BrandSimple - Cum reuşesc cele mai bune branduri prin simplitate
Preț: 49,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Allen Adamson
ISBN: 978-973-1931-10-4
Editura: Publica
Anul publicării: 2010
Pagini: 336
Format: 13x20
DESCRIERE
BrandSimple - Cum reuşesc cele mai bune branduri prin simplitate
Brandurile au fost şi ele afectate de schimbările culturale, sociale şi geopolitice din ultimii ani. În plus, numărul lor e acum imens. Iar pe lângă ele s-a înmulţit şi numărul firmelor de branding, numărul consultanţilor, al strategilor ş. a. m. d. În acest context, s-ar putea spune că au dreptate cei cărora li se pare complicat să construiască o marcă puternică şi că cei care reuşesc sunt nişte norocoşi. Greşit.
În BrandSimple, Allen Adamson demonstrează că brandingul nu e neapărat complicat, vag şi confuz. Dimpotrivă, el susţine că reţeta succesului unui brand este una simplă. Asta dacă te asiguri că marca ta nu e doar deosebită, ci şi deosebit de simplă: construieşte-ţi marca bazându-te pe o idee simplă, care poate fi adoptată de toată organizaţia şi poate fi aplicată coerent în toate punctele de interacţiune cu consumatorii.
Adamson a învăţat multe din experienţa avută cu unele dintre cele mai celebre mărci şi demistifică în cartea lui lumea supraprocesată a brandingului.
În marea de cărţi ultraelaborate, hiperbolice şi parabolice despre construirea unei mărci, nicio altă carte nu ilustrează mai bine cum poate fi simplificat procesul de branding pentru a obţine o marcă puternică.
"Allen Adamson ne aduce aminte că produsul e cel pe care-l avem în faţa ochilor, în timp ce marca este în mintea noastră. O marcă bună se bazează pe o idee simplă, care e unică şi relevantă. El oferă sugestii şi zeci de exemple care-i vor inspira pe cei care vor să ajungă la o idee de brand revoluţionară."
Philip Kotler, Profesor de Marketing Internaţional,
Kellogg School of Management
Despre autor
Allen P. Adamson este directorul general al firmei Landor Associates New York (Young & Rubicam), una dintre cele mai importante din domeniul consultanţei strategice şi al dezvoltării de branduri, cu 24 de sucursale în 18 ţări.
A supervizat şi coordonat programe de branding în diverse domenii, de la tehnologie, la asigurări de sănătate şi modă, lucrând cu clienţi precum Citigroup, GE, IBM, Lenovo, P&G, PepsiCo, Pfizer, Sephora.
Adamson colaborează cu Forbes şi este deseori consultat de New York Times, Wall Street Journal, Advertising Age, USA Today şi Brandweek.
În 2008 a publicat cea de-a doua sa carte, BrandDigital.
Brandurile au fost şi ele afectate de schimbările culturale, sociale şi geopolitice din ultimii ani. În plus, numărul lor e acum imens. Iar pe lângă ele s-a înmulţit şi numărul firmelor de branding, numărul consultanţilor, al strategilor ş. a. m. d. În acest context, s-ar putea spune că au dreptate cei cărora li se pare complicat să construiască o marcă puternică şi că cei care reuşesc sunt nişte norocoşi. Greşit.
În BrandSimple, Allen Adamson demonstrează că brandingul nu e neapărat complicat, vag şi confuz. Dimpotrivă, el susţine că reţeta succesului unui brand este una simplă. Asta dacă te asiguri că marca ta nu e doar deosebită, ci şi deosebit de simplă: construieşte-ţi marca bazându-te pe o idee simplă, care poate fi adoptată de toată organizaţia şi poate fi aplicată coerent în toate punctele de interacţiune cu consumatorii.
Adamson a învăţat multe din experienţa avută cu unele dintre cele mai celebre mărci şi demistifică în cartea lui lumea supraprocesată a brandingului.
În marea de cărţi ultraelaborate, hiperbolice şi parabolice despre construirea unei mărci, nicio altă carte nu ilustrează mai bine cum poate fi simplificat procesul de branding pentru a obţine o marcă puternică.
"Allen Adamson ne aduce aminte că produsul e cel pe care-l avem în faţa ochilor, în timp ce marca este în mintea noastră. O marcă bună se bazează pe o idee simplă, care e unică şi relevantă. El oferă sugestii şi zeci de exemple care-i vor inspira pe cei care vor să ajungă la o idee de brand revoluţionară."
Philip Kotler, Profesor de Marketing Internaţional,
Kellogg School of Management
Despre autor
Allen P. Adamson este directorul general al firmei Landor Associates New York (Young & Rubicam), una dintre cele mai importante din domeniul consultanţei strategice şi al dezvoltării de branduri, cu 24 de sucursale în 18 ţări.
A supervizat şi coordonat programe de branding în diverse domenii, de la tehnologie, la asigurări de sănătate şi modă, lucrând cu clienţi precum Citigroup, GE, IBM, Lenovo, P&G, PepsiCo, Pfizer, Sephora.
Adamson colaborează cu Forbes şi este deseori consultat de New York Times, Wall Street Journal, Advertising Age, USA Today şi Brandweek.
În 2008 a publicat cea de-a doua sa carte, BrandDigital.
Accesul clienţilor
-Promoţii
-- 47,20 leiPRP: 59,00 lei
- 42,75 leiPRP: 45,00 lei
- 69,35 leiPRP: 73,00 lei
RECENZII