cele mai renumite companii din lume atunci când vine vorba despre integrarea celor cinci simţuri - simţ tactil, gust, miros, văz şi auz. Cartea va transforma modul în care comercianţii abordează conceptul de branding în totalitatea sa.
Charlie Bell,
Director General şi Preşedinte, McDonald`s

Branduri senzoriale inovează prin viziunea pătrunzătoare privind modul în care impactul celor cinci simţuri asupra marketingului poate transforma felul în care vă construiţi brandurile.
Andre Lacroix,
Director General, EuroDisney

Cartea conţine idei nepreţuite pentru a reînprospăta viaţa propriilor dumneavoastră branduri.
Philip Kotler,
extras din Prefaţă

Martin Lindstrom are vocaţia marilor idei. În Branduri senzoriale el creează concepte noi, luând ca exemple concrete companii renumite din întreaga lume. Cartea ne aduce la cunoştinţă existenţa unor noi dimensiuni ale artei şi ştiinţei administrării brandului.
Alex Hungate,
Director de Vânzări, Reuters Group

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.0414 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.

Centrul de preferințe pentru confidențialitate

X

Confidențialitatea dvs.

Procesăm datele dvs. cu scopul de a vă oferi posibilitatea să comandați produsele noastre online, precum și pentru a vă oferi conținut care să fie adaptat la interesele și nevoile dvs. Analizăm aceste date pentru a obține informații cu privire la comportamentul și interesele vizitatorilor noștri. Împărtășim aceste informații partenerilor noștri pe baza consimțământului și/sau a interesului legitim. Mai jos vă puteți exercita, la nivel de partener, dreptul de a consimți sau de vă opune unui interes legimit pe baza unui scop specific.

Module cookie strict necesare

Aceste fișiere sunt strict necesare pentru buna funcționare a magazinului online (pentru plasarea comenzilor online, autenficare în cont, salvarea/procesarea opțiunilor dvs cu privire la modulele de tip cookie, etc.). Acestea nu necesită acordul dvs. pentru plasare/accesare și nu pot fi dezactivate (decât dacă nu țineți meapărat să intrați în setările browser-ului dvs și să le dezactivați de acolo, având ca rezultat negativ întreruperea funcționării normale a site-ului).