Atitudinile sociale si schimbarea lor

Preț: 24,95 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Mihaela Boza
ISBN: 978-973-46-1014-3
Editura: Polirom
Anul publicării: 2010
Pagini: 216
Format: 16X23
DESCRIERE
Atitudinile sociale si schimbarea lor
Structurat ca un manual, volumul defineste atitudinile si trece in revista cele mai importante abordari clasice si moderne in studiul acestora. Cele noua capitole ofera explicatii detaliate si exemple privind stabilitatea sau maleabilitatea atitudinilor, masurarea lor si principalele modalitati in care pot fi influentate sau modificate.
Atitudinile sociale si schimbarea lor se adreseaza studentilor de la facultatile din domeniul sociouman, precum si profesionistilor interesati de studiul si schimbarea atitudinilor, cum sint cei care lucreaza in domeniul publicitatii si relatiilor publice.
Cuprins:
Modele ale conceptualizarii atitudinilor • Masurarea atitudinilor • Natura si cultura ca surse ale formarii atitudinilor • Surse si procese interne ale formarii atitudinilor • Efectele atitudinii asupra atentiei, codarii si expunerii • Atitudini si comportament • Teoria echilibrului cognitiv • Teorii ale schimbarii de atitudine • Rezistenta la schimbare si rezistenta la persuasiune
Structurat ca un manual, volumul defineste atitudinile si trece in revista cele mai importante abordari clasice si moderne in studiul acestora. Cele noua capitole ofera explicatii detaliate si exemple privind stabilitatea sau maleabilitatea atitudinilor, masurarea lor si principalele modalitati in care pot fi influentate sau modificate.
Atitudinile sociale si schimbarea lor se adreseaza studentilor de la facultatile din domeniul sociouman, precum si profesionistilor interesati de studiul si schimbarea atitudinilor, cum sint cei care lucreaza in domeniul publicitatii si relatiilor publice.
Cuprins:
Modele ale conceptualizarii atitudinilor • Masurarea atitudinilor • Natura si cultura ca surse ale formarii atitudinilor • Surse si procese interne ale formarii atitudinilor • Efectele atitudinii asupra atentiei, codarii si expunerii • Atitudini si comportament • Teoria echilibrului cognitiv • Teorii ale schimbarii de atitudine • Rezistenta la schimbare si rezistenta la persuasiune
Accesul clienţilor
-Promoţii
-- 118,80 leiPRP: 132,00 lei
- 47,20 leiPRP: 59,00 lei
- 42,75 leiPRP: 45,00 lei
RECENZII